טוב אז לפני שנתחיל, וידוי קטנטן. בתקופה האחרונה היו לי המון מבחנים, הייתי חולה, ולא באמת חשבתי שמחכים לפרקים שלי. אז חשבתי פשוט להפסיק עם זה. אבל אז ראיתי שלמרות שהזמן עובר, בנות כותבות לי, הצפיות עולות ומצביעות לפרקים. אז פשוט התיישבתי והחלטתי להמשיך לכתוב. מקווה שתאהבו, תצביעו ותכתבו לי מה חשבתן.
אוהבת המון❤️
___הבטתי בבבואתי במראה. שיערי החום מפוזר ונופל על כתפיי, פניי מאופרות בעדינות, ואני כמעט מוכנה לנסוע לארוחה עם טייט. אם להיות כנה, אני מתרגשת ולחוצה. הפעם היחידה שפגשתי אותה לא נגמרה טוב, האשמתי את קמרון בבגידה וחשבתי שהיא בת הזוג שלו. אבל עכשיו אני באה לפגוש אותה בתור בת הזוג שלו, וזה די מוזר לי. ועדיין, אני מצפה לזה. הדבר היחידי שתוקע אותי הוא הרוכסן של השמלה המזורגגת הזו. אני מושיטה את ידי ומנסה שוב פעם להגיע אליו ולסגור אותו אבל לא מצליחה. אני מעיפה מבט על קמרון שיושב ומקליד בקדחתנות בטלפון שלו ומהססת.
אני לא יכולה לבקש ממנו לסגור לי את הרוכסן. הוא לא יסכים. הוא לא יהיה מוכן להפסיד בהתערבות 'ללא מגע' שלנו.
ביומיים האחרונים נוכחתי לגלות כמה חזק כוח הרצון של קמרון קופר. ניסיתי לפתות אותו בכל דרך אפשרית. התפשטתי לידו, התלבשתי לידו, נמרחתי בקרמים כשאני לגמרי עירומה לידו ולבשתי בגדים סקסיים לעבודה. אפילו ישנתי רק עם חוטיני! ושום דבר לא עזר לי. הוא קשה כמו אבן. קשה כמו הזין שלו. והוא לא מאלה שעומדים לוותר. אפילו אני כמעט נכשלתי כמה פעמים, אבל הצלחתי להתאפס על עצמי. כשחושבים על זה, אם עכשיו אצליח להסיט את דעתו ולגרום לו לסגור לי את הרוכסן- הוא יפסיד! ואני אנצח בהתערבות. הוא ממילא עסוק בטלפון שלו, אני רק צריכה לא לעורר שום חשד ולגרום לכך שהוא ישכח לרגע מההתערבות הקטנטנה שלנו.
"קמרון," קראתי בטון ניטרלי, "אתה מוכן לסגור לי את הרוכסן בבקשה? שלא נאחר." שלחתי אליו חיוך תמים. הוא הביט בי בחזרה והבזיק אליי חיוך קטן.
"בטח. אנחנו באמת כבר מאחרים," הוא התקדם אליי בצעדים מדודים ונעמד מאחוריי. הבטתי במראה ונתקלתי בעיני הקרח הקטלניות שלו, הוא היה לבוש בחולצת טי שחורה ומכנס ג'ינס שחור גם כן. בכל פעם מחדש אני נפעמת מהיופי שלו. הוא כזה סקסי כשהוא לבוש בבגדים פשוטים. הוא כזה סקסי כשהבגדים נצמדים בצורה מושלמת לגופו החטוב והמפלצתי. נשימותיו הפכו שטוחות מאחוריי כשהוא רכן לפנים מבלי לגעת בי ולחש באוזני, "ניסיון יפה. אבל ההתערבות הזו בכיס שלי נסיכה קטנה," ואז הוא התרחק. פשוט ככה. התרחק. לעזאזל. הוא טוב. פשטתי את השמלה וניגשתי לארון. ככה הוא רוצה לשחק? אין בעיה. משכתי מכנס קצר לבן מחויט וטופ נצנצים כסוף קטנטן. התלבשתי בזריזות ונעלתי את נעלי העקב השקופות שלי. הבטתי במראה, אני נראית סקסית ברמות.
YOU ARE READING
נפילה כואבת
Romance*הכתיבה משתפרת מאוד עם הפרקים. ברוק אוונס. בת 28. לב שבור. לא מאמינה באהבה. קמרון קופר. בן 29. מיליארדר. פלייבוי רציני. לא מאמין באהבה. לברוק אוונס יש חוק אחד, בלי גברים, הם יצורים בוגדניים שאין לסמוך עליהם. כשהיא פוגשת את המיליארדר קמרון קופר, ה...