24. Bölüm

123 4 4
                                    

Deniz tuzu tüm bedenime yayıldığı için , herkez dağıldıktan sonra odama çıkıp kendimi buz gibi soğuk duşa atmıştım . Su bedenimi rahatlatınca kendimi direkt yatağa bırakmıştım .
Şimdi de deli gibi az önce olanları düşünüyordum .

Resmen hamile yerine koyulmuştum. Ama Karan'ın bana olan duygu dolu bakışları içimi çok tuaf hale sokmuştu .

Hele beni alnımdan öptükten sonra söyledikleri "her şeyinle kabulümsün kadın. " diyerek fısıldamıştı . İçimde yaşadığım çatışmayı ve hüzünlü fark etmişti.

Hiç birşey söylememe fırsat vermeden elimden tutup yavaşça kaldırmıştı. Odalara dağılırken birazdan bara gitmek için sözleşmiştik. Zaten akşam çoktan olmuştu . Ve aslında benimde o kadar çok uykum vardı ki.

Ama yavaştan hazırlanmam lazımdı. Malum iki saatte hazırlanamıyordum da .

Aklıma bir anda Karan'a benzeyen bir bebek belirdi . Kalp atışlarım bir anda hızlanınca yutkundum . Onun babasının olduğu bir bebek . Küçük bir aile . İkimizinde bir ailesi olmamıştı. Böyle bir şey olsaydı nasıl hissederdik acaba ?

Derin bir nefes verdim . Benim aklıma nereden gelmişti bunlar ? Ah o Emir yokmu , nereden aklıma getirmişti böyle birşeyi.

Acaba Karan bu konu hakkında ne düşünüyordu acaba ?

Düşüncelerime kilit vurmaya çalışarak yataktan kalktım . İlk işim saçlarımı maşa ile dalgalandırmak olmuştu. Kumral ama çokta kumral olmayan sarıya kaçan saçlarımı elimle düzelttim. Bukleler saçlarımda çok güzel görünüyordu.

Makyaj olarak yüzüme sadece allık sürerek renk verdim . Gözlerime hafif tonlarda az pırıltılı bir makyaj. Son olarak da olmazsa olmazım, kan kırmızısı kıpkırmızı ruju dudaklarıma özenle yedirdim .

Ve Karanı delirteceğine yüzdeyüz emin olduğum elbisemi elime alarak inceledim . Gerçekten bu geceye uygundu . Üzerimdeki kıyafetlerimi çıkartarak elbiseyi üzerime giydim .

 Üzerimdeki kıyafetlerimi çıkartarak elbiseyi üzerime giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise gri her yeri simli pırıl pırıl olan bir elbiseydi. Göğüs dekoltesi derindi. Elbise kalçalarımın iki tarafınıda açık bırakıyordu . Kalçalarımdaki dekoltede üç yerde ayrı ayrı pırıltılı zincir vardı . Ve son olarak elbisenin çaprazlı sırt dekoltesi vardı .

Bu elbiseyi beğenerek Nidayla birlikte italyadan almıştım . Ama elbisenin görüntüsü kadar parası da güzeldi .

Telefonumun çalmasıyla ekrana baktım. Nida arıyordu.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin