Üzüldüğüm zaman , kalbimde bir acı baş gösterir . Kıvrandıracak kadar kalbimde bir sızı oluştururdu . Kırıldığım zaman parmak uçlarıma kadar o sızı giderek yayılırdı .
Korkunca kalbim hızlı hızlı çarpar , ellerim titrerdi.
Şu anda da ellerim titriyor, içimdeki büyük yıkım tüm bedenime yayılıyordu .Ama bu defa korku yoktu . Göz bebeklerimin içini yakacak kadar sinir vardı.
Sinirliydim. Çok sinirliydim .
Gözlerim karşı tabloya kilitli kalmıştı. Karan'a bir kadın koala gibi yapışmış durumdaydı.
Dişlerimi sıktım .Kimdi lan bu , benim olana sarılan yapışkan kadın ?
Adını sevdiğim adamın ismi başka kadının dudakları arasından çıkmıştı. Bu durum beni delirtmiş , bedenime yoğun bir elektirik akımı göndermişti sanki .
Karan'ın bedenine dokunan ellerini görünce , dişlerimi sıktım .
"Karan? Ne zamandır görmüyordum seni ."
Heycanlı çıkan sesiyle sertçe kadına bakışlarım yönlendi . Karan cevap vermeden kadını hızla kendinden uzaklaştırdı. Kaşlarının çatıldığını gördüm . Gözleri hemen beni buldu . Ona nasıl bakıyordum az çok tahmin edebiliyordum . Bakışlarımın etkisiyle gözlerinde oluşan endişe kırıntılarına an be an şahit oldum .
"Elisa kim kızım bu kadın ?" Yanımdaki Nida' nin bana sorduğu soruya cevap vermedim . Bakışlarım tam olarak olması gereken kişideydi .
Adem elması hareketlendi. Yutkundu . Adem elmasını dahi kıskanmam normal miydi ?
Gözlerini benden ayırarak karşısındaki kadına döndürdü .
"Aslı idi değil mi?"Siktir. İsmini de mi biliyordu ?
Yüzümün yandığını içimi ateş bastığını hissediyordum. Birbirine sertçe bastırdığım dişlerim ağrımaya başlamıştı.
Adının aslı olduğunu öğrendiğim kadının az önceki gülümsemesi yerini düzlüğe bırakmıştı. Bozulmuştu tabi.
"Aşk olsun Karan . Adımı mı unuttun ?"
Sakin ol Elisa sakin .
Karan kadınla arasındaki mesafeyi daha da açtı . Aramızdaki az mesafeyi kapatıp yanıma geldi .
" Hatırlamam için bir sebep var mı ?"
İşte benim adamım .
Cevabıyla içim biraz da olsa hafifledi . Nereden tanıyordu bu kadını ?
Ellerini belime hissedince, gergin olan bedenim sanki biraz da olsa gevşemişti . Umarım yarına magazinlerde şu anki fotoğrafımız baş göstermezdi .
Nihayet karşımdaki kadının gözleri beni bulmuştu. Siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahipti . Ne yalan söyleyeyim güzel kadındı .
Düşüncelerimle daha da sinirlendim.Karanın parmakları belimi nazikçe okşuyordu . Ama bu onun kadının ismini bildiği gerçeğini değiştirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
Chick-LitYağmur damlalarının ıslattığı saçlarına takıldı gözlerim uzun uzun izledim her detayını , sahiden onu sevebilir miydim ? Zifiri harelerine dokundu yeşil gözlerim , kalbim bana ihanet edercesine hızlandı . Dolgun dudakları aralandı ve yavaşça fısıl...