Aitlik•1

193 13 27
                                    

Defne mutfak ve salon arasında dur durak bilmeden mekik dokurken heyecandan yerinde duramıyordu!Ömer 5 günlük bir iş seyahati için Milanoya gitmek zorunda kalmıştı ve evlendikleri günden beri ilk kez bu kadar uzun süre ayrı kalmışlardı.Şimdi ise Ömer havaalanından çıktığını haber vermiş ve Defne gecenin 3'ünde kalbi delicesine atarken bir an önce kırmızı kapıyı açıp kocasını karşılamak için bekliyordu.

Heyecandan boğazının kuruduğunu hissederken adımlarını mutfağa yönlendirdi ve bir bardak su içti.Bardağı tezgahı bıraktıktan sonra dudaklarını dişleye dişleye telefonuna uzandı.Ömerin arayışının üzerinden 20 dakika geçmişti ve birazdan burada olması gerekirdi.Kalbinin kanatlanıp uçacağını hissederken duyduğu zil sesiyle beraber telefonunu tezgaha geri bıraktı ve koşar adımlarla kapıyı açtı.

Bahar...Evet ikisininde birbirlerini tam 5 gün sonra gördükleri ilk an içlerinde çiçekler açmış ve ağustosun kavurucu,sıcak gecelerine rağmen büyük bir rüzgar çıkmış,onlar ferahlamışlardı!Ömer Defneye,Defnede Ömere yeniden baharı getirmişti.

Ömer inci gibi parlayan dişlerini göstere göstere bavulunu bırakırken Defne vakit kaybetmeden Ömerin kucağına atlamış ve başını boynuna gömüp içine derin bir nefes çekmişti.

D:Oh!Şu kokuyu o kadar özledim ki!

Ömer gülümseyerek Defneyi daha sıkı sararken burnunu Defnenin kızıl saçlarına gömmüş ve aralarına birkaç öpücük bırakmıştı.Kaç dakika öylece sarılmışlardı kaç dakika Defne Ömerin kucağında kalmıştı bilmiyorlardı.Kapı önündeki hasret giderme maceraları son bulduğunda Ömer bavulunuda alarak içeri geçti ve ardından Defne kapıyı kapattı.

Ö:Evimizi çok özlemişim.
Dediğinde salonda göz gezdirmişti Ömer.Defne gülümseyerek yaslandığı duvar kenarından Ömeri seyrederken Ömer üzerine üzerine gelmiş ve Defneyi iyice duvara sıkıştırmıştı.

Ö:Ama en çok seni özledim.Evimizdeki varlığını,sen kokan odaları,gözlerimi açtığımda ilk seni görmeyi,
sana ait olan her şeyi çok özledim.Şu geçen 5 gün gerçekten hayatımın en zor zamanlarıydı!
Dediğinde Ömer,Defne derin bir iç çekmiş ve kollarını Ömerin boynuna dolamıştı.Bu sırada Ömerin Defnenin belini saran kollarıda sıkılaşmıştı.

D:Aç mısın?Bu saatlerde bir şeyler yemeyi sevmediğini biliyorum ama yoldan geldin.

Ö:Açım.
Dedi Defnenin yüzüne sıcak nefesini üflerken Ömer.
Sana açım,sana susadım,sana çok ihtiyacım var.

İçinde yavaş yavaş alevlenen tutkuyu hissederken derin bir nefes aldı ve Ömerin eğdiği başına karşılık olarak başını kaldırıp dudaklarının birleşmesine izin verdi Defne.Dudaklar buluştuğu anda ikiside rahatladığını hissederken Defne ellerini Ömerin saçları arasına daldırdı.Her bir esmer saç telini özenle okşarken Ömerde Defnenin belinde duran ellerini bacaklarını indirmiş ve bacaklarını beline dolamasını sağlayarak Defneyi kucaklamıştı.
Öpücükleri her saniye dahada sertleşirken Ömer yan adımlarla merdivenlerin önüne gelmiş ve Defneyi daha sıkı kavrarken dikkatle merdivenleri tırmanmıştı.

Orta kata ulaştıklarında Defne Ömerin alt dudağını emerek dudaklarını Ömerin dudakları arasından çekti.Deli gibi inip kalkan göğüslerine karşın birbirlerine gülümseyerek bakıyorlardı.Defne Ömerin saçlarını daha sık okşarken kocasının gözlerine uzun uzun baktı.Ne çok özlemişti o aşık bakışları her an üzerinde hissetmeyi,görmeyi!Kısa bir süre sonra dudaklar yeniden buluştuğunda Ömer adımlarını 2.merdivenlere doğru yönlendirdi.Onları daha aceleci bir biçimde çıkıp banyo kapısına ilerlediğinde bir eliyle Defnenin kalçalarını kendisine sabitleyip boştaki eliyle banyonun kapısını araladı.Defne yatak odasına gitmediklerini fark ettiğinde dudaklarını araladı.

Defömden KesitlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin