Defneden
Başımı buz gibi havuz suyunun dışına çıkarırken derin bir nefes almayıda unutmamıştım.1 hafta olmuştu.Koskoca 1 hafta...Onu görmeyeli,sesini duymayalı,onun evinde,onun yanında olmayalı koskoca 1 hafta!Sinirle ıslak saçlarımı geri yapıştırırken havuzun duvarına yaslandım.Aptalsın!
Aptalsın Defne!Sana yaptıklarına rağmen hala onu düşündüğün için,onu özlediğin için aptalsın!Diye içten içe kendime kızdığım sırada bahçe kapısından bana doğru yaklaşan hayatımdaki tek insanı,tek gerçeği görmüştüm.En yakın ve tek arkadaşım Buse.B:Canım,Metin bugün akşam yemeğini dışarıda yiyelim diyor.Ne dersin?Deniz kenarındaki balıkçıya mı gitsek?!
Diye bana heyecanla sorular soran arkadaşıma karşın gülümsedim ve dudaklarımı büzdüm.D:Güzel fikir ve bence değerlendirmelisiniz!
B:Siz derken?Dedi kaşlarını çatarken Buse.
Hep beraber değerlendirmeliyiz canım!D:Buse,yapma!Diye sızlandım başımı geri atarken.
Zaten 1 haftadır evinize yerleştiğim yetmiyor gibi her ânımızıda birlikte geçiriyoruz.Sonuçta siz evli bir çiftsiniz.Lütfen bu gece birbirinize vakit ayırın.
Dediğimde,Buse kızgın bakışlarıyla beni süzmüştü.B:Saçmalama canım!Biz gayet mutluyuz halimizden.
Senin evde olman bizim ilişkimize engel değil ki!
Hem eve tabikide yerleşeceksin!Benim olan her şey sana da aitti unuttun mu?!
Diye sinirle çıkıştığında,gülümsedim.Bu sözün aynısını lise yıllarımızdada benim için kullanmıştı.
Mahçup bir şekilde başımı eğerken yeniden o zamanlara dönmeyi diledim.Ne çok isterdim!D:Olsun canım.Lütfen bu gece baş başa kalın.
B:Def-
D:Buse!Lütfen diyorum canım.Yoksa bavulumu alır giderim haberin olsun!Bu gece sizin geceniz olsun!
Dediğimde,bıkkınlıkla gülümsedi.B:Keçi inadı var sende Defne!Keçi!
Dediğinde,gülümsedim.
Neyse ben Metine haber vereyim o zaman.D:Tamam canım güzelce hazırlanın ve baş başa olmanın keyfini çıkarın!Hatta gece gelmemenizde bir problem yok!
Diye şımarık bir kız edasıyla alay ettiğimde,Busede aynı şekilde bana dönmüştü.B:Peki anneciğim!İznin için çok teşekkür ederim!
Bebek yapmadan dönmeyeceğim bu gece!
Dediğinde ikimizde kahkaha boğulurken Buse hızlı adımlarla bahçe kapısına yönelmişti.Bende yeniden kendimi suyun altına bırakmıştım."Aynanın karşısında durmuş yeni aldığım bikinin üzerimdeki duruşunu seyrederken kapının tıklanmasıyla birlikte içimi bir sıcaklığın kapladığını hissettim.Sessizce gel diye mırıldandığım sırada Ömer kapıyı aralamıştı.Beni gördüğü gibi olduğu yerde kalırken gözlerinin koyulaşan tonuna birebir şahit olmuştum.Gülümseyerek yeniden aynaya döndüm ve elimdeki kıskaçlı toka yardımıyla saçlarımı topuz olacak şekilde tutturdum.Bu sırada Ömerde kendine gelmiş ve arkamdaki yerini almıştı.Kaslı kollarını belime sardığında vücudumun titrediğini hissederken nefes almayı dahi unutmuştum.
Ö:Yeni aldığın bikini?Doğru muyum?
Diye sorduğunda,kızaran yanaklarıma rağmen gülümseyerek başımı salladım.
Derin bir iç çekip baştan aşağı süzdü bedenimi.Sade,siyah bir bikini takımı vardı üzerimde.Oldum olası fazla abartıyı sevmezdim.Ama belimde takılı olan altın rengi bel zinciri ile hoş bir görüntü oluşturmuşlardı.Ayrıca bikinin alt kısmı düşük bel olduğu için ve oldukça iyi bir fiziğe sahip olduğum için bikini gerçekten yakışmıştı!Ömerin elleri belimden yukarı doğru vücuduma sürtüne sürtüne çıkarken yutkundum ve başımı geri attım.Bu hamle ile birlikte başım gövdesine dayanmıştı.
Gözlerim kapanırken kulağımın arkasına hafif bir öpücük bıraktığını hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defömden Kesitler
Romance8 yıl önce hayatımıza bir daha unutulmamak üzere giriş yapmış olan Defne ve Ömer İplikçiyi anmak,daha farklı şekillerde,daha farklı yaşamlarda da tanıyabilmek için yazdığım kesitlerle dolu bir kitap...Keyifle okuyun!!!