Sonra su yılanı olan ejderha gitti suyun derinliklerine karıştı sonra Ivan'na baktım ve
"İyi misin"
"Biraz"
Dedi o boğuk sesi ile
"Bak ben sadece geçmişinizi öğrenmek istiyorum o kadar"
"Haklıydı sana bağırmamam gerekiyordu sen geleceğimizsin"
"Hayır seni ben tahrik ettim o yüzden bağırdın kendini duyurmak için başka bir amacın yoktu eminim"
"Galiba da biraz fazla olumlu düşünüyorsun"
"Alakası yok"
Kafasını salladı ve kanatlarına bakmaya başladı sonra
"Ne öğrenmek istiyordun tam olarak"
"Her şeyi bildiğin her şeyi"
"Anladım o zaman ilk önce kanatlarımı iyileştirelim"
"Tamam ne yapabiliriz"
"Şu duvarların dibinde bir ot var o yanıklara iyi gelir hemen iyileştirir gidin onu getirin yeter hareket edemiyorum ben"
"Tamam sorun değil hadi Andrew"
Dedim Andrew'e dönerek o ise bana niye bize iş çıkardın Victoria der gibi bakıyordu zorla yürümeye başladı ve ilerlemeye başladık yoldayken Andrew
"Victoria ne yapıcaz"
"Ne demek ne yapıcaz"
"Biz buradan nasıl çıkacaz"
"Bilmiyorum ama çıkarız merak etme"
"Bir gün çıktık diyelim gördüklerimizi hatta senin çift başlı ejderha olduğunu söyledik insanlara inanmazlarsa"
"Andrew farkındaysan arkamızda ejderha ordusu var insanlar diyelim bize inanmadılar hatta Kraliçe Vasilisa'nın sözünü yalanladık diye bizi öldürmeye teşebbüs ederlerse biz de onları biraz öldürmeye teşebbüs ederiz"
"Dur Kraliçe Vasilisa senin çift başlı ejderha olduğunu biliyor olabilir mi "
"Nasıl bilebilir ki"
"Victoria büyü yaptıkları kız çift başlı ejderha demedik mi çift başlı ejderha sensin eee o zaman sana büyü yapmışlar yani senin çift başlı ejderha olduğunu biliyorlar"
"Bilselerdi beni direk öldürmezler miydi Andrew Kraliçe Vasilisa kendine çift başlı ejderha olarak anlatmadı mı herkese gerçek çift başlı ejderha geldiğinde bu yalanı bitirir mi sence devam eder ve gerçek çift başlı ejderhayı ortadan kaldırır yalanı devam etsin diye"
"Haklısın aslında "
"Yada onu ortadan kaldırmak yerine göz önünde tutacak ve yaptığı hataları herkese gösterecek ve o gerçek çift başlı ejderhayım dediğinde kimse ona inanmasın ve yalan söylediğine inansın diye "
"Anlamadım "
"Bak şimdi ben gerçek çift başlı ejderhayım yaa Kraliçe Vasilisa'nın sadece iki yolu var kendisini kurtarmak için birincisi beni ortadan kaldırmak ikincisi ise beni göz önünde tutmak yani beni ortada tutmak anladın mı "
"İkincisini neden yapsın ki "
"Yok Andrew sen kıtsın bak benim asilikler yaptığımı biliyor ona asla boyun eğmeyeceğimi bildiği için beni öldürmüyor ve herkese asi Kraliçeye saygısı yok dedirtmek için yani benim ona olan nefretimi herkesin gözünün önünde tutarak olur da bir gün çift başlı ejderha benim dersem diye herkese zaten asi zaten Kraliçeden nefret ediyordu yalan söylüyor demek için yani bir gün ben bunu dersem beni yalancı çıkartmak için anladın mı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE VİCTORİA
Historical FictionBen Victoria ailesi gözleri önünde katledilen sevdiği adamı gözlerinin önünde idam edilen Victoria. Katillerine köle olmak zorunda olan Victoria...