Bölüm şarkısı: Çalkala _ Seden Gürel🌹Keyifli okumalar🌹
🌹
Karşımdaki adama bakarken , gözlerindeki tüm ciddiyet bana beni ne kadar çok sevdiğini bir kez daha göstermişti. Dün gece ağlayarak içimdeki yıllarca tüm birikmişliği ona anlatırken , gözlerime ortalığı yakıp , yıkacakmış gibi baktığını hatırladım . Tüm o anlattıklarım onu da etkilemişti.
Ama şimdi böyle bir şey yapacağını, hiç düşünmemiştim.Az önce ne demişti o ?
"Bakmaya doyamadığım gözlerinden akan tek bir yaşa sebep olanların, bu hayatta gülümsemeye hakları yok. "
Sözleriyle yutkundum . Benim için babamla ortaklığını bitirmişti. Kolları beni daha sıkı sarmaladı. Siyahları yeşillerimle göz teması halindeyken , dudakları aralandı.
"Bakma bana öyle, sırf senin için babanla ortaklık kurmuştum . Daha fazla üzülmene dayanamıyorum. "
Sıcacık avuç içleri yüzümü kavradı. Ardından siyah hareleriyle gözlerime kararlılıkla bakıp konuştu.
"Bırak herşeyi, herkesi bir kenara. Bir şirket kurdum ikimiz için , yapım çalışmaları bitmek üzere , birlikte orayı yönetelim . Sen nasıl istersen öyle olsun herşey, olmaz mı ?"
Dudaklarından çıkan her kelime düşüncelerimin daha da artmasını sağlıyordu . Babamı şirkette her gün görmek bana sadece acı veriyordu. Ben onun yanında o şirkette mutlu değildim ki zaten . Karan'ın yanında daha da mutluydum .
"Nasıl olacak ?" diye sordum.
Karan beni rahatlatmak amacıyla , yanağıma dudaklarını bastırdı . Kokumu derince içine çektikten sonra " Herşey hazır . Şirkete bir sen lazımsın , başkası değil. Yanımda ol , gerisi kolay . Herşey senin istediğin gibi olacak , her ne dersen o . "
Sözleri beni nedensizce mutlu etmişti . Bu kadar güçlü kuvvetli bir adamın sadece benim için kendinden taviz vermesi , bana ne kadar değer verdiğini gösteriyordu. Onunla yeni bir başlangıç yapacaktım. Yeni bir hayat kuracaktım.
Bana ısrarla bakan gözlerine, tebessüm ettim. "Tamam , kabul ediyorum . "
Derin bir nefes verdi . Sözlerimle birlikte rahatladığını hissettim . Dudakları alnıma yumuşak bir öpücük kondurdu.
"Teşekkür ederim meleğim . "Beni bir anda kucağına alınca, ağzımdan bir çığlık döküldü. "Yaa Karan ne yapıyorsun ?"
Karan oldukça rahat bir hâlde beni taşıyordu . Gözlerimi alamadığım o mükemmel vicudunu boşuna yapmamıştı değil mi?
Yüzündeki gülümsemeyle birlikte , keyifli görünüyordu .
"Acıktım demedin mi yavrum ?"Bu adamın rahat tavrı beni bitiriyordu cidden . Ters ters ona bakınca gülümsemesi daha da arttı.
Mutfağa gelince , beni tezgaha yavaşça bıraktı . Bacaklarımın arasına girerken , bana kalbimin atışlarını daha da düzensiz bir hale gelmesine sebep olan o bakışı attı.
Dudaklarıma aç bir bakış attıp , yanaklarımın cayır cayır yanmasına neden olan o cümleyi kurdu.
"Ben doyururum seni . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
ChickLitYağmur damlalarının ıslattığı saçlarına takıldı gözlerim uzun uzun izledim her detayını , sahiden onu sevebilir miydim ? Zifiri harelerine dokundu yeşil gözlerim , kalbim bana ihanet edercesine hızlandı . Dolgun dudakları aralandı ve yavaşça fısıl...