טיזר לפרק הבא!

285 10 13
                                    

הפרק הבא עומד להיות הפרק של ההשקה🤭
ולכן הוא עומד להיות ארוך(או לפחות ככה אני מקווה)
אני יודעת שאתן מחכות לפרק הבא, וביקשתן ממני שאעלה אותו כבר, אבל אני מקווה שתסתפקו בספויילר כדי שהפרק שלנו ייצא מושלם.
אוהבת אתכן❤️
_____

"תחושה רעה?" קמרון זקף את גבותיו וקימט את מצחו בבלבול.

"אני סתם מוזרה. עזוב את זה."

"את אף פעם לא מוזרה ילדה יפה. אבל כל עוד אני איתך, שום דבר רע לא יקרה לך. אני נשבע. ורק בשביל הפרוטוקול, אני מתכוון להיות איתך לנצח." קולו העמוק החזיר אותי למציאות. הוא צודק. אין לי מה לדאוג. הכול יהיה בסדר. אני סתם פרנואידית. אני לא לבד, ואני מאושרת. ומגיע לי להיות מאושרת. הוא חיבק את מותניי מאחור והניח את ראשו בשקע צווארי. הכול בסדר. אני מוגנת. אני בטוחה. אני בידיים של המיליארדר החתיך, הסקסי והפסיכופת שלי שירצח כל אדם שרק יתקרב אליי מבלי להסס.

"אתה צודק. זהו, אני כבר מרגישה טוב יותר. אני אתחיל להתארגן, כדי שלא נאחר." קמרון הנהן והתיישב על כורסת העור שבחדר. עיניו לא עזבו את גופי כשפשטתי מעליי את הפיג'מה ולבשתי את השמלה שקנינו במרכז הקניות. עיניו של קמרון התמלאו בהערכה.

"שיהיה ברור ברוק, אני לא מוכן לחכות יותר. היום אני מספר לכולם שאת שלי. אחרת את לא יוצאת מהבית." הוא אמר בקול צרוד והחלטי, אבל עיניו בישרו לי שאם אגיד לו שאני עוד לא מוכנה הוא יקבל את זה. כל החצים במוח שלי אמרו לי להגיד לו שאני לא מוכנה. התחושה הרעה שוב ניסתה להסתנן. אבל מספיק. הפעם אין לזה מקום. אני פאקינג ברוק אוונס. אני חזקה. אני לא עלה שברירי שעף ברוח. ואני היחידה שאחראית לחיוך שלי. וזו בדיוק הסיבה שהרשיתי למילים הבאות לצאת מפי בביטחון.

"אני יותר מאשמח מר חליפה."

____
אמאלה אמאלה אתן באמת לא יודעות איזה פרק מחכה לכן. אוהבת אתכן❤️

נפילה כואבתWhere stories live. Discover now