0.7

123 17 1
                                    

Uno oynamaya başladık. Kaybeden herkese içki ısrmarlayacaktı. Bill arasıra kartlarıma bakmaya çalışıyordu. Yandan yandan.

Aden: Sayın Bill Kaulitz lütfen kartıma bakmaya çalışmayın.

Herkes kıkırdamaya başladı. Bill yaklaşarak bakmaya çalışıyordu kartlarıma.

Aden: Bende senin kartlarına bakarım o zaman.
dedim ve kartlarına bakmaya çalıştım o yukarı kaldırdıkça ben dahada bakmaya çalıştım. Sonra Bill ile saliselik göz göze geldim geri çekildim. Samimiyetle kartlarımı çevirdim bakmaması için. Gustav bana artı kart kitledi, bende onu Bill'e kitledim Bill'de onu Georga kitledi. Georg'da Tom'a kitledi Tom 14 kart çekti. Kartları çekerkenki suratı çok komikti.

 Kartları çekerkenki suratı çok komikti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepimiz gülmeye başladık bu ifadesine.

Tom: Siz görürsünüz. Bittiniz siz.

Gustav: Bak şuan bittik.

Oynamaya devam ettik. Georg birinci oldu, Tom nasıl olduysa ikinci oldu, Gustav üçüncü, Bill dördüncü bende sonuncu oldum.

Bill: Hahahaha Adeeen bizi ne zaman bara götürüyorsun bakalım.

Aden: Laaan doğru ceza vardı. Ya iki yanınıza geldim borçlu çıktım. Bira yerinde size yemek yapsam.

Georg: GUSTAVA TARİFİNİ VERDİĞİN ŞEYDEN YAP LÜTFEEEN.

Aden: Tamam tamam ondanda yaparım bu hafta sonu bana gelin. Akşam yemeğine.

Bill: Tamamdır o zaman haftasonu sendeyiz.

Aden: Tamamdırr.

Gustav: Defileye daha çok var birşeyler yapalım.

Georg: Doğruluk mu Cesaret mi oynayalım. Bide ben içecek bira vs alıcam isteyen?

hepsi aynı anda ben dedi bi tek ben kalmıştım söylemeyen çünkü iş yerinde alkol almayı sevmem.

Georg: Aden sen istemiyor musun?

Aden: Gerek yok ya iş yerinde alkol almam doğru olmaz.

Georg: Saçmalama be biz bizeyiz sanada alıyorum.

Aden: Georg hayı-
demeye kalmadan odadan çıtkı. Georg'u bekliyorduk o sırada telefonuma mesaj geldi. Bilinmeyen bi numara.
(Bilinmeyen numara kısaltımı BN)
BN: Demek onlarla takılacaksın. İşimiz zor.

Korktum onlar dediği tokio hotel mi ,beni nerden buldu, ne işi var, ne işi zor olacak, bana neden böyle diyor? Korkudan tırnak etlerimi yolmaya ve titremeye  başladım, elimde depil titremek neden titrediğimi bile bilmiyorum. Gerildim. Böyle mesajlara başıma çok şey geldi. O mesajı gördüğüm an anılarım depreşti. O soğuk okul deposundaki günler. O an hissettiğim korku, açlık ve umutsuzluğu iliklerine hiç olmayacağı kadar hissettim.

Bill: Hey Aden orda mısın.

Ne yapacağım ben tehlikeli biriyse bana  zarar verirse Göktürk'e zarar verirse, kendimi yiyip bitirdim resmen.

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin