☆4☆

225 21 26
                                    

Minął miesiąc, a Minho dalej potrafił spędzić całe wieczory, a nawet dni albo noce, na pisaniu z Jisungiem. Chłopak był coraz bardziej zaintrygowany nowym przyjacielem, ale z tyłu głowy dalej miał myśl, że to nie jest dobry pomysł, powinien to zakończyć jak najszybciej.

Aktualnie siedział na łóżku ze świątecznym kubkiem gorącej czekolady. To, że na zewnątrz jest ciepło, nie znaczy przecież, że świąteczne kubki mają stać w szafce i się kurzyć prawda? Pozatym gorącą czekolada plus świąteczny kubek równa się perfekcja. Przynajmniej z takiego założenia wychodził Minho.

Właśnie włączał kolejny odcinek, niby bajki dla dzieci, ale kto mu zabroni, Biedronki i Czarnego Kota, gdzie praktycznie każdy bohater potrafił wywołać w nim śmiech. Na początku myślał, że to coś całkowicie nie dla niego, a tu jednak wciągnął się w to tak samo, jak w serię Barbie, której od czasu obejrzenia Księżniczki i Piosenkarki z Chanem, robili co tydzień maraton kilku części, czasami nawet oglądając kolejny raz to samo.

Gdy początkowa piosenka praktycznie się skończyła, przyszło mu powiadomienie o nowej wiadomości, a widząc od kogo ono jest od razu wszedł w konwersacje patrząc na treść otrzymanej wiadomości, a bardziej spamu nimi.

@ Ji.quoka
HEJKA ŚPISZ JUŻ?!
BO MUSZĘ CI COŚ POWIEDZIEĆ
CHODŹ TUUUU
MUSZĘ SIĘ DORADZIĆ
BO
NIE UWIERZYSZ
CHYBA WŁAŚNIE OBRAZIŁEM KOTA
😥😥😥

@ catsknow
Co
Ale jak to
I chyba?
To nie wiesz?

@ Ji.quoka
NO BO TO DŁUŻSZA HISTORIA
SŁUCHAJ

@ catsknow
Chyba raczej czytaj xD
Ale no dobra tylko czcionkę uspokój

@ Ji.quoka
No dobra
Więc uwaga
Bawiłem się z kotkiem kolegi i wszystko było super no nie?
I nagle stwierdziłem że sobie z nim porozmawiam w kocim języku
No to powiedziałem "miau" kilka razy...
No i na początku bylo wszystko okej
Dalej go głaskałem i było super
Ale kilka "miau" później...
Powiedziałem "miaaau"
Noi...
Uciekł odemnie i tylko co chwila się oglądał czy za nim nie idę...

@ catsknow
Ale ty wiesz że to co napisałeś ostatnie znaczy "naślę na ciebie psa"?

@ Ji.quoka
Co?
Skąd miałem to wiedzieć... ale dzięki że piszesz
Na przyszłość się przyda
Nigdy bym nie nasłał na niego psa...
To taka malutka czarna mieciusia kuleczka...

– Jakim ty jesteś debilem Minho – mruknął do siebie – jeszcze jedno słowo i byłoby po tobie, albo uznałby za wariata – dodał waląc się w czoło otwartą dłonią.

@ Ji.quoka
A jak jeszcze na mnie miauknął coś w stylu "miauuu" to co to może znaczyć?

@ catsknow
Czemu ty myślisz że ja wiem? Czy ja ci na kota wyglądam?

@Ji.quoka

No czy wyglądasz to ja nie wiem bo nie widziałem

Ale chciałbym zobaczyć...
Wracając
No ale skoro wiedziałeś co tamto znaczy to może to też wiesz...

@ catsknow
Czekaj ty naprawdę mi wierzysz i nie masz za wariata?

@ Ji.quoka
No tak i nie?
A czy w tym coś dziwnego?
Pomyślałem że skoro masz trzy swoje koty to może poprostu to rozgryzłeś chociaż trochę...
Logiczne prawda?
Jestem genialny

@ catsknow
A no tak...
No to skoro tak stawiasz sprawę
A co do pytania to znaczy "zdrajca"

@ Ji.quoka
Ahaaaa to już wiele wyjaśnia...
Możesz mnie nauczyć jak powiedzieć "przepraszam" po kociemu?🥺
Chce żeby ten kot mnie spowrotem lubił😭

@ catsknow
To nie takie proste
Musiałbyś to usłyszeć żeby dobrze powtórzyć

@ Ji.quoka
To nie możesz nie wiem
Na przykład mi głosówki wysłać?

Minho zestresował się tym pytaniem. Mimo, że minął miesiąc, poznał chłopaka lepiej i zdecydowanie mu zaufał chociaż trochę, wolał jednak nie odkrywać się tak bardzo. Mimo wszystko wolał nie mówić nic o sobie, ani nie pokazywać i wsumie głos też do tego zaliczał, ale tym razem powoli zaczynał się zastanawiać co zrobić i to zaczynało go przerażać. W końcu jednak zdecydował.

@ catsknow
Narazie wolałbym nie
Może kiedyś okej?

@ Ji.quoka
Catboy🥺🥺🥺
Proszeeee
Tak pięknie proszeee👉👈

@ catsknow
Hannie...
Proszę nie naciskaj

@ Ji.quoka
No dobrze
Ale dalej wierzę że kiedyś się zgodzisz...
A co tam u ciebie?

I za to właśnie lubił Jisunga coraz bardziej. Okej, czasem próbował się dowiedzieć o nim czegoś więcej, ale gdy tylko Minho powiedział "nie" ten nie wracał już do tematu i nie naciskał na niego bardziej.

@ catsknow
A właśnie miałem zacząć oglądać kolejny odcinek Biedronki i Czarnego Kota
Ostatnio strasznie się wciągnąłem
A myślałem że to nie dla mnie
A tu taka niespodzianka

@ Ji.quoka
OMG
KOGO LUBISZ NAJBARDZIEJ?!

@ catsknow
Chyba Biedronkę

@ Ji.quoka
OMG
WIDZISZ JAK DO SIEBIE PASUJEMY?!
JA UWIELBIAM CZARNEGO KOTA

@ catsknow
Normalnie idealnie

@ Ji.quoka
CO NIE? TEŻ TAK UWAŻAM!

A właśnie zapomniałbym!
Opowiadałem Ci już o takim niezniszczalnym i teleportującym się komarze w moim pokoju?

@ catsknow
Co? XD
Jaki znowu niezniszczalny i teleportujący się komar
Co ty bierzesz człowieku że masz takie przygody
Daj trochę

@ Ji.quoka
No bo chciałem go walnąć już z 6 razy
Ale za każdym razem widzę że dobrze trafiłem
A jak spojrzałem znowu
Okazuje się że jest zaraz obok
Nie powiesz mi że to nie teleportacja i niezniszczalność!

I właśnie tak wyglądały wszystkie ich rozmowy. Totalnie randomowe tematy. Czasami, a raczej częściej niż czasami, pojawiały się także całkowicie przypadkowe historie z życia, które nie przytrafiłyby się większości ludzi żyjących na Ziemi. Chociaż jak widać są ludzie, którym takie przygody zdarzają się nadzwyczaj często...

☆☆☆☆☆

Żałuję, że ja nie mam takiego Minho, bo dalej nie wiem co powiedziałam do kota, że mi uciekł... (tak i to z kotem i to z komarem wydarzyło mi się nawet chyba tego samego dnia xD)

🌌 OBSERWATOR 🌌|| MINSUNGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz