Dr.Cassing kwam binnenlopen met een zak water, die evengroot en vol zat als haar sonde.
'' Wat gaat u doen?'' vroeg Noralynn onzeker.
Hij keek haar aan en zei:'' Na een tijdje kan je sonde verstopt raken, dus ik ga hem nu door laten spoelen.'' Noralynn schrok en zei:'' Hij loopt nog goed door hoor, ik merk er niks van.''
Dr.Cassing keek haar argwanend aan en zei:'' Laat je sonde is zien Noralynn.''
Noralynn schudde haar hoofd en trok de deken over haar hoofd.
Dr. Cassing gaf een diepe zucht en riep Dr. Van der Sloot.
Toen Dr.Van der Sloot binnenkwam keek die naar Noralynn die onder de dekens verstopt zat.
Ze liepen samen naar haar toe en Noralynn begon de schreeuwen:'' NEE, LAAT ME MET RUST!!!''
Dr. Cassing pakte een naald en spoot kalmeringsmiddel in haar infuus.
Hij hoorde heel zacht onder de dekens vandaan horen.'' Klootzak.''
Daarna konden ze heel gemakkelijk de dekens van haar afhalen en haar sonde controleren.
Toen ze de deken weghaalde zagen ze een vlek zitten op haar shirt en trokken deze uit.
Toen zagen ze dat ze met de sonde gerotzooit had.
Noralynn keek beide artsen heel boos aan en de artsen haar.
''Noralynn, wat heb je in vredesnaam met je sonde gedaan.'' Zei Dr. Van der Sloot kwaad.
Noralynn keek hem aan en draaide haar hoofd weg. '' Ik praat tegen je jongedame!'' Zei die daarna op een strenge toon.
''U BENT ME PA NIET, DUS BEMOEI JE ER NIET MEE WAT IK DOE !'' schreeuwde Noralynn.
De artsen keken elkaar aan en schudde beide hun hoofd.
Dr. Cassing richtte zich weer tot Noralynn en zei:'' Vanaf nu ga je weer gewoon eten en we spuiten je nu extra voedsel toe. Als je niet eet, moeten we maatregelen nemen.''
Noralynn keek hem kwaad aan maar zei voor de rest niks.
Ze gaven een andere voeding slang en zette de voeding weer aan.
Noralynn wachtte tot ze weg waren en ze knipte de voedingslang weer kapot.
Dr. Cassing had dit wel verwacht en vervangde de slang nogmaals.
''Dit is de laatste keer dat ik je waarschuw, anders heb je een probleem Noralynn.'' Zei hij.
En hij pakte de schaar en zei :'' Die is volgens mij van ons.''
En liep weg naar de gang, waar hij de schaar ging opbergen.
Dezelfde avond nog kwam Dr.Cassing binnenlopen met een bord eten.
Hij zag Noralynns gezicht vertrekken en zei:'' Je eet minstens de helft van dit bord op.''
Hij zette het bord voor Noralynns gezicht en pakte een stoel en ging er zelf bijzitten.
''Ik blijf hier net zo lang zitten tot je het opgegeten heb hoor, dus weggooien lukt niet.'' Zei hij op een strenge toon.
Op dat moment kwam John binnengelopen.
''John waar komt u vandaan, ik heb u de hele dag nog niet gezien.'' zei Noralynn.
John keek haar aan en zei:'' Nee dat klopt, ik was eventjes thuis het huishouden regelen.''
Noralynn knikte en keek weer walgend naar dat bord.
Toen haalde ze in 1 keer haar arm uit en smeet het bord op de grond en zette haar sonde uit.
Toen was Dr.Cassing het zat, en liep de kamer uit.
Kort daarna kwam hij terug met Dr.Van der Sloot en die keek haar boos aan.
'' Meis, dit wouden we niet doen, maar je laat ons geen andere keus.''