0.21

104 17 41
                                    

Araba yavaşlamaya başladı lüks bir mekanın önünde. Dışarıdan gerçekten çok eşsiz gözüküyordu. Camdan mekanı inceledim. Çok büyük bir yerdi, loş bir ışık ve şık giyinimli insanlar. Gerçekten hoş gözüküyordu. Arabay tamamen durdu.

Bill: Geldiik.

Arabadan indik. Hava esiyordu. Saçlarım hafif savruluyordu. Bill yanıma geldi.

Bill: Şimdi gözlerini kapatacağım ve öyle gireceğiz içeri kabul mü?

Aden: E neden ki?

Bill: Sen bana güven yeter.

Başımı onaylamak amacıyla salladım. Gözlerimi bağladı. O korktum çünkü hiç birşey görememek beni bı tık korkuttu. Yanımda Bill'i hissedemeyince dahada korktum.

Aden: Bill, Bill nerdesin ,nereye gittin, Bill?

Ayak sesleri duydum.

Bill: Korkma korkma burdayım sadece telefonumu almaya gittim. Gel içeri girelim.

Yürütebilmek için Bill'in koluma girdim. Oda yavaş yavaş beni yönlendiriyordu.

Bill: Gel gel sorun yok gel gel.

Bi şekilde içeri girdiğimizi düşünüyorum çünkü insan sesi çoğalmıştı. Bir yere kadar geldik.

Bill: Tamam şimdi dur burda gözlerini açıncam 3 dediğimde. 1, 2, 3!!!!

Gözlerimi açtım. Açmadan önce konfeti sesi duydum, etrafa baktığımda herkes burdaydı. Üyeler, Göktürk ve Leni. İçlerinden birini tanımıyorum ama gerçekten çok güzel biri. Hepsi bi masanın önünde duruyorlardı. Herkes bana bakıyordu ve hepsi bi anda şarkı söylemeye başladılar.

Herkes: İyi doğdun Adennnn!!!

Hayatımda yaşadığım en güzel doğum günü. O kadar mutlu hissediyorum ki, bu mutluluğu tarif edemiyorum.

Aden: Aaaah tanrım çok teşekkür ederim millet benim için çok özelsiniz.

Herkese tek tek sarıldım. Bill'e geldiğimde bana sımsıkı sarıldı bende ona sımsıkı sarıldım. O sarhoş edici parfümünü içime çektim ve hiç bırakmak istemedim. Son olarak o tanımadığım kişiye geldi sıra.

X: Selam Aden doğum günün kutlu olsun. Ben Ria Tom'un sevgilisiyim. Senden çok bahsettiler özellikle Bill ve seninle tanışmaktan çok mutlu oldum.

Aden: Çok teşekkür ederim Ria bende seninle tanıştığıma memnun oldum Tom senden çokca bahsetti. Çok güzel olduğunu söylüyordu. Güzel biri olduğunu düşünüyordum ama bu kadar mükemmel olmanı beklemiyordum tanrıça gibisin.

Ria: Teşekkür ederim sende çok güzelsin Bill senden çokca bahsetti. Makyözlük yapıyormuşsun yakında önemli bir işim var bana makyaj yapabilir misin?

Aden: Tabiki seve seve
dedim ve herkese tekrardan teşekkür ettim.

Göktürk: Sen daha bombayı görmedin. Tadaaaa pasta.

Bu pasta ÇOK BÜYÜK VE ÇOK GÜZEL.

Aden: NASIL TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ BİLMİYORUUUMMM.

Bill: Hadi dilek tut.

Pastaya doğru yaklaştım ve dileğimi diledim. Sonra mumları sondürdüm.

Bill: Hadi masaya geçelim.

Garsonlardan biri gelip pastayı aldı. Masaya geçtik. Yanımda Bill vardı karşımda Göktürk, onun yanında Leni, Leni'nin karşısında Ria, onun yanında Tom, onun karşısında Gustav ve Gustav'ın yanında Georg.

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin