40.// treffit

43 4 4
                                    

"Sun naama oli just parantanut!" Robin sanoo mulle ja putsaa verta mun naamastani vanulapun kanssa. Tuo pudistelee samalla päätään. Hetki sitten viimeisetkin naarmut Santerin löylytyksestä hävisi, mutta nyt mulla on heti uudet tilalla.

"Suutuin" sanon ja katson Robinia. Mun hermot vaan paloivat ja en osannut haluta tilannetta. Oon muutenkin vihannut Jesperiä aina. Tällä kertaa mun hermoni vaan paloivat. "Jesper ei voi tulla tänne sanomaan ettet saa muuttaa vittuun sen luota!" mä sanon edelleen hieman ärtyisänä.

"Silti. Sun ei ois pitäny alottaa mitään tappelua." Robin sanoo ja heittää vanulapun roskikseen. Tuo ottaa uuden ja kastelee sen tällä kertaa ennen kuin alkaa pyyhkiä mun naamaani.

"Anteeks" mä sanon hiljaa.

"Ei se mitään." Robin sanoo ja hymähtää mulle. Tuo vetää sormet hiustensa lävitse ja heittää samalla vanulapun taas roskikseen. "hitto, mä vaan pelkäsin ettei Jesperiä saa sun kimpusta pois ja sulle ois käyny pahemmin." blondi sanoo huokaisten.

"Mulle ei käyny pahasti" sanon ja otan Robinin kädestä kiinni. Oon oikeasti todella hyvässä kunnossa. Santeri tekee paljon pahempaa jälkeä. "Sä itekkin sanoit, että mä pärjäisin Jesperille. Ja niin mä pärjäsin. Sen naama on pahemmassa kunnossa, kun mun. Tiiän sen" sanon ehkä vähän ylpeillen.

"kadun mun sanoja" Robin sanoo, mutta hymyilee kuitenkin pienesti. Mä vedän tuon lähemmäs ja painan huuleni tuon huulille.

"rakastan sua." sanon hymyillen.

"Mäkin sua."

Sandra ja Niilo lähtee illalla ulos. Kuulemma treffeille. Mä jään tänään tänne yöksi joten me saadaan olla siis Robinin kanssa loppuilta ihan kahdestaan. Heti kun ulko-ovi meni kiinni me mentiin Robinin huoneeseen, istuttiin sängylle, suudeltiin ja edettiin siitä sitten pidemmälle.
Eminem tietenkin soiden huoneen kaiuttimesta. Edelleen samat säännöt.

Robin nousee hetkeksi mun viereltä avaamaan ikkunan ja ottamaan tupakka askin. Tuo palaa takaisin makuulle ja vie tupakan huulilleen sytyttäen sen.

Mä kohotan kulmiani tuolle. "Saatko polttaa täällä sisällä?" kysyn ja otan tupakan tuon kädestä imaisten savua mun keuhkoihin. Sen jälkeen ojennan savukkeen takaisin Robinille.

"En tiiä mut me ollaan nyt ainoot tällä joten ei haittaa" Robin vastaa ja puhaltaa savua suustaan. Tuo ojentaa askia mulle ja mä päätän itsekin polttaa yhden tupakan. "Meidänkin pitäis mennä treffeille joskus." Robin sanoo kun me ollaan hetken poltettu tupakkaa ihan hiljaa.

"Pitäiskö?" mä kysyn ja käännyn katsomaan blondia. Samalla mä tumppaan poltetun tupakan yöpöydällä olevaan tuhkakuppiin.

"Joo. Se olis kiva" Robin sanoo hymyillen ja tumppaan myös tupakkansa. Ikkunaa blondi ei pistä vielä kiinni mikä ei haittaa, koska siitä tulee mukava tuulenvire.

"Niin olis" sanon ottaen Robinin kädestä kiinni peiton alla. Mä käännyn kyljelleni ja katson blondia hymyillen. "Mennään."

"Okei, mennään" Robin sanoo hymyillen ja katsoo mua suoraan silmiin.

Mä alan heti suunnitella mitä me voitaisiin tehdä treffeillä. Ne tulisi olemaan mun ihan ensimmäiset treffit. Ja mun ja Robinin ekat yhteiset treffit. Mä haluan siis, että niistä tulee ihan mahtavat.

"Mä sitten maksan ja suunnittelen ne! Se saa olla sulle yllätys" sanon ja alan innostua ideasta ihan kokonaan. Mulla on muutama hyvä idea jo mielessä. Sekä mä tykkään ostaa Robinille juttuja joten treffien maksaminen käy hyvin.

"Käy mulle. Millon me mennään?" Robin sanoo.

"Heti perjantaina" mä vastaan ja upotan käteni tuon hiuksiin, jotka pysyy aina yhtä pehmeinä. En oo vieläkään kyllästynyt niihin enkä tuu ikinä kyllästymään niihin.

Robin suukottaa melkeinpä mun koko naamaani. "mä ootan innolla!"

"Mäkin."

***

Mä suunnittelin omasta mielestäni tosi hyvät treffit. Ainakin näin ekaksi kerraksi. Toki äiti auttoi mua vähän ja maksoi suurimman osan. Mutta niistä on silti tulossa hyvät treffit. Mä tiedän sen. Uskon myös, että Robin tulee myös tykkäämään niistä.

Me lähdettiin kuudelta ja ensimmäinen paikka mihin me mennään on mini golfaamaan. Robin ei oo kuulemma ennen ollut eli mä valitsin tän paikan tosi hyvin. Meillä menee siellä vähän päälle tunti ja se on ihan helvetin hauskaa. Mä en tajua miten Robin ei muka ikinä ole ollut mini golfaamassa.

"Mä en usko et tää oli sun eka kerta!" sanon kun me kävellään ulos mini golf paikasta. Robin voitti mut helposti. Tuo sai ainakin neljä hole in one'a ja mulla vain yksi. Mä sentään olen pelannut pari kertaa ennenkin.

"Tää oli. Ehkä oon vaan luonnonlahjakkuus" Robin sanoo naurahtaen. En siltikään usko. Kukaan ei voi olla noin hyvä ekalla kerralla.

Seuraavaks me mentiin syömään. Ei mihinkään hienoon ravintolaan vaan pizzalle. Eikä sinne pizzeriaan missä meillä on varmaan vieläkin porttikielto vaan toiseen. Se ei oo ehkä yhtä paikka, mutta pizza on ihan hyvää joten saa kelvata. Robin saa päättä pizzat. Mä oon alkanut pitää niistä täytteistä mitä Robin aina ottaa ja ananas ei enää haittaa mua niin paljoa. Otan ne silti aika mun pizzasta pois.

Mä oisin voinut aina valita jonkun kivan ravintolan jossa on yli kalliit ateriat. Halusin kuitenkin pizzalle, koska niin me tutustuttiin. Pizzan äärellä heitellen ananaksia toistemme päälle. Kaikki tosin alkoi siitä kun mä törmäsin Robiniin ja sen jälkeen tuo tuli pummimaan multa tupakkaa. Siitä se silloin lähti. Oikeastaan Robin änki vain mun ja Alman seuraan, mutta se oli vaan hyvä. Mä en vihannut Robinia ja nyt mä oon Robiniin ihan vitun rakastanut.

Pizzan jälkeinen ohjelma ja myös vika ohjelma on puistossa. Me kävellään sinne ja käydään puistossa olevan pöydän ääreen istumaan. Oon kantanut koko ajan reppua mun selässä ja nyt kaivan sieltä esiin muutaman pillimehun, suklaata ja UNO kortit. Tää oli äidin idea ja ihan mahtava. Kuka ei tykkäsi pillimehusta, suklaasta ja Unosta? Niinpä kaikki tykkää niistä.

"Unoa oikeesti?" Robin kysyy multa hymyillen. Tuo ottaa yhden pillimehuista kuitenkin ja iloisena juo sitä.

Mä otan suklaata mun suuhuni. "Valitatko?" kysyn tuolta hymyillen ja otan kortit pois paketista. Mä alan sekoittamaan niitä samalla katsoen blondia.

"En." Robin vastaa hymyillen ja sytyttää itselleen yhden tupakan. Mä varastan tupakan kuitenkin heti kun oon jakanut kortit molemmille, joten tuon pitää sytyttää melkein heti uusi.

"Eli nää on ollu ihan onnistuneet ekat treffit?" Mä kysyn tupakkaa polttaen ja aina välillä pistän yhden suklaan palan suuhuni.

"Mahtavat! Ootan jo seuraavia."



<><><><><><>

Tässä olis nyt vika luku:)

Tosiaan on kirjottanu tän jo aikoja ja sitte, mut ajattelin julkasta tän, ku oon aika ylpee tästä. En tiiä viel tuunko julkasee muitaki tarinoita, joita oon kirjotellu, mut katellaan sitä sitte. Saa toki sanoo haluutteko et julkasen viel lisää tarinoita.

Mut ainakin Eemilin ja Robinin osalta tää oli tässä.

Kiitti kaikille, jotka on tätä lukenu ja antanu voteja.

Ne merkkaa tosi paljon, ku tää on nyt eka tarina minkä oon julkassu <3



Ethän juokse pakoon?Where stories live. Discover now