" 2 Mart 2013
Sevgili günlük, bugün 8 yaşıma girdim.
Acaba 18 yaşımda nasıl bir kız olacağım?
Sence 18 yaşımdayken babamla sohbetim daha uzun olur mu?
Çünkü yaşım daha büyümüş olacağı için daha çok sever belki beni?
Arkadaşım Merve'nin babası onu lunaparka götürmüş. Atlı karıncaya binmiş ama bu atlar gerçek değilmiş ama aynı zamanda dönüyorlarmış. O anlatırken kafam çok karıştı eminim senin de kafan karışmıştır.
O bütün bunları anlatırken hiç üzülmedim ve ağlamadım.
Evet biliyorum çok güçlüyüm, yani öğretmenim böyle söylüyor.
Ama şöyle bir şey oldu, dönme dolaba bindiklerinde babası eğer korkarsa elini tutabileceğini söylemiş.
Sevgili günlük, kızlar babalarının elini tutabilir mi ki?
Bunu orada düşünürken birazcık gözlerim dolmuş olabilir. Ama gerçekten ağlamadım dimdik durdum. Zaten Merve de o kadar mutluydu ki gözlerimin dolduğunu fark etmedi..
Neyse, çok konuştum yine değil mi? Babam hep böyle söyler eğer ona bir şey anlatırken lafı uzatırsam beni dinlemez. Neyse o seni görmeden seni saklayıp yatmalıyım.
Orada hiç sesini çıkarma tamam mı eğer babam seni bulursa sayfalarını parçalayıp çöpe atar. Seninde canın benim gibi acısın istemiyorum hem bana da çok kızar ve benimle hiç konuşmaz. O yüzden sessiz ol.
İyi geceler. Üstünü örtüp, saçlarından öpüyorum."
---
24.07.23
Selam!Hepiniz yeni kurguma hoş geldiniz. Hepimizin içinde bir yerlerde kalbi kalbi kırık çocuklar var, biliyorum. Bu hikaye içinizdeki o çocuğa armağan olsun..
Yorum yapıp, küçük yıldıza basarsanız sevinirim.. içinizdeki çocuğun tebessüm ettiği bir gün olması dileğiyle, hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çocukluğum • yarı texting
Ficção Adolescente"Seninle nasıl savaşılır bilmediğimden ben hep kendimle savaştım, baba."