Jag suckade trött då jag kände att någon rörde sig bredvid mig. Mina ögon kisade lite i det rätt ljusa rummet och fick syn på den minst lika morgon trötta killen som log mot mig. Trots hans rufsiga hår var han som en ängel där han låg bredvid mig. Hans bara bröst avslöjade hans tatueringar och jag drog mig närmare in i hans famn och kollade närmare på fåglarna han hade på bröstet. Den stora fjärilen under bröstet måste tagit lång tid att göra med tanke på alla detaljerna.
"You like it?" frågade Harry med sin raspiga morgon röst. Jag nickade utan att säga något och blundade igen då sömnen föll över mig. "We have to get up if you're going to your work, love." mumlade han och jag stönade och gosade mitt huvud på hans bröst.
"No." gnällde jag och hörde ett dovt skratt från Harry.
"You love dancing." konstaterade han och hans hand strök bort en slinga hår som hamnat över mitt ansikte. Jag gosade in mig i kroken av hans nacke för att han inte skulle behöva se mitt hettande ansikte.
"I think I've found something that I love even more." mumlade jag och kände att mina kinder hettade ännu mer.
"You don't have to be embarrassed about that, love." sa Harry och skrattade lågt. Jag kände att han lade en försiktig hand på mitt huvud och strök över håret.
"How come it's so easy for you?" mumlade jag och lade ner huvudet på hans bröst igen.
"It's not." sa han och pussade mig på pannan. "This is quite new for me too." Tystnaden föll och jag rullade över Harry för att ta min mobil som var på hans sida. Snart vilade jag åter igen huvudet på hans bröst medan jag smsade mitt jobb. En dag till skadade inte att vara borta. Han granskade mig under tystnad och snart lade jag ner min mobil och trasslade ihop våra ben. Ett djupt stön kom från honom då jag råkat dra mitt ben mot hans skrev.
"I'm so..." han höjde upp ett finger om jag skulle vara tyst medan han slöt sina ögon hårt och höll andan. Snart suckade han tungt ut.
"You are making me crazy sometimes." påpekade han och vände sig så att han rullade lekfullt över mig. Han hade ett ben mellan mina ben och snart kände jag hans fingrar leka upp och ner längs mina sidor och började kittla mig. Tillslut hade jag svårt att andas så mycket jag skrattade.
"H-Harry, p-please s-stop-p." fick jag fram och jag hörde ett mörkt skratt.
"Say, 'Harry I love you.'"
"H-Ha I l-love you." jag kände att hans fingrar började sakta ner och jag fick kontakt med de gröna vackra ögonen. Jag tog tag i hans nacke och drog honom mot mig. Våra läppar möttes i en lång kyss och hans doft fyllde mina sinnen. Jag kände hans ena hand igenom t shirten jag hade på mig och snart kände jag att den fortsatte in under. Tveksamt lät jag honom hållas då han försiktigt strök över mina ärr. Varje gång han rörde vid ett nytt stelnade jag till och varje gång gav han mig ytterligare en försiktig puss.
"Every little scar, is just a perfection." mumlade han. "You're perfect to me." jag trasslade in mina fingrar i hans lockar och kände att mina kinder började hetta åter igen. Han fängslade mina ögon i sina och jag kände att hans stora varma hand fortsatte vandra upp och över min bh. Han följde spetstygets konturer och gled snart ner igen över min mage. "You want some breakfast?" jag nickade och han pussade mig på näsan innan han tog sig upp från mig. Han satte på sig ett par gråa mjukis byxor och ställde sig mot sängen som en gest på att jag skulle hoppa på. Jag drog ner t shirten lite extra för att den skulle dölja mina trosor men misslyckades då jag hoppade på. Mina läppar placerade en puss på hans hals medan han gick ner.
"What are we going to do today?" frågade jag Harry medan vi tog oss ner för sista trappan.
"Well, the lads are getting over here today actually. But I want you to stay."
ESTÁS LEYENDO
Speak
FanficIsabella Grahm är en vanlig tonåring med vanliga tonårsproblem. Hon festar, hänger med kompisar och lever livet till fullo. En kväll då hennes halvfulla kompis kör hem från den senaste festen kör dom alldeles för fort och bilen kör in i bilen som ko...