Balerin•6

218 10 35
                                    

Defneden
Gözlerimi sırtımda hissettiğim ıslak ve sıcak öpücükler eşliğinde araladığım sırada başımı yastığa sürterek biraz öne kaydım.Uyanmak istemiyordum.
Ömer ellerini belime dolayıp öne kaymamı engellediğinde vücutlarımızın teması tamamen ayılmama sebep oldu.Gözlerim net bir görüntüye kavuşurken başımı hafifçe arkaya çevirdim.Ömer dikleşmiş ve gülümseyerek bana bakıyordu.
Bakışlarımız buluştuğunda dün gece neler olduğu hızlı bir kesit gibi kafamda canlanmıştı.Vücuduma hoş bir sıcaklığın yayıldığını hissederken gülümseyerek başımı Ömerin çıplak göğsüne sürttüm.

Ö:Günaydın uykucu...Sonunda uyanabildin!
Dediğinde kızmak ister gibi bir hali vardı ama fazlasıyla keyfi yerinde gözüküyordu.

Gülümseyerek başımı bir kez daha onun göğsüne sürttüğümde kafama bir öpücük bıraktı.

Ö:Sen ne tatlısın böyle...Sabah Defnesi...

Başımı kaldırıp gözlerimi onun bana ışıl ışıl bakan siyah hareleri ile birleştirdiğimde gülümsedi ve birbirine girmiş olan saçlarımı düzeltmek istercesine ellerini saçlarımda dolaştırdı.

Ö:Çok güzelsin Defne...Çok seviyorum ben seni...
Dediğinde derin bir iç çektim ve bakışlarımı dün öpmekten talan ettiğim dudaklarına çevirdim.
Dudaklarına baktığımı gördüğünde gülümseyerek başını eğdi ve aramızdaki mesafeyi kapatıp dudaklarımızı birleştirdi.Dudaklarını hiç bırakmak istemez gibi içime çeke çeke öperken beni bileklerimden tutup yastığa bastırmış ve üzerime eğilmişti.Ellerim geniş omuzlarını sararken onu daha çok kendime çektim.Aramızda bir engel gibi sıkışıp kalan çarşafı hızla yatağın diğer tarafına fırlattığında altında çıplak yatma fikri yanaklarımın kızarmasına sebep olmuştu.

Elleri tüm vücudumda gezintiye çıkarken dün sonuna kadar hissettiğim zevk duygusu yeniden canlanmaya başlamıştı.Ona karşı çıkmıyor oluşum onu fazlasıyla keyiflendirmiş olacak ki yeniden vücutlarımızı birleştirmek için bir hamle yaptı.
Dün defalarca kez hissettiğim bedeni yeniden bedenimle buluşurken dudaklarım arasından firar eden inleme onun dudakları arasında kaybolmuştu.

Son hamlelerinide yaptıktan sonra nefes nefese kalmış bedenini bedenimden çekmiş ve kendini yatağın sağ kısmına bırakmıştı.Gözlerimi kapatmış hızla inip kalkan göğsümün normal düzenine dönmesine beklerken çalan telefonumla birlikte gözlerimi hızlıca açtım.Eyvah!Annemler!Kim bilir saat kaç oldu?!Ah Defne ah tam uyuyacak gündü!

Telefon sesi aşağıdan geldiği için çarşafı bedenime sararak doğruldum.Rastgele oraya buraya fırlatılmış kıyafetler arasından iç çamaşırlarıma uzanıp ayaklandım.Dün gece Ömer bedenimin her yerini keşfetmişken,bakmaya doyamamışken ondan utanacak değildim.

İç çamaşırlarımı üzerime geçirdikten sonra hızlı adımlarla salona ilerledim.Kapının yanına düşmüş olan çantamdan telefonumu çıkarttığımda arama sonlanmıştı.Cevapsız çağrının annemden geldiği bildirimini gördüğümde gerginlikle alt dudağımı dişledim.Ah Defne ah!Gece aklın uçtu tabi!Ne haber verdin ne bir ses ettin!Aptal Defne aptal!

Gerginlikle annemi geri ararken derin derin nefesler alıp sakinleşmeyi denedim.Kısa bir çalışın ardından arama cevaplanmıştı.

D:Alo a-annecim?!

A:Kızım?Günaydın...Nerelerdesin sen?Odana baktım yoktun hiç sesin soluğunda çıkmıyor...

D:Ee şey a-annecim...S-Selim!Selim sabah son kez kahvaltı edelim okulda hep yaptığımız gibi diye mesaj atmışta...Onu kırmamak için bende kabul ettim d-dışarıdayız şu an.Erken uyanmıştım sizi rahatsız etmemek için çıktım ö-öyle...

Defömden KesitlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin