0.23

93 17 22
                                    

Aden'in bakış açısı

Hep birlikte Tom'un arabasına bindik. Ria ve Tom öndeydi bizde Bill ile arkadaydık.

Ria: Hadi şarkı dinleyelim.
AC/DC mi yoksa Queen mi?

Bill & Tom: AC/DC

Ria & Aden: Queen

Ria: Tamamdır Queen açıyorum.

Tom: Hayır AC/DC dedik.

Aden: Hayır Queen dedik.

Bill: Oy eşitliği.

Aden: Tamam taş kağıt makas yapalım kazanan istediğini açsın.

Bill: Anlaşıldı gel.

Taş, kağıt, makas.

Aden: Yesss bee Ria canim aç ordan Killer Queen.

Ria: Hahahahah tamamdır.

Bill: Yenildim olamaaaaz.

Tom: Bill sen mal mısın taş kağıt makas oynarken ilk makas yapılır mı?

Aden: BXLANFŞFMRİSKCŞDNS

Bill: Ya boşluğuma geldi ya.

Yol boyunca müzik dinledik. Biraz telefonla uğraştım. Araba yavaşladı. Camdan dışarı baktığımda çok tatlı bi yere gelmiştik. Araba tamamen durduğunda hepimiz arabadan indik. Çok tatlı bir yerdi ve içeride yaşlı bir çift vardı. İçeriye doğru ilerledik. Kapıya geldiğimizde o yaşlı çift yanımıza geldi.

Yaşlı kadın: Amanın kimler gelmiş. Ria hoşgeldin canım görüşmeyeli ne çok oldu.

Yaşlı adam: Ria arkadaşlarını da getirmişsin. Hoşgeldiniz çocuklar. Ben Linus bu da eşim Mila.

Tom: Tanıştığımıza memnun olduk efendim. Ben Ria'nın sevgilisi Tom bu benim ikizim Bill ve bu da ortak arkadaşımız Aden.

Linus: Aden mi? Sen türk müsün?

Aden: Evet efendim.

Linus: Türklere tarihlerinden ve coğrafi konumundan dolayı çok severim. Tarihiniz gerçekten çok güzel gurur duymalısın.

Aden: Teşekkürler efendim.

Mila: Hadi gelin içeri. Hep birlikte içeri geçtik ve bize gösterilen yere oturduk. Tom ve Ria yan yanaydı bende Bill ile yan yana oturdum.

Ria: Mila ve Linus benim uzaktan akrabalarım fakat gerçekten çok tatlılar yanlış bilmiyorsam tam 40 yıldır birlikteler ve birbirlerini gerçekten çok seviyorlar.

Tom: Gerçekten çok tatlılar.

Ria: Tom gel bi menüye bakalım biz hem anladım öhöm.

Tom: Tamamdır gel.

İkiside masadan kalktı Bill ile aramızda garip bi gerinlik vardı. Gerçekten sessizdi. Konuşma başlatmalıyım.

Aden & Bill: Dün olanlar için teşekkürler(A)/üzgünüm(B)

aynı anda birbirimize baktık. Bill söze başladı.

Bill: Düşünmeden hareket ettim üzgünüm.

Aden: Üzgün olmana gerek yok onun yerine teşekkür ederim. Dün mutlu oldum.

Ona baktım yüzünde tatlı bir sırıtış vardı. Garip ama içim kıpır kıpırdı onun gülüşüne bakmak çok güzeldi.

Bill'den devam

Gerçekten rahatlamış hissettim. O mutlu olduysa sorun yok demektir. Tanrım kalp krizi geçireceğim. Kalbim yerinden çıkacak gibi. Ona baktım o gülümsüyordu. Yüzünden mutlu olduğu belli oluyordu. Gözüm ellerine kaydı. Tom'un dediği şey geldi aklıma. Parmağına baktığımda yüzük hala ordaydı. Ya Tom haklı ya da Tom gerizekalı ama kadınları iyi tanır sorun o. Acaba benden hoşlanıyor mudur? Hadi ama Bill sen sadece onun önceden içini döktüğü ve senden umut beklenen kişisin onun için. Onun benden umut beklediği benden hoşlandığı anlamına gelmez. Tanrım ne düşünüyorum. Kızın haber olmadan onun yerine aptal saptal düşünüyorum.

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin