hoofdstuk 5

33 3 0
                                    

Toen Dr. Van der Sloot weg was, begon Noralynn zachtjes te snikken. Ze wist even niet meer wat ze moest doen. Ze mocht niks anders dan blijven liggen, vanwege haar wonden en toevallen. Ze zag in haar ooghoek een naald liggen. Langzaam pakte ze die van het kastje af. Ze voelde met haar vinger hoe scherp de naald was. ''Auw'' zei ze zachtjes. Die naald was heel erg scherp. Ze deed hem boven haar hoofd, en voordat ze hem in haar been had kunnen zetten pakte Dr. Van der Sloot haar pols beet. Hij keek geschrokken en boos.'' Waar denk jij in VREDESNAAM mee bezig te zijn?'' Ze keek hem geschrokken aan, en begon zachtjes te mompelen.'' Noralynn waar ben jij in vredesnaam met je verstand mee bezig?'' Toen begon Noralynn weer zachtjes te snikken. '' Ik heb het helemaal gehad met alles, ik weet niet eens hoe ik hier terecht ben gekomen. Niemand verteld me wat en ik moet alles zelf uitzoeken. Ik weet niet eens wie me ouders zijn!'' Toen raakte ze in een shock moment.'' Deep in the meadow, under the willow. A bed of grass , a soft green pillow. Lay down your head, and close your sleepy eyes. And when they open, the sun will rise.'' Ze zong heel zachtjes en wiegde een beetje heen en weer. Dr. Cassing kwam binnen met de spullen voor de kunstmatige coma. '' Wat is er met haar aan de hand, ze is helemaal van de wereld!'' ''Laat haar maar eventjes, ze is in shock geraakt door het verdriet dat ze heeft.'' Dr. Van der Sloot ging naast haar zitten, en drukte haar eventjes zacht tegen zich aan. ''Meis, wij gaan je in kunstmatige coma brengen nu, maar je moet eventjes naar me luisteren.'' Hij keek haar toen diep aan in haar ogen. En hij schudde haar even door elkaar. Toen richtte ze haar ogen op hem. '' Ben je er klaar voor Noralynn?'' Ze gaf een zacht knikje en ging alvast liggen. Toen kwam Jeroen binnen stappen en keek verbaasd '.'' Wat gaan jullie doen?'' Dr. Cassing bracht hem even mee naar de gang. '' Wij gaan haar in een kunstmatige coma brengen, omdat ze een infectie heeft opgelopen.'' Jeroen keek geschrokken,.'' Hoelang duurt het voordat ze in coma is?'' '' Voordat ze in coma ligt is ze nog een minuut bij.'' Jeroen knikte en liep met ene geforceerde glimlach naar binnen. '' Haal die lach maar weg hoor, ik weet heus wel dat u het weet.'' Zei Noralynn een beetje geïrriteerd. Toen zei Dr. Van der Sloot, '' Ben je er klaar voor?'' Noralynn knikte en zei'' Jeroen wilt u alstublieft de kamer uit gaan.'' ''Maar, i............'' stamelde Jeroen. '' DONDER OP, IK WIL U ER NIET BIJ HEBBEN. GA WEG EN LAAT ME MET RUST!'' Dr. Van der Sloot gaf een knikje en Dr. Cassing nam Jeroen mee. ''U moet het haar niet kwalijk nemen, ze is boos en in de war.'' Toen liep die weer terug naar binnen. Dr. Cassing pakte een injectie en zette die in de andere hand van Noralynn. Ze keek Dr. Cassing heel strak aan. '' Spuit gelijk een overdosis, dan ben ik van deze ellende af.'' Zei ze met een zachte ondertoon. Hij zag geen emotie meer in haar gezicht. Hij zag dat het haar echt niks meer uitmaakte of ze nog leefde of dood was.'' Dr. Van der Sloot keek haar boos aan .'' Jij blijft gewoon leven en daarmee basta, we doen godsgevraagde moeite voor je en dan krijgen wij dit antwoord. Echt geweldig vinden wij dat!'' Toen liep er een traan langs haar wangen en ze fluisterde.'' Voor iedereen beter dat ik nu sterf, dan ben ik voor niemand meer een last.'' Toen voelde ze dat ze wegzakte in een zwart gat. Tot al het gevoel uit was. Dr. Van der Sloot lag haar aan de beademing en fluisterde'' Jij blijft leven, zolang jij mijn patiënt bent en daarmee uit.''

Op zoek naar mijn ware indentiteitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu