0.4

145 15 13
                                    

Sabah alarmım çaldı. Alarm sesimi Tokio Hotel'in When it rains it pours şarkısı yapmıştım önceden ve dün gece ayarlamatı unuttum. Onunla uyandım fakat hava gece  balkon açıktı umarım Bill duymamıştır. Aslında duysa ne olacak ki zaten hödük kardeşim herşeyi belli etti. Takmayıp yüzümü yıkamaya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra odama gittim üstümü giyindim

Göktürk bunları giydi

Göktürk bunları giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bende bunları giydim

Makyajımı yaptım ve çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajımı yaptım ve çıktım. hava soğuk gibiydi fakat zaten bizi soför götürecekti. Akşama dayanırım. Şoförü aradık. Geldi bizi hem götürdü hemde öğrettti. Ajansın önünde durduk. İkimizde aşırı heyecanlıydık. Yanımıza kısa saçlı kumral bi adam geldi. Bu GEORG LISTING.

Georg: Gençler birini mi bekliyorsunuz çağırabilirim de?

Aden: Yok efendim bizim ilk günümüz biraz heyecanlıyız.

Georg: Axl'ın bahsettiği yeni kişiler sizsiniz o zaman. Aden ve Göktürk değil mi.

Aden: Evet efendim.

Georg: Tamamdır gelin şöyle ben size etrafı gezdireyim.

Bize her yer gösterdi sonrasında Axl geldi.

Axl: Hoşgeldiniz bay ve bayan Manco. Georg sen Aden'i kulise götür. Ben Göktürk'le ilgileneceğim.

Georg: Tamamdırr.

Georg ile yürüyordum. Bu rüya olmalı kesinlikle bu rüya. Georg Listing bana yer gösteriyor, Kaulitzlerle konşuyum, Gustav'la akraba çıkıcam yakında.

Georg: Axl bizi sevdiğinddn bahsetti sen sevdiğin şarkı ne.

Aden: Seçmek fazlasıyla zor fakat feel it all olabilir.

Georg: İlginç genelde fanlar eski şarkılarımızı daha çok sever. Eski hallerimizide...

Aden: Sizi gerçekten sevenler sizi her halinizle sever efendim.

Georg: Resmiyete gerek yok iş arkadaşıyız. Aden, işte kulis burası ,mankenler 2 3 saate gelecekler. Bi sorun olursa bizim çalıştığımız oda hemen şurda gelebilirsin.

Aden: Tamamdır teşekkürler Georg.

Gülümseyip gitti. Kapıyı açtım. Aman tanrım burası ne kadarda büyük bi kulis. Duvarda çeşitli ünlülerin imzalı fotoğrafları, çeşit çeşit paletler, her türden makyaj fırçası, her renk ruj fondöten herşeyden fazla fazla vardı. Bu işime çok yarayacaktı çünkü eski iş yerimde kısıtlı makyaj malzemesi vardı ve istediğim makyajların daha alt modellerini uygun görüyordum ama şimdi...
Kıyafetlere göz attım her mankenin giyeceği kıyafet ve yüzleri yanda duruyordu. Elimdeki tablete mankenlerin yüzünü net bir şekilde kaydetmem lazımdı ve tablette onların fotoğrafları yoktu. Kimden yardım isteyeceğimi bilmiyorum. En yakın Georg var. Ona sormaya gideceğim.

Onların odası üst kattaydı. Kendime sürekli söylüyordum." Sakin Aden sakin senelerdir fanı olduğun adamlar onlar, sakin ol heyecanlanma Georg anlayışlı biri sakin ol" Merdivenlerden çıkmaya başladım fakat kendimi aklımca sakinleştirmeye çalıştığım için birine çarptım. Adama birşey olmadı fakat ben yere  düştüm. Yerden kalkmaya çalışarak özür diledim. Neticede daha ilk günüm. Yerden kalkmaya çalıştım. Dizim fena derecede acıyordu. Kalkmaya çalıştığımı fark etmiş olmalı.

X: Tanrım iyi misin? Neren acıyor?

Aden: Çok özür dilerim efendim çok özür dilerim. Kafam karışıktı efendim çok özür dilerim.

X: Gel yukarda oturabileceğin bir yer var oraya götürelim seni.

Çok utandım. Geldiğim ilk günden yaptım yapacağımı. Adamın sayesinde doğruldum ve beni kolumdan nazikçe tutarak yukarı çıkardı. Georg'un bahsettiği odanın yanında bi koltuk vardı. Adam beni oraya oturrttu.

Aden: Efendim geçrekten özür dilerim size hem çarptım hemde zamanınızı çaldık çok özür dilerim..

Kafamı eğdim. Duygusallaştım, herşeyi batırdım.

X: Saçmalama herkes böyle birşey yapabilir. Seni ilk defa görüyorum. Yenisin.

Aden: Evet efendim ilk günüm bugün.

X: İsmin ne senin?

Aden: Aden efendim Aden Manco.

X:Haaaa sen o kızsın.

Hay anasını beni niye herkes tanıyor. Axl naptı acaba.

X: Axl ve Bill senden bahsettmişti.

Aden: Efendim ayıptır sorması ama siz kimsiniz?

X: Doğru yüzümü vs görmedin.

Yüzündeki maskeyi ve şapkayı çıkardı. TOM ,TOM KAULİTZ. Gözlerim büyüdü. Şaşkın bi ifadeyle Tom'a bakıyordum.

Tom: Axl senden bahsetmişti fakat isminden vs bahsetmedi bize ama bizim fanımız olduğunu söylemişti.

Axl senin yapacağın işe. Utandım utanç kat sayım yerin dibine yükseldi adeta.

Tom: Ne için yukarı çıkıyordun?

Aden: Mankenlerin yüzlerinin net halinde fotoğrafları lazım bana ve bu tablette yok Georg'a sormaya geliyordum sonrası olan oldu.

Tom bana bu konuda yardımcı oldu.

Aden: Teşekkürler efendim.

Tom: Resmiyete gerek yok neticede hem bizim fanımızsın hemde artık iş arkadaşıyız.

( Lan saygıdan saygıdan)

Kafamı onaylamak amacıyla salladım ve gülümsedim. Saate baktım 1.30 2 saat vardı mankenlerin gelmesine ve hepsine tek tek makyaj fikri yapmam gerekiyordu. Toplam 11 manken vardı bu kadar az zamanda nasıl yetiştireceğimi bilmiyorum. Geçtim kulise ve elbiselersen ilham alarak hepsine tek tek makyaj yaptım tabletten örnek olarak. Son 5 manken kaldı ve 1 saatten az zamanım vardı. Kulise Bill geldi.

Bill: Selam Adennn. Nasılsın?

Aden: Selam Bill. Biraz endişeliyim sen nasılsın.

Bill: Ne oldu neden endişelisin?

Aden: Mankenlerin makyaj örneklerini çıkarmam getekiyor . 5 manken kaldı ve benim 1 saatten az zamanım var ,çok gerildim. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Bill: Sana yardım edebilirim.

Aden: Hayır olmaz öyle şey ben hızlıca yapacağım ama yinede sağol.

Bill: Hayır Aden yardım edeceğim ve beraber bitireceğiz.

Kabul etmek zorunda kaldım beraber kıyafetlere bakıyor yorumluyor ve mankenlere bakarak makyaj örneklerini çıkarıyorduk.

Nasill beğendiniz mi hikayeyi birema yavaş ilerliyor ama uzun olması için böyle yapıyorum neyse beğendiyseniz lütfen votelemeyi ve beğendiğinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayınnn sizi seviyorum bide bu havalarda su içmeyi aksatmayın havalar çok sıcak🌹🤍

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin