Neva•9

218 11 17
                                    

M:Ne yani bize söyleyeceğin çok önemli şey bu muydu Defne?!Ömerle yeniden evlenmeye karar vermen mi?!
Diye sorduğunda içindeki kızgınlığı sesinede yansıtmıştı Meltem hanım.Defne derin bir nefes alırken zaten kendini bu zorlu geceye çoktan hazırladığını kendine hatırlattı.Annesini onaylamak istercesine başını sallarken Meltem hanım kaşlarını çatmış ve elindeki çatal,bıçağı bırakmıştı.

M:Kızım sen dalga mı geçiyorsun bizimle?!Siz aylar önce isteyerek boşanmadınız mı şimdi neden
yeniden evlenmek istiyorsun?!

D:Çünkü birbirimizi seviyoruz anne.
Dedi omuz silkerken Defne.Oldukça sakin ama bir o kadarda endişeli gözüküyordu.Şu an bu konu üzerine tartışmak istediği en son şeydi.Bir karar almıştı ve tek istediği şey ailesinin ona koşulsuz güvenmesi,destek olmasıydı.Ama atladığı bir nokta vardı.Ailesi hiçbir zaman onun kararlarına saygı duymamış istediği gibi yaşamasına izin vermemişti ki!Dışarıdan özgür bir kadın gibi gözüksede bu zamana kadar ailesi ne istediyse hep onu yaşamıştı.

K:Defne...Siz birbirinizi değil sen onu seviyorsun kızım!Hatırlarsan aylar önce bizimde olduğumuz masada Ömer açıkça Nilden başka kimseyi sevmediğini,sevmeyeceğini defalarca söylemişti!

D:Dediğin gibi aylar önce baba...Ömer uzun süredir benim için çabalıyor.Birkaç ay önce her şeyin değiştiğini bana karşı daha farklı duygular hissettiğini,beni sevdiği söylemişti.Başta inanmadım ama zaman geçtikte gördüm.Gözlerindeki aşkıda gerçekten değiştiğinide gördüm.
Dedi sırayla anne ve babasının gözlerinin içine bakarken Defne.Şu an tek istediği şey ailesinin ona inanmasıydı.

M:Sen Ömer meselesini kapatmamış mıydın kızım?
Diyelim ki günler geçti hikaye tersine döndü.Ömer sana aşık oldu ama bundan sanane ne?!Senin onu çoktan unutmuş olman gerekmiyor mu?!

D:Unut diyince unutulmuyor anne!Denemedim mi sanıyorsun?!Ondan vazgeçmek için günlerce çabaladım!Aranızdaki tek bağ sadece Neva artık ondan vazgeç dedim!Ama olmadı!Beceremedim!

Yanaklarından süzülmek için hazır halde bekleyen gözyaşlarını serbest bırakırken derin bir nefes verdi Defne.Meltem hanım ve Kadir beyin kızgınlıkları kızlarının göz yaşlarıyla beraber uçup giderken Kadir bey yutkunarak kızının ellerine doğru uzanmıştı.

K:Defnem...Biz seni düşünüyoruz kızım.Senin iyiliğini,senin için doğru olanı düşünüyoruz.Ömer sana iyi gelmedi!Gelmeyecekte!Bunu sen bizden daha iyi biliyorsun yapma kızım!
Dediğinde Kadir bey,Defne öfkeyle ellerini çekti.

D:Geliyor baba!Ömer artık bana iyi geliyor,gelecek!
Ben aylardır düşünüyorum.İstisnasız her gece düşünüyorum!Emin olun bu Ömerin beni sevdiğini söylediği an üzerine atladığım bir konu değil.Aylarca ondan uzak durmaya çalıştım,ona güvenmedim.Ama artık eminim! O yüzden siz ister onaylayın ister onaylamayın ben yeniden aile olmak için bize bir şans daha vereceğim!Ömerle yeniden evleneceğim!
Dedi üzerine bastıra bastıra.Kararı kesindi.
Aylarca özelliklede son zamanlarda her şeyi yeniden gözden geçirmiş,her şeyi düşünmüştü.Önlerinde birbirlerinden başka hiçbir engel yoktu.Severek ve sevmeyi deneyerek bütün engelleri aşabilirlerdi.

M:Defne...Sevmek ayrı evlenmek ayrı güzel kızım!Siz daha doğru düzgün bir ilişki yaşamadan yeniden karı  koca mı olacaksınız?!Ne saçma bir şey bu!

D:Biz zaten aylarca aynı evde yaşadık anne!Ayrıca insanlar karı koca olduktan sonra sevgileri azalmıyor sevgililik kavramı bitmiyor.Karı koca olarakta sevgililik hayatını deneyimleyebiliriz.

M:Peki kızım,sen kararını vermişsin zaten!Bize söylenecek pek bir söz kalmadı.Biz gitsek daha iyi olacak!Hadi Kadir...
Dedi ve ayaklandı Meltem hanım.Kadir bey kaşlarını çatarak karısına oturmasını işaret etsede Meltem hanım onu umursamadan kabanının asılı olduğu askılığa doğru yönelmişti.Defnenin göz yaşları artarken Kadir bey derin bir nefes alarak ayaklandı.
Ne kızını burada öylece bırakmak ne de karısını ezip geçmek istiyordu.Sıkıştığını hissederken eğilip kızının kızıl saçları arasına tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı ardından onu beklemeden çıkmış olan karısına yetişmek için acele ile askılıkta bulunan montunu aldı ve kapıyı çekerek çıktı.

Defömden KesitlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin