Yeni Bir Başlangıç

29 7 10
                                    



Yeni Bir Başlangıç

(Hayattan Kaçmak İçin Değil, Hayatı

Kaçırmamak İçin Yola Çık)

Polisler eve gelince Beste'yi kaldırdılar. Doktorlar Beste'nin gözü önünde annesini sedye ile ambulansa taşıdılar.

Polislerden birisi Beste ile konuştu. Çok sıcakkanlıydı; ki bu da Beste'nin hem hoşuna gitmiş, hem de yaşanan bu korkunç olayın üstüne polisin bu

tavrı içini huzurla kaplamış ve yumuşatmıştı.

Söylediğine göre kendisi bir komiserdi. İsmi de Kerim'di. Komiser Kerim, Beste'yi yumuşatmaya çalıştı. Ve hedefinde de başarılı oldu. Daha sonra Beste'nin elinden tuttu ve onu yavaşça evin kapısına götürdü. Tam evden çıkacaklardı ki Beste'nin eli titremeye başladı. Arkasını döndü, gözleriyle evi taradı ve ağlamaya başladı. Komiser Kerim yavaşça eğildi ve Beste'nin ellerinden tuttu.

"Sakin ol. Annen iyi olacak, bana güven. "

Beste kafasını Komisere yasladı. Komiser de onu kendi çocuğuna yaptığı gibi sarıldı. Ardından kulağına fısıldadı "Arkanda neden başka birinin gölgesi var?"

7

"Ne gölgesi?"

"Şu anda arkanda duran siyah şey."

Beste arkasını döndü. Siyah silüet şimdi tam arkasındaydı. Komiser Kerim hemen diğer ekipleri çağırmak için bağırdı.

Ekipler eve girdiler ancak Komiserin gösterdiği yer de ne bir gölge, ne de bir silüet vardı. Sadece boşluk vardı. Polislerden biri Komisere yaklaştı. Tedirgin bir şekilde hareket ediyordu.

"Komiserim, iyi misiniz!"

Komiser Kerim korkudan pörtlemiş gözlerle cevap verdi.

"Oradaydı! Arkadaydı! Oradaydı Samet!"

Beste diğer polisin isminin Samet olduğunu öğrendi. Hiçbir şey demeden konuşmayı dinliyor ve ağlamaktan şişmiş mor gözlerle bir komisere, bir polise bakıyordu.

"Tamam sakin olun komiserim. Şimdi gidelim, kendine gelirsin. Hem bu-gün çok yoruldun. Halüsinasyon görmüşsündür."

"Sanırım haklısın Samet. Gidip biraz dinlenmem lazım."

Samet diğer polislere komiseri arabaya götürmelerini söyledi. Ardından Beste'ye yaklaştı. Ellerini hafifçe tuttu.

"Sakin ol. Annenden ilk haberler geldi. Gayet iyimiş."

Beste çok mutlu oldu.

"Hadi gel, arabaya gidelim."

Bir anda ellerini hızlıca çekti.

"Nereye gideceğiz?"

Samet ise ayağa kalkmıştı.

"Karakola."

"Ama be-"

Samet daha Beste cümlesini tamamlayamadan lafını böldü.

"Sana bir şey olmayacak Beste."

Ardından elinden tuttu ve apartmandan çıkmak üzere evin kapısından çıktı.

Apartman kapısının önüne gelmişlerdi. Kapının önünde iki ambulans, altı tane de polis arabası vardı. Polis arabalarının ve ambulansların ışıkları Beste'nin gözünü alıyordu. Samet onu bir polis arabasına bindirdi. Ardın-dan Beste'nin bindiği polis arabasının şoförüne bir şeyler dedi.

Sokağın Sesi (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin