Sabah konfeti sesiyle uyandım.
Aden: Noluyor be.
Göktürk: Doğum günün kutlu olsuun reis iyi ki doğdun, dilek dile.
Ne olduğunu anlamaya çalışırken Göktürk elindeki küçüm pastayı bana doğru uzatıyordu. Doğrulup pastaya yöneldim dileğimi dileyip üfledim.
Göktürk: Hadi kalk kahvaltı hazıladım.
Aden: Gözlerim doldu sen ve kahvaltı hazılamak.
Göktürk: Doğum gününe özel. Hadi bekliyorum seni.
Aden: Tamam tamam.
Göktürk odadan çıktı. Bende bi süre odada durdum sonra bende yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra telefonumu alıp sofraya gittim. Bizimki meğersem baya marifetliymiş. Menemen yapmış, salata hazılamış, patates kızartmış vay be. Benim bildiğim Göktürk, yumurta bile kıramaz hayret ettim. Göktürk meyve doğruyordu.
Aden: Vay vay şifa mı yapıyorsun ustam.
Güldü. Bende hızlıca sofraya oturdum. Çay demlemiş, çayları koyup oturdu. Bende telefonumu aldım.
Telefonuma bir ton bildirim geliyordu. Hepsi doğum günümle ilgiliydi. Doğum günüm olduğunu nerden biliyorlar ki.
Mesajlara girdim üyeler, Göktürk, annem, Leni ve Heidi hikayesinde benden bahsetmişti. Hepsini hikayemde teşekkür edip paylaştım. Bill'in yazdıkları diğerlerinden çok farklıydı. " Doğum günün kutlu olsun yer yüzündeki melek" Melek mi??? Diğerleri bana ya hiç böyle birşey yazmamıştı garip geldi ama hoştu. Bende ona " Teşekkür ederiiim yer yüzündeki yıldız". Gelen mesajlara elimden geldiğince cevap verdim. Sonra telefonu kapattım. Yemeğe odaklandım.
Göktürk: Bugün bir yere gidicek misin?
Aden: Akşam Bill'in süprizi varmış.
Göktürk: Hömm anladım. O zamana kadar dışarı çıkalım mı gezeriz hem kıyafet alarız nasi fikir?
Aden: Oluuur bana uyar sofrayı kaldıralım hazılanırız.
Göktürk: Ben toplarım sen merak etme.
Aden: Keşke her gün doğum günüm olsaymış. Ne güzel hizmet be.
Göktürk: Reis abartmaz mısın?
Aden: Tamam tamam teşekkür ederim aslanım iyiki varsın. dedim ve sarıldım ona. Oda bana sarıldı. Kendimi gerçekten iyi hissediyorum. Lavaboya gittim dişlerimi fırçalayıp odama geçtim. Dolabımı açtım ve ne giysem diye düşünmeye başladım. Hava bugün soğuktu.
Üstüme bunları giydim. Makyajımı yaptım. Bugün kendimi gerçekten çok beğendim ve bir sürü fotoğraf çekindim. İçlerinden beğendiklerimi paylaştım. İnsanlar fotoğrafıma güzel güzek yorumlar yapıyorlardı sadece birini görmem moralimi bozdu. " Gözlük numaran büyümüş galiba bunu nasıl beğenip attın?" Çirkin mi çıkmıştı? Hayır gayet güzeldi ben beğendim. Neden böyle diyor ki? Kötü birşey mi yaptım? Hayır kötü birşey yapmadım. Biraz canımı sıktı açıkcası ama bu günümü mahvedemez. Göktürk daha hazılanıyordu bende balkona çıktım. Oturup sigaramı içtim Göktürk gelene kadar. Karşıda Bill ve Tom vardı. Onlar beni görmüyor fakat ben onları görüyorum. Birbirleriyle şakalaşıyorlar. Çok tatlılar, özellikle Bill... Gülüşüne her baktığımda içim ısınıyor. Bi süre balkonda kaldım şarkı dinlemeye başladım. Joji'nin şarkıları sakin ve huzur verici. Müzik dinledim balkonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinleyicim / Bill Kaulitz / Tokio Hotel
ChickLitHiç sizi tanımayan bi adama içinizi dökerek rahatladınız mı?