Yeni bölümden kocaman merhabaaaalaaarr çiçekleriiiimmmm. Evet evet yaşadığım talihsizlikten sonra bugüne bölümü yetiştirmek için motora bağladım desem yeridir. Kollarım ağrıyor yaa ama neyse ki sonunda yazabildiim... 😅
Nasılsınız çiçeklerim?🌼 Umarım çok bekletmedim sizleri aslında iki gün önce atacaktım bölümü fakat aksilikler peşimi bırakmak bilmedi. Umarım beğenirsiniz bölümü. Yanlışlarım varsa şimdiden kusura bakmayın. Keyifli okumalar dilerim🤍
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.✨
Satır arasındaki yorumlarda olacağım orda buluşalıııımmmmm❣️
Not: Bu kitaptaki tüm karakterler ve olayların gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.
BÖLÜM ŞARKISI:Madrigal/Ne Zamandır Sendeyim
" Bir yüreğe iki sevda sığmaz demişler. Benim sana olan sevdamı görmek istememişler Mehlika'm zira görselerdi, söz değdirmeye bile utanırlardı..."
Yüzbaşı Artun Agâh ÖZCELİK
Kader...
İnsanın geleceğini çizen,sonu görünmeyen bir yolun adıydı. İlerlediğimiz bu kader yolculuğunda hayatımıza aldığımız insan sayısı arttıkça kader yolumuz da genişlerdi. Kaderimiz bize yaradanın seçtiği aile ile başlar daha sonra ise bizim seçtiğimiz yada kaderimizin bize biçtiği insanlar ile devam etmemizle hayat yolculuğumuz mezara kadar devam ederdi.
Sonu görünmeyen bu kader yolculuğunda yüreğimize yazılan kişiyi de elbette ki biz seçemiyorduk. Gariptir ki hayatımızın bir çok noktasında herşeye müdahale edebilen biz insanoğlu, yüreğimize biçilen bu kadere el mahkum boyun eğerdik.
Zira biz, bize ait olanı değil, yüreğimiz ruhumuza ait olanı seçer ve severdi...
Öyle anlar gelirdi ki insan yeniden doğuyormuş gibi hissederdi. Bazen yeni bir şehir, yeni bir ülke, yeni bir yaşam bazen de bir aşk, yeni bir kalp, bedenimizi sarmalayan yeni hisler... Her insan hayatında bir kere tatmak istediği aşkı bulmak için bir arayışa girerken yüreğimize yazılan kişinin çoktan hayatına girdiğinden bir haberdir. Bazen iki bedenin birbirine çarparak geçmesi, iki yüreğin birbirine çarpmasına vesile olurken bu kaderin ufak bir cilvesi olarak anılırdı.
Yanımdan geçip gitmiştin, yüreğimden geçip gidemediğinden bir haber...
Yüreğimizde başlayan yangın gönlüne düşeni de yakmadan geçmezdi. Öyle düşünüyordu Bige, şimdi bir kaç metre uzağında timi ile konuşan Yüzbaşının kendisine kaderin bir oyunu olduğunu düşünüyordu. Operasyon bitmiş şimdi sadece çevre güvenliği almış bir şekilde gelecek olan askeri helikopterin kendilerini almalarını bekliyordu. Kalkan Timi kendi karargahına dönüş yapacakken Börü timi sınır karakoluna dönecekti. Kalbi buruktu Bige'nin aylar sonra kaderin bir cilvesi olarak kendine tekrardan gösterdiği adam ile tekrardan ayrılmaları içinde bir yerlerde birşeyleri kırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHVES
ActionTüm engellerine rağmen güçlü bir şekilde her operasyondan sağ çıkan ve sadece kadınlardan oluşan kimsenin bilmediği gizli bir tim ,Kalkan Timi... Eksiklikler sadece kusur bulanlardadır... Kendilerini vatana adamış, özel kuvvetler bünyesinde görev y...