Oyun Bitti (Dünya, Sonsuzluk İçerisinde Küçük Bir Parantezdir..)

24 5 5
                                    

Adam acı içinde geriye doğru sarsıldı. Fakat kısa sürede ayıldı ve Beste'nin boğazına sarıldı. Siyah silüet hiç bir şey yapmadan öylece dikiliyordu. Beste nefes alamamanın acısıyla kıvrandı. Ancak kurtulamıyordu.

"Öleceğim.."

Gözleri yavaşça kapanıyordu. Tam ölümü kabullenmişken adam bir anda yere yayıldı. Nefes nefese kalmış bir halde derin bir nefes çekti Beste. Adam yere yığıldığında adamın arkasından elinde kalın bir kitapla annesi gözüktü.

Onun da korktuğu her halinden belliydi. Şaşkın gözleriyle Beste'ye bakıyordu. Adam başını ovalayarak kafasını kaldırdı. Bir anlık sarsılmayla yere düşen bıçağını kavradı ve Beste'nin annesine doğru doğruldu. Beste halen daha kendine gelebilmiş değildi. Adam hızlı hareketlerle kadına ulaştı ve bıçağı boynuna dayadı.

Beste göz ucuyla baktı ancak hareket edemedi. Sanki yere çivilenmiş gibiydi. Bir anda Beste için her şey ağır çekime geçti.

Gözleri siyah silüete kaydı. Hiç hareket etmeden yine olduğu yerde duruyordu. Ancak bir anda yok oldu. Beste gözleriyle mutfağı taradı. Tam

annesine döndü ki. Siyah silüet annesinin arkasına dikilmişti.

"Kimsin sen?"

Kulağında kahkaha sesleri yankılandı. Siyah silüet yavaşça annesine doğru eğildi. Bir anda Beste hiçbir şey duymadı.

Sanki beş saniyeliğine sağır olmuş gibi. Siyah silüet daha da eğildi.

"Oyun bitti Beste.."

***

Beste'nin korkudan eli ayağı titriyordu. Siyah silüet bir anda yok oldu.

"Ne oyunu? Neredesin?"

Derken bir anda ağır çekim yok oldu. Annesi göz yaşları içinde direniyor-du. Adam ise elindeki bıçağı kadına saplamaya çalışıyordu. Beste kendine geldi ve ayağa kalktı. Adamın sırtına yapışmaya giderken bir çığlık sesi geldi.

Yerde kırmızı bir şey vardı. "ANNEE!"

Adam bıçağı çekti. Bıçaktan kan akıyordu. Polis sirenleri duyulmaya baş-lamıştı. Adam hemen evin dış kapısına yöneldi.

"İyi bak ona! Yakında sen de öyle olacaksın." Beste gözyaşları içinde annesini kollarıyla kavradı.

"ANNE! Lütfen! BENİ BIRAKMA!

Annesi zorlanarak Beste'ye cevap verdi. "Canım kızım, Bir tanem. Sen güçlü bir kızsın, bunlarla başa çıkmalısın. Beni merak etme kızım. Ancak şunu unutma. Seni öldürmek için gelecekler."

Ardından annesinin gözleri kapandı. Beste daha da ağladı. Gözleri şişmişti. Polisler ve hastane ekibi eve giriş yaptı. Ancak görebildikleri tek şey bir anne ve onu kollarından asla bırakmayan bir kız olmuştu.

Sokağın Sesi (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin