0.9

125 13 5
                                    

Bill'den devam

Dolaptan bi şişe bira alıp içeri geçtim. Aklımda bi kaç film vardı izlemek için ama ben yine how i meet your mother açıp izlemeye başladım.

Aden'den devam

Uyandığımda sanki kafama çekiçle vurmuşlar gibi acıyordu. Gözlüklerimi takıp etrafı inceledim. Burası bizim ev değldi. Üstümdekilerde benim değildi. Nerdeyim lan ben. En son ajansta uyuyordum bende Bill'de. Bill nerde? Ayağı kalktım odayı inceledim. Oda çok ferahtı. Bi köşede resimler vardı oraya yöneldim. Bill ve Tom'un küçüklük fotoğraflarını gördüm. Burası onların evi galiba. Kapalı kapıyı açtım. Yürümeye başladım salondan sesler geliyordu. Bu sesi nerde duysam tanırım. Barney'nin sesi geliyordu. Salona geçtim Bill how i meet your mother izliyordu.

Bill: Günaydın rahat uyuyabildin mi?

Aden: Evet evet. Bu arada gerçekten teşekkür ederim Bill.

Bill: Otur şuraya da ne için?

Aden: Herşey için yani orda bana yardım ettin beni buraya getirdin ama birşey soracağım neden beni kendi evime götürmedin zaten hemen yandaki ev?

Bill: Ya bizi çocuklar kardeşinle oyun oynayacaklarmış. Oyun oynarken fazla bağırıyorlar özellikle Tom ve Georg o yüzden seni oraya götürmek istemedim.

Aden: Hmm anladım teşekkür ederimm.

ona gülümsedim, o da bana o huzur verici gülümsemesiyle baktı.

Bill: Sen burda otur bekle ben hemen geleceğim.

Aden: Tamamdır bekliyorumm.

Bill'den devam

O çok tatlı böyle şeylere bile teşekkür ediyor. Ne kadar saf ne kadar güzel. Ona aldığım şeyler ve bi kaç abur cubur aldım yanınada soğuk içecekleri getirdim.

Bill: Tadaaaaa.

Aden: Tanrım ne kadar çok şey var. Çubuk kraker ve sakız çok severim. Bunları sevdiğimi nasıl bilebilirsin.

Ne demeliyim ki. Tüm mesajlarını okuduğum için seni sen kadar tanıyorum mu diyim. Heh öyle diyim kız hepten üzülsün.

Bill: Bi ara bahsetmiştin.

Atıştırmalıkları yiyorduk ve 3 bölüm falan izledik sonra sıkıldık.

Aden: Farklı birşeyler mi izlesek?

Bill: Olurr. Ne tür filmleri seversin.

Aden korku gerilim filmlerini sever fakat korkar ama sever.

Aden: Korku ve gerilim.

Beğendiğimiz birini açtık. Filmler beni korkutmaz. Sırf Aden istediği için. Bazı sahnelerde ona baktım. Baya korkuyordu. Elindeki yastığı sım sıkı tutuyordu. Biten yiyecekleri aramızdan aldım. Sadece sakız vardı aramızda. Bi yerde beklenmedik şekilde jumpscare attılar ve Aden korkudan iki büklüm halde bana yaklaştı. Ona baktım gözlükleri burnunun ucuna düşüyor o tekrar kaldırıyordu, dizlerini göğüsüne çekmiş iki büklüm şekilde koltukta, elinde yastıkla kokuyordu. Çok tatlı. Film izlemeye devam ettik. Bi yerde çok korktu ve benim yanıma sığındı çok korkmuştu. Gözlerini kapattım.

Aden'den devam

Film aşırı korkunç. Bi sahne aşırı korkuttu beni, kafamı ve gövdemle o refleks hareketi yaptım. Fark etmedim Bill'in yanına geldiğimi, sağ eli koltuğun benim oturduğum  taraftaki koltuğun üstünde duruyordu.( Bu nasıl cümle anlatmak istediğim yeri anlatamadım ya hani yaslandığımız yer varya heh onun üstünde bi yer oluo ora işte) sol eliyle gözümü o narin dövmeli eliyle kapatmıştı. Gözlerimi açtığında ona baktım.

Dinleyicim /  Bill Kaulitz /  Tokio Hotel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin