Kuliste bir yerde oturma takımı vardı. Oraya oturduk. Bill hala sinirli gözüküyordu. Ona doğru biraz yaklaştım. Ellerimi omzuna koydum. Gözünün içine baktım.
Aden: Bill sakin ol. Onun üstesinden geleceğiz onu takma. Axl'ı duydun birşey yapamaz. Yaparsa zaten markalarına zarar verir. Lütfen sakinleş, sorun yok.
Yavru köpek gibi bakmaya başladı şimdide. Çok tatlı gözüküyor.
Bill: Teşekkürler Aden. O pislik sana zarar verirse kötü şeyler olur.
Aden: Takma kafana gel üyeleri bulalım.
Kulisten çıkıp üyeleri bulmaya çalıştık. Üst kata çıktık fakat kimse yoktu. Her yere baktık yoklar. Tek bi yer kaldı oda Göktürk'ün prova yaptığı yer galiba ordalar. Oraya indik. Evet ordaları. Omzumda bi el hissettim.
Chris: Selam Aden nasılsın. Bayadır görüşemiyoruz.
Billden devam
Bu pislik neden Aden'i tanıyor ve ELİ NEDEN ONUN OMZUNDA.
Aden: Aa iyim. Arkadaşlarımlaydım, sen napıyorsun nasılsın?
Chris: Bende işte öyle. Aa sanada selam Bill.
O pisliğe cevap bile vermek istemedim.
Chris: Pek öyle olsun o zaman.
Bizimkileri gördüm ve yanlarıns gittim. Aden hala o pislikle konuşuyordu.
Tom: O pislik onu nerden tanıyor?
Göktürk: Pislik derken Chris'den mi bahsediyorsunuz?
Tom: Ondan başka pislik yok şuan burada.
Göktürk: Neden ki?
Gustav: Kendisi sapığın teki kızlara yürüyor onlarla yakınlaşıp onları kullanıyor. Burdan ayrılan çalışanlar Chris yüzünden ayrıldılar.
Göktürk: Neden onu atmıyorlar?
Georg: Çünkü Axl'ın kuzeninin oğlu. Atmasını çok kez söyledik fakat kuzeni ona büyük paralar ödüyor. Bu nedenle çok zor onu attırmamız.
Bill: Ben daha fazla dayanamayacağım müdahale edicem.
Hızla yanlarına gittim. Chris ona yakınlaşıyordu. Aden'in rahatsız olduğu belli oluyordu. Aden o uzaklaşmaya çalışıyordu. O dahada yaklaşıyordu. Hızla yanlarına gittim.
Bill: Aden bize bi müsade edrr misin onunla birşey konuşmalıyımda?
Kurtulmuş gibi bi ifade vardı suratında. Bana kafa sallayıp bizimkilerin yanına gitti.
Chris: Ne oldu Bill bu kadar acil olan ne?
Bill: Bak Chris Aden'i diğer avlarından biri olarak görüyorsan fazlasıyla yanılıyorsun. Fark etmedin mi senin ona yaklaşırken ki ifadesini. Ne kadar rahatsız olmuş. Onu rahat bırak Chris.
Chris: Neden onu rahat bırakayım ki, onun yüzündeki ifade tam istediğim gibiydi. Kusura bakma Bill o kız güzel ve nazik onu elde etmem çok zor olmaz. Hem o diğer avlarımdan daha kolay. Şimdi çekilirsen onunla konuşacağım.
Bill: Buna asla izin vermem. Kendine gel Chris. Şuan ne kadar aşağılık durduğunu anlayamazsın bile.
Chris: Bill sorun yapma kullandıktan sonra sana veri-
içimden yüzüne yumruk atmak geldi. Yere düştü. Yere eğildim.
Bill: Chris diğer kızlara yazdığın mesajların hepsi şuan Axl'de ve isterse markanız hasar alır aynı. zamanda sende. Ondan uzak durmanı söyledim. Onu rahat bırak.
dedim ve üyelerin yanına gittim. Ben gidince bi kaç eleman Chris'in yanına gitti. Üyelerin hepsi şok olmuştu. Aden'e baktım şaşkındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinleyicim / Bill Kaulitz / Tokio Hotel
ChickLitHiç sizi tanımayan bi adama içinizi dökerek rahatladınız mı?