Noralynn opende haar ogen, en keek recht in de ogen van Dr. Cassing. ''Goeiemiddag Nora, gaat het een beetje?'' Noralynn schudde langzaam haar hoofd.'' Ik ben hartstikke misselijk, en die sonde zit niet echt bepaald lekker.'' ''Dat zou nog wel even aanhouden, en dat kan dadelijk erger zijn door de MRI. Dus dan weet je dat alvast.'' Zei Dr. Cassing. Noralynn knikte langzaam en zag hem vloeistof inspuiten. Dr. Van der Sloot zag haar ernaar kijken.'' Dat is vloeistof om te kijken waar de bepaalde ontstekingen zitten, zo worden ze zichtbaar.'' Noralynn keek hem aan en zakte eventjes weg. Dr. Van der Sloot schudde haar eventjes zachtjes door elkaar. Noralynn opende haar ogen weer. '' Sorry ben moe en voel me niet lekker.'' Zei ze zachtjes. ''Maakt niet uit meis, dat zal ook nog wel eventjes aanhouden. En kan dadelijk nog wel eventjes iets erger worden door de MRI, want we gaan die ontstekingen bestralen.'' Noralynn gaf weer een kort knikje. '' Dr. Cassing keek naar Dr. Van der Sloot.'' Zullen we dan maar?'' zei die kort. Dr. Van der Sloot gaf een knikje. Dr. Van der Sloot ging achter het bed staan en Dr. Cassing voor het bed. Samen reden ze haar naar de MRI toe. ''Wij gaan je hier eventjes overtillen.'' Zei Dr. Van der Sloot. Noralynn knikte en Dr. Van der Sloot tilde haar zachtjes op en legde haar op het andere bed. ''Meis mag ik je arm eventjes hebben?'' Vroeg Dr. Cassing. Noralynn snapte er niks van maar deed toch wat hij zei. Toen greep Dr. Van der Sloot haar andere pols beet en toen werden beide polsen vastgezet aan het bed. Noralynn snapte er niet van en toen werd haar hoofd naar achter gedrukt en ook vast gemaakt. ''Waarvoor moet ik helemaal vast zitten?'' vroeg ze bang. ''Wij weten niet wat er tijdens het onderzoek kan gebeuren, maar je moet in ieder geval heel erg stil blijven liggen. Bij je benen is dat geen probleem maar je armen en je hoofd wel.'' zei Dr. Van der Sloot. Toen liepen de beide artsen weg naar het kamertje ernaast. '' Je kan je dadelijk wat raar voelen na het onderzoek, dat komt door de straling. Dus je hoeft je niet druk te maken.'' hoorde ze Dr. Cassing zeggen door de luidspreker. Toen zag ze dat ze een koker inging. Toen hoorde ze de deur open gaan en voelde ze dat er aan haar infuus gezeten werd. '' Wat spuiten jullie in?'' vroeg ze bang. Toen voelde ze haar hoofd draaien. Ze wou haar handen naar haar hoofd bewegen maar ze zaten vast aan het bed. Noralynn raakte helemaal in paniek. '' Maak me los, MAAK ME LOS!'' gilde ze uit. '' Noralynn probeer te kalmeren wat is er aan de hand?'' hoorde ze Dr. Van den Sloot vragen. Maar ze was zo hard aan het proberen op los te komen, dat haar polsen waren gaan bloedde. Dr. Cassing spoot gauw nog wat spul in haar infuus, en toen werd alles zwart.