Defne gözlerini araladığında içinde filizlenmeye başlayan tuhaf bir his vardı.Heyecan dese heyecan değil kaygı dese kaygı değil...
Bugün Ömerden ilk dersini alacaktı.Salona girdiği ilk andan itibaren kafasında toz bulutları hakimken Ömeri gördüğü,onun kara gözleriyle karşı karşıya geldiği ilk an o toz bulutlarının hepsi toz olup uçmuş ve gitmişti.Kendini birden Ömere tamam derken bulmuştu.
"Sinan ve Leylanın yanlarından ayrılmasıyla beraber terleyen avuç içlerini birbirine sürttü ve derin bir nefes verdi Defne.Gözleri hipnoz olmuş gibi Ömerin kara gözlerinden ayrılmazken Ömerin kalın sesiyle beraber gözlerini kırpıştırdı.
Ö:Ee odama geçelim istersen Defne?Daha rahat konuşmuş oluruz.
D:T-Tabi...
Dedi bakışlarını Ömerin vücuduna indirmemek için kendisiyle cebelleşirken!Gözlerine sahip çık Defne!Sapık mısın?!
Karşısında ultra yakışıklı bir adam olduğu yetmezmiş gibi birde o yakışıklılığa ek olarak geliştirdiği mükemmel vücut!Kalp atışlarının hızlandığını hissederken kendisine neler olduğunu anlamlandıramıyordu.
Ö:Güzel...Sen odama geç istersen ben bir duş alıp geleyim.Koridorun sonundaki oda benim odam.
Defne başını sallayarak hızla geri dönerken yüzünü yelliyordu.Ter basmasının,kalp atışlarının hızlanmasının sebebi neydi?!Birden bire ne oluyordu canım?!
Ömer İplikçi...Tabelasında Ömer İplikçi yazan odadan içeri girdiğinde sandalyeye yerleşti ve odayı inceledi.Çoğunlukla siyah,gri ve beyaz renklerden oluşan bir odaya sahipti.Bu duruma şaşırmamıştı Defne.Sinan biraz daha eğlenceli bir kişiliğe sahipken Ömer daha soğuk ve mesafeli gözüküyordu.
Kendi kendine Ömerin kişiliğini düşünürken kapının açılmasıyla irkildi.Hafif nemli saçları,üzerine geçirdiği siyah sporcu atleti ve altındaki siyah şortu ile Ömer içeri girmişti.
Dudaklarının kuruduğunu hissederken iki dudağını sıkıca birbirine bastırdı ve yutkundu.
Ö:Evet,Defne...Seni dinliyorum.
Dediğinde Ömer,sandalyesine yerleşmiş ve parmaklarını birbirlerine geçirerek önüne sabitlemişti.D:Ee ben biraz kendimi güçlendirmek istiyorum.Yani savunma,kuvvet...
Ö:Kendini korumak için diyebilir miyiz?
D:E-evet...
Diye sessizce mırıldandı Defne.Aynı zamanda başınıda usulca sallamıştı.Ö:Peki,sana yarar sağlayacak bir program ayarlayabiliriz.Kendini hem güçlendirmek hemde savunmak için birlikte faydalı şeyler yapabileceğimize eminim.
D:Ee şey...
Dedi gözlerini kaçırırken Defne.Maddiyat konusunu sormak istiyordu ama çekiniyordu işte!Bakışlarını zoraki bir biçimde Ömerin bakışlarıyla buluşturduğunda dikkatle ona baktığını gördü.Söyleyeceği şeyi bekliyordu.
D:Ünlü bir boksörmüşsün...Yani senden özel ders almak ne bileyim!Of!Umarım kendimi a-açıklayabilmişimdir.
Terleyen avuçlarını birbirine sürttü ve başını eğdi Defne.Niye bir türlü rahat olamıyordu ki?!Niye sürekli iki ayağını bir pabuca zorla sokmaya çalışıyordu?!
Ömer Defnenin çırpınan halleri karşısında gülümsedi.Defne ilk kez onun gülümsediğini görürken adeta çarpılmıştı!Bir insan bu kadar güzel gülümseyebilir miydi?!Esmer teni üzerinde dizilmiş inci gibi dişleri parlıyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defömden Kesitler
Roman d'amour8 yıl önce hayatımıza bir daha unutulmamak üzere giriş yapmış olan Defne ve Ömer İplikçiyi anmak,daha farklı şekillerde,daha farklı yaşamlarda da tanıyabilmek için yazdığım kesitlerle dolu bir kitap...Keyifle okuyun!!!