0.14

87 14 19
                                    

Aden'in bakış açısı

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Nefes almama yardımcı olan bi makina vardı ağızımda. Etrafı incelerken Bill'i gördüm. Ellerinin üstünse uyuya kalmış. Kendimi iyi hissediyorum aslında sadece yanağım ve boynum acıyor. Canı cehenneme o pisliğin. Hiç değişmemiş ama en azınd0an içimdeki öfkenin bi kısmı yok olmuştu. Doğruldum o sırada Bill uyandı.

Aden: Uyandırdıysam üzgünüm.

Bill: İyi misin, kendini nasıl hissediyorsun, ağrızn sızın var mı, aç mısın?

Bill beni soru yağmuruna mağruz bıraktı.

Aden: Sakin sakin birşeyim yok benim. Karnım ağrıyor sadece. Yanağım ve boynum da birşey var mı?

Bill: Boynunda hala hafif kızarıklık var aynı şekilde yanağındada. Bekle burda doktorla konuşacağım.

Aden: Tamamdır bekliyorum.

Bill'den devam

Hızlıca doktorun yanına gidip durumunu sordum. Sorum olmadığını bugün çıkabileceğini söyledi. Hızla Aden'in yanına gittim.

Bill: Doktorla konuştum bi sorun olmadığını söyledi. Bugün çıkacakmışız.

Aden: Oh çok şükür. Hızlıca burdan çıkmak istiyorum.

Sandalyeyi alıp yanına yaklaşarak sordum.

Bill: Dün ne oldu.

Gözlerini kaçırdı. Morali bozuk gibiydi fakat içinde sindiremediği bi öfke var.

Bill: Bana anlatabilirsin Aden.

Aden: Lise zorbam. Lisenin başında ona yüz vermediğim için bana lise yıllarımı zehir etti. Bir keresinde bodrumda 2 gün susuz yemeksiz kitlemişti beni. Dün barın orda beni tanıdı. Ondan uzaklaştım fakat tekrar geldi. Ona tokat attıp küfür ettim. Sonra oda bana vurdu kendimi koruyamadım yine ve siz korudunuz beni fakat sizin için iyi olmayabilir. Magazinler vesaire. Magazine hiç bakmadım bile. Kim bilir neler neler söylendi, nefret mesajları...

Bahsettiği o pislik adı neysdi Aras mıydı Ares Ares. Pislik hala ne istiyor ondan. Ona zarar verdiğini ona canice dokunduğunu düşündükçe sinirleniyorum. Maganize gelirsek. Aslında herkes kamera kayıtlarını izlediğinde haklı olanın Aden ve biz olduğumuzu anladı. Kameradaki görüntü şuan sosyal medyada çok popüler oldu. edit yapan fanlar, magazin sayfaları. Ares denen itin yüzü gözükmüyor fakat boğazını sıktığı kişinin Aden olduğu çok belli oluyor.

Bill: Aslında herkes senin haklı olduğunu biliyor. O gün ki kamera kayıtlarında sana saldırdığı kısmı herkes izledi. Herkes senin haklı olduğunu biliyor. Canını sıkma.

Bi nebze rahatlamış gibiydi. İçeri doktor girdi ve taburcu olacağını söyledi. Hemen işlemleri halledip çıktık hastaneden.

Aden'den devam

Hastaneden çıktığımızda gözlerimi kapatıp derin bi nefes aldım. Yürümek istedim. Sağolsun Bill beni kırmadı. Bi süre yürüdük. Garip hissediyordum ne iyi ne kötü.

Bill: İsmi ne onun?

Aden: A şeyi diyorsun, ismi Ares, Ares Batın. Neden sordun?

Bill: Onu bulmamız gerek.

Aden: Bill gerek yok gerçekten ben iyiyim.

Bill: Hayır gerek var bir başkası bile olsa sana bunu yapamaz. Böyle birşeye yeltenemez bile. Merak etme sen. Gel şurda bi yemek yiyelim sonra sen ne istetsen onu yaparız. İtiraz istemiyorum.
dedi cana yakın bi ses tonuyla.

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin