İsyan

22 2 2
                                    

İsyan

Ender kaldırımın sonunda yürüyordu. Beste halen daha gözlerini Ender'den alamamıştı. Ender'i görmek Beste'nin içindeki hem acı hem hüzün hem de intikam ateşini körüklüyordu. Bir anlığına her şeyi bıraktı ve bir karar verdi. Evet.

Ender'i takip edecekti.

Hızlıca kendini toparladı ve yüzüne ciddi bir ifade taktı. Ardından hızlı adımlarla yürümeye başladı. İnsanlar her şeyden habersiz sokakta yürüyordu. Ender sokağın sonundan sola döndü. Hızlıca Beste onu takip etti. Ender ilerliyordu. Beste de sokağın sonundan sola döndü ve Ender'i takip etmeye devam etti. Ender dikkatlice bir ara sokağa girdi. Bir iş peşinde olduğu her halinden belliydi. Beste de durmadı. Cesaretini topladı ve ara sokağa girmek üzere adımlarını hızlandırdı. Ara sokağa yavaşça girdi ve Ender'e baktı. Bir binaya giriyordu. Beste oranın neresi olduğunu bulmalıydı. Beste hızlıca Ender'in girdiği binanın etrafını kolaçan etti. Bina demektense depo demek daha doğru olurdu. Ve deponun çatısına çıkan bir merdiven gördü. "Bu şansı bir daha bulamayabilirim. Denemekten zarar gelmez." dedi ve hızlı adımlarla merdivene doğru ilerledi. Merdivenlerden hızlıca çıktı. Deponun çatısına adımını attı. Çatıda deponun içini gösteren camlar vardı.

Beste hemen camlara doğru yaklaştı ve camların önünden deponun içine baktı. İçeride bir sürü insan vardı. Hepsi farklı işlerle uğraşıyordu. İyi olmayan işlerle

Her şeye rağmen Beste'nin gözü sadece bir kişiyi arıyordu. O kişi de Ender'di. Dikkatle Ender'i aradı. Eninde sonunda onu bulacaktı. Ve buldu da. Bir adama bağırıp çağırıyordu. Beste bu görüntüyü iyice aklına kazıdı. Ardından aklına Oğuz geldi. Endişelenmiş olmalıydı. Onu endişelendirmek istemiyordu. Hemen adımlarını merdivenlere yöneltti. Ardından hızlıca merdivenlerden indi ve koşmaya başladı. Bir yandan düşünüyor bir yandan da Oğuz'a yaşattığı endişe ve korkuyu düşünüyordu. Çok kısa sürede ara sokağa ulaşmıştı. Ara sokağa baktı. Oğuz ellerini başında birleştirmiş bir o yana bir bu yana korkuyla yürüyordu. Daha fazla durmadı ve Oğuz'un yanına gitti. Oğuz onu gördüğü gibi "Neredeydin!?" diye söylendi.

"Özür dilerim Oğuz.

"Neredeydin?"

"Birini gördüm de."

"Kimi?"

Beste bakışlarını Oğuz'a çevirdi. "Ailemin katilini.."

Sokağın Sesi (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin