İki Dost
(Oğuz benim tek kurtuluşumdu
Ve ben o yolu seçtim..)
Uzun sokakta yürüyorlardı. Oğuz'un küpesi ve küpesiyle uyumlu kapüşonlusu ile herkesin dikkatini kendi üzerine çekiyordu. Beste "Sana bir şey sorabilir miyim?" dedi.
"Tabi ki."
"Hani dedin ya seninle aynı durumdayım diye."
"Evet, dedim."
"Peki senin ailene ne oldu?"
Oğuz duraksadı ve gözü daldı. Gözü dolmuş gibiydi. Bol kargo pantolonundan çıkan sesler yavaşlamıştı. Beste endişeyle "Şey, ben, özür dilerim." dedi.
" Benim annem ben küçükken vefat etti. Babam da.." dedi ve duraksadı Oğuz.
Elini sertçe sıktı. Sinirlendiği belliydi. Beste de biraz kendini kötü hissetmişti.
"Bu arada ne yiyeceğiz ?" Beste konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
"Ne?" Bir anda ikisi de gülmeye başladı.
"Biraz acıktım da."
"İki sokak arkada bildiğim bir hamburgerci var." diye cevapladı.
"Tam da aklımdan geçiyordu." dedi ve güldü. Başarılı olmuştu.
Beste, Oğuz ile tanıştıktan sonra hiç hissetmediği bir şeyler hissediyordu.
"Yok daha neler! Kendine gel. Sadece.. Yakışıklı o kadar. Aptallığın tuttu herhalde.." dedi iç sesi.
Oğuz için de durumlar pek farklı değildi. "Oğuz! Sadece arkadaşın! Kafanı toparla biraz.." dedi Oğuz'un da iç sesi.
İkisinin de karnı acıkmış, guruldamaya başlamıştı. "Sanırım biraz acıktım." dedi ve durdu Beste.
"Hatta baya acıktım." diyerek de devam etti.
"Az kaldı."
Beraber yine yürümeye başladılar. Beste bir duygu daha hissetmişti.
Bu hissin adı "Mutluluktu. Mutluluk.."
***
"Geldik !" diyerek seslendi Oğuz. İki katlı bir hamburgercinin önündeydiler. Genellikle liseli gençler gelmiş ve yemek yiyorlardı. "Güzel bir yermiş." dedi Beste. "Hadi gel!" dedi Oğuz.
Beste önden Oğuz ise arkasından içeriye girdiler. Bir çalışan direk Oğuz'a yaklaştı.
"Oğuz'um!"
"Serkan abi!"
"Nasılsın abicim?"
"İyiyim abi sen?"
"Ne olsun abim. İşler durgun zaten."
Adamın yüzü bana döndü ve gözleri beni taradı.
"Bu hanımefendi kim abim."
Oğuz, Beste'ye bakarak tedirgin bir şekilde "Arkadaşım abi." dedi. Adam Oğuz'un sırtına vurdu ve "Vay Aslanım! Sen var ya sen!" diye bağırdı. "Serkan abi ne yapıyorsun? Saçmalama." Adam Beste'ye döndü ve "Merhaba. Serkan ben. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda ben buradayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokağın Sesi (TAMAMLANDI)
Diversos♤ Sen bana ışık oldun ♤ Hayatı boyunca bir çok acı ve haksızlığa uğramış Beste, kendisine hayat arkadaşı olacağını bilmeden Oğuz adında bir genç ile tanışır ve bu acılara bir cevap vermek adına büyük bir maceraya atılırlar. Ancak İkisinin de geçmişi...