Biz hala yürüyorduk ama nereye gittiğimiz hakkında en ufak bilgim bile yoktu
"Andrew biz nereye gidiyoruz"
"Odama"
"Bu ne demek şimdi"
"Başka hiçbir yer senin için güvenli değil Victoria "
"Anladım Daria beni o dediği yere götürmeni emretmedi mi "
"Seni oraya götürmem Victoria "
"Orası tam olarak neresi"
"Orası dediğin derin sular mı "
"Evet"
"Derin sular aslında bir tane gölet ama çok derin fazla derin hatta orada yüzlerce hayvan yaşar hepsine yakın insan etine bayılırlar tabii derin sular sadece o göletten ibaret değil göletin etrafında Kraliçe'nin hayvanları var yani çok geniş bir alan bu hayvanların olduğu yer de"
"Nasıl hayvanlar"
"Ejderhalar sürüngenler falan"
"Nasıl yani ejderhalar yüce Pankrati ile beraber hepsi ölmediler mi nasıl hala varlar"
"Yüce Pankrati ile beraber hepsi ölmedi hepsi Kraliçe Vasilisa'nın hayvanları artık ve ona itaat ediyorlar hepsi"
"Ne demek bu şimdi ejderhalar insanlardan nefret ederler"
"İnsanlardan nefret ederler Kraliçe Vasilisa'dan değil "
"Kraliçe Vasilisa'nın ne özelliği var ki"
"Yani herkese göre o yüzyıllar önce kainlerin papazların bahsettiği çift başlı ejderha bütün dünyayı yönetecek dünyaya adalet barış getirecek kişi olarak görüyor "
"O kişi olan Kraliçe Vasilisa ve ondan dolayı ejderhalar onu öldürmüyorlar mı "
"Evet "
"Ejderhaların onu öldürmediğini sen gördün mü "
"Hayır "
"Kimse görmedi mi"
"Bilmiyorum "
"Yani kimse ejderhaların onu öldürmediğini görmediği halde ona çift başlı ejderha diyorsunuz hepiniz"
"Evet "
"Ya değilse"
"Olmama ihtimali yok "
"Neden"
"Sonra anlatırım Victoria şimdi değil "
"Tamam "
Dedim ve biz yürümeye devam ettik ve bir köşeyi döndükten sonra bir kapı ile karşılaştık Andrew kapının önünde durdu ve derin bir nefes aldı sonra kalbinin üstüne elini koydu ve sadece dudaklarını oynatarak bir şeyler söyledi sonra kapıyı yavaş yavaş açtı kapıyı açtığı halde hala içeri girmemişti odayı izlemeye başladı izlerken birden konuştu
"Burası annem ve babamın odası her şey onlar nasıl bıraktıklarsa öyle hala bunca yıl geçse bile gerekirse ne kadar zaman geçsin bu oda değişmeyecek aslında biliyor musun bu odaya kimse girmez giremez ilk defa sen gireceksin hadi yine iyisin"
"İyi misin"
"Sen yanımdaysan iyiyim evet"
"Dalga geçme doğruyu söyle "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE VİCTORİA
Historical FictionBen Victoria ailesi gözleri önünde katledilen sevdiği adamı gözlerinin önünde idam edilen Victoria. Katillerine köle olmak zorunda olan Victoria...