4.Bölüm

197 13 2
                                    

Biz öylece durmuştuk ikimizde gözlerimizin içine bakıyorduk gözleri ile özür diliyor gibiydi sonra ben

"Haklısın ben kimim ki"

"Öyle demek istemedim"

"Haklısın ben bir köleyim dünyayı yöneten bir Kraliçeye nasıl kafa tutarım ben onların köleleriyim"

"Öyle demek istemedim"

"Andrew ben nasıl kurtulabilirim"

"Köle olmaktan mı "

"Evet "

"Sana dedim düzeyleri var ne kadar güzel hizmet verirsen o kadar yükselirsin"

"Detay ver"

"Detay vereceksem sen bu şansı kaçırdın Victoria "

"Nasıl kaçırdım "

"Avluda yaptığın şey için Kraliçe Vasilisa'nın canını almadığı için yüce Pankrati'a şükret "

"Gönlünü nasıl alabilirim "

"Alamazsın "

"Hiç mi seçenek yok yaa affetmesi için beni "

"Neden bu kadar kafaya taktın bunu"

"Çünkü evet ondan intikam alacam onu önümde diz çöktürecem ama diz çöktürmek için ilk önce diz çökmek gerekir dedin yaa ben ilk önce çökücem sonra o"

"iyi plan da nasıl yapacaksın"

"Karşı çıkmayacak mısın "

"Hayır yani karşı çıkarsam bu yolda beni de öldürürsün"

"Beni iyi tanımışsın"

"Zor olmadı "

"Sen nesin"

"Bu nasıl bir soru şimdi "

"Yani bu saraydaki görevin ne"

"Askerlerin başıyım ve ordunun da başıyım "

"Ordu kaç kişilik "

"O kadar değil "

"Söylesen ne olur yani"

"Ben bir komutanım ve devlet sırlarını başka kimseye söyleyemem "

"Anladım Kraliçe Vasilisa neyin oluyor "

"Ben aslında kalfa Daria'nın kardeşiyim ikimizde Kraliçe Vasilisa'nın elinde büyüdük sayılır"

"Anladım "

"Kasaban sence devlete nasıl ihanet etmiş olabilir "

"Hiçbir fikrim yok "

"Senin baban nerde"

"Babam yok"

"Öldü mü "

"Evet"

"Nasıl öldü "

"Benim babam ben yeni doğmuşum o zamanlar devlete hizmet ediyormuş senin gibi babam öldürülmesi gereken birini öldürmemiş o yüzden "

"O kimdi ki öldürmediği kişi "

"Orası tam belli değil öldürmesi gereken kişi devlete ve Kraliçeye kötü bir şey yapmış ve onun yüzünü sadece babam görmüş olduğu için Kraliçe babamı onu öldürmesini istemiş ve kadının kellesini ona getirmesini istemiş babam kadını öldürmemiş Kraliçe de babamı öldürmüş "

KÖLE VİCTORİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin