9.BÖLÜM:"ZITLARIN BÜTÜNLÜĞÜ"

2K 113 98
                                    

Yeni bölümden kocamaaan merhabalar çiçekleriiimm. 🌼 Sonunda yine geldim ama nasıl geldim bir sorun? Askeri kurgu yazmak gerçekten çok zor ya yazarken canım çıkıyor gerçekten. Sürekli bir araştırma peşindeyim, YouTube, Google askerî birimler terimler işin içinde istihbarat ve MIT'de olunca araştırmalarım geniş bir alanı kapsıyor. Ben alelade bir askeri kurgu yazmak istemiyorum evet belki karakterlerim gerçeği yansıtmıyor ama ben askeri konuda herşeyin en doğrusu olsun istiyorum o yüzden gerçekten size en iyi halimle gelebilmek için çok çaba sarf ediyorum yeri geliyor ağlayacak raddeye geliyorum yeri geliyor yeni bilgiler öğreniyorum ve bunları düzeltmeye çalışıyorum.

Kitabım keşfedilsin okunsun diye editler, gönderiler paylaşıyorum. Aynı zamanda ders çalışıyorum ve yeni kurgularıma bölüm biriktireme çabalıyorum. Belki aranızda bileniniz vardır bu platformda yazdığım ilk kurgu SON VÂRİS diye fantastik bir kurguydu ve onu da yaşadığım bir depresyon sırasında ani bir karar ile yayından kaldırmıştım ve şimdi o kurgumun değerli okurları kuruguyu tekrar yayınlamam için sürekli benimle iletişim halindeler ve bir kaç gün içinde o kurgumda yayında olacak. Size artık bölümler bugün bu saatte gelecek diyemiyorum ama erken yayınlamak için elimden gelen herşeyi yapacağım. 🙃Bu benim tek başıma verdiğim bir savaş ve bu savaşta galibiyete ulaşacağımı düşünüyorum.🙂

Bu arada yazarınız tiktoka vatan haini ilan edildi, nasıl neden diye soracak olursanızda valla onu bende anlamadım tek bildiğim büyük bir linç yedim.😅 Tiktok demişkende sosyal medya hesaplarımı takipte alırsanız çok seviniriiimmm☺️

Tiktok-Instagram: yildiztozuyazari7

Bol bol yorum yaparak ve oy vererek kitabımızı Wattpad'de üste çıkaralım. Yorum yapılmayınca da kalbim kırılıyormuş öyle bir duyum aldım.🙁

LEYAL BİGE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


LEYAL BİGE

Ziyan bir gece yarısında, koca bir hiçliğin içinde sıkışıp kalmıştı yüreğim, hayat bir akrep gibi bütün zehrini zihnime akıtırken kader miskin bir eda ile planlarını ilmek ilmek örmeye başlamıştı. Ufak bir fırtına yaşamımızda baş göstermeye başlamış ve biz aciz insanoğlu bu fırtınanın büyük bir hortuma dönmesini hatta dev bir kasırgaya dönüşerek bizlerle beraber bütün dünyayı içine alıp ordan oraya savurmasını bekliyorduk. Güçlü durmaya çalışan bir garip acizlerdik...

Kör bir dehlizde ruhumuzu öldüren talihsiz keder yaşamın ışığına tutunmuş bir çaresiz felekti...

Düşünceler bir virane gibi yolunu kaybetmiş sokak sokak yolunu arayıp bir çıkmaza girdiğinde ben kulaklarımı çınlatan sessizliğin içinde kulaç attıkça boğuluyordum. Sonunu bilmediğim ve yolun sonunda karşıma ne çıkacağından habersiz cebrî bir yoldayım. Bedenim, ruhum, zihnim kalbim ve bütün benliğim yürüdüğüm bu yolda aldığı darbeler ile sarısılıp duruyor ama geri dönmek için herhangi bir çaba sarf etmiyordu bilakis hedeflediği rotada canını yakan her darbeye inat durmaksızın ilerliyordu.Cefa ile ilerlediğim bu dikenli, taşlı ve kanlı yolda bazen cenneti çoğu zaman bir girdap kadar zehirli cehennemi yaşıyordum.

AHVESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin