Jag låg och kollade på den sovande varelsen som hade kidnappat mig från mitt egna hem bara några timmar tidigare. Han hade erbjudit sig att sova i ett utav de andra sängarna i huset men jag hade sagt att det inte gjort något om vi delade. Något den lockiga killen flinat åt och sagt att jag inte skulle oroa mig, han skulle inte göra något jag inte ville. Hela tiden fick det mig att undra vad han egentligen ville göra som han inte vill pressa mig med. Den tanken ledde mig snart in på hur många gånger han hade gjort det här med andra tjejer och hur extremt manligt sagt utav honom.
Det var ett antal saker som gick igenom mitt huvud där jag låg sked med Harry nu på morgonkvisten i hans t shirt. Jag kände Harrys varma nakna hud genom tyget och hans ben var intrasslade med mina. Harrys ena arm låg beskyddande över mig och varje gång jag försökte röra mig spände han armen som näst intill kvävde mig varje gång. Jag vickade runt under hans grepp och försökte ignorera styrkan av hans arm. Till sist hamnade vi ansikte på ansikte och han suckade lätt då armen åter igen slappnade av. Hans rosa fylliga läppar var särade och små puffar av andetag kom ut. Långa ögonfransar vilade mot hans kinder och hans mörka lockar låg utspridda över kudden och några hade åkt ner över hans panna.
Tveksamt lutade jag mig närmare och strök mina läppar över hans. Snart pressade jag mina läppar lätt mot hans innan jag drog mig bakåt. Det kändes mer naturligt för varje gång och det fick mig att le. Jag lutade mig fram återigen efter jag insett att han inte vaknat och gjorde samma sak återigen fast denna gången besvarades min kyss och jag drog mig genast tillbaka.
"I like that you woke me up like that." mumlade han utan att öppna ögonen och jag log. Jag bet mig lite i underläppen och väntade på att han skulle börja prata igen. "You could continue if you'd like." Genast hettade mina kinder så som de alltid gjorde så fort han sa något som gjorde mig nervös. Men istället för att vänta på att jag skulle röra mig lutade han sig mot mig, fortfarande med ögonen slutna. Hans läppar strök över mina innan hans läppar vandrade över min käke och mot mitt öra innan de vände ner under örat och sög lite på den mjuka huden. Ett litet flämt kom ut från mig och Harry gav ifrån sin ett hum. "You want some breakfast? We could eat here and stay in bed for the rest of the day." Ljuset som kom in utifrån gjorde det enkelt för oss att se varandra och när han såg att jag nickade log han. Harry pussade mig på pannan en sista gång och snart drog han sig slött ur sängen och värmen från hans kropp satt kvar i lakanen. Han drog på sig ett par gråa mjukisbyxor och tog sig trött ut genom sovrumsdörren medan han kliade sig matt i håret och rufsade till sitt hår. Jag tände sänglampan och trevade efter min mobil som låg på nattduksbordet tillsammans med mitt anteckningsblock och penna. Två olästa meddelande från mamma lös upp på displayen och jag öppnade mobilen.
From: Mum
"Hur går det? Mår du bra? Vill du att vi ska komma hem?"
From: Mum
"Varför svarar du inte?"
Trött suckade jag innan jag tryckte upp ett nytt meddelande för att svara henne och bad henne att ta det lugnt. Jag fick inte göra speciellt mycket mer för snart kom Harry upp med en bricka med frukost och dagens tidning. Han satte ner den försiktigt på sängen och satte sig sedan ner och lutade sig mot sänggaveln, jag satte mig upp i skräddar ställning.
"Okay, so dig in." sa Harry och log mot mig. Jag tog ena glaset utav juice medan jag tog upp tidningen och kollade på dagens rubriker och satte nästan i halsen då jag såg den lilla notisen på högra sidan med mig och Harry som bild. Jag började hosta då drycken hamnade i fel strupe och jag satte genast ner glaset och Harry strök mig över ryggen. "Are you okay? What's going on?" frågade han oroligt och jag slet upp tidningen och letade efter rätt sida. Självklart fanns den i nöjesdelen och var tillräckligt stor för att hela London skulle se Harrys nya tjej. Jag orkade inte läsa utan lämnade över tidningen till Harry som drog ihop ögonbrynen i ett oroligt uttryck.
YOU ARE READING
Speak
FanfictionIsabella Grahm är en vanlig tonåring med vanliga tonårsproblem. Hon festar, hänger med kompisar och lever livet till fullo. En kväll då hennes halvfulla kompis kör hem från den senaste festen kör dom alldeles för fort och bilen kör in i bilen som ko...