7.bölüm - "Kardeşim."

923 121 280
                                    

"Hazır mısınız?!" diye bağırdı Fatih. Çok sevdiği arkadaşı Azer'in sevdiği kızla buluşacaklardı. Daha doğrusu ailesiyle. Yasir ailesi hazırlanıyorken Azer salonda oturmuş onları bekliyordu. Erkenden hazırlanmış ve sabahın köründe Yasir ailesinin evine gelmişti Azer. Çok heyecanlıydı. Aylardır kurduğu hayali gerçek oluyordu. Aklında binlerce senaryo vardı ama hangisi olacaktı bilmiyordu. Heyecandan yine midesinde kramplar yuva kurmuştu.

"Abi, ben hazırım!" dedi Zeynep. Salona geldiğinde sadece Azer'in olduğunu gördü.

"Merhaba, Azer abi." dedi gülümseyerek.

"Merhaba, Zeynep."

"Geldim, abiciğim." diyerek salona giriş yaptı Fatih. Kardeşini gördüğünde gülümsedi.

"Ne güzel olmuşsun, kız." diyerek kardeşinin yanında geldi. Uzun, üzerinde minik minik çiçekleri olan beyaz bir elbise giymiş, beyaz şal takmıştı Zeynep.

 Uzun, üzerinde minik minik çiçekleri olan beyaz bir elbise giymiş, beyaz şal takmıştı Zeynep

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Teşekkür ederim, abi." dedi gülümseyerek. Enes ve Ulaş salona geldiğinde Azer'i daha da heyecan bastı. Sevdiği kızın evine gitmesine, ailesiyle tanışmasına çok az kalmıştı. Birazdan heyecandan bayılmasa iyiydi.

"Ahsen yengenin abisi kaç yaşındaydı demiştin?"

"32 yaşında olmalı. Neden sordun, Fatih?"

"Evli mi?" diye sordu bu kez Fatih.

"Hayır, bekar." dedi Azer. Fatih'in kaşları çatıldı.

"Zeynep'in yanından iki saniye bile ayrılsanız gözüme gözükmeyin. Ecrin zaten benim yanımda olacak." dedi Fatih ve Azer'in yanına oturdu.

"O niye?" diye sordu Zeynep. Çocuk değildi sonuçta. Kendi başının çaresine bakabilecek yaştaydı.

"Abisi var."

"Ne olmuş yani? Benim Ahsen ablanın abisi ile ne alakam olacak? Hem ben kaç kez gittim oraya." Zeynep'in son dediği cümle ile şaşırdı Azer.

"Siz Ahsen Hanım'ı tanıyor musunuz?" diye sordu. Zeynep hemen başını salladı.

"Evet. Ecrin abla ile arkadaştı, sonra abim ile evlendiklerinde bende arkadaş oldum. Sen bilmiyor muydun?"

"Hayır. Bilmiyordum."

"Abim sana söylemedi mi? Aslında Ahsen abla bize Azer isimli birisinden bahsedince şüphelenmiştim. Ama başka birisi olur diye düşündüm. Sen dün bizimle öyle konuşunca, birde kızın ismi Ahsen dediğinde kesin emin oldum zaten. Aynı şekilde Ecrin abla da."

"Ahsen Hanım benden mi bahsediyor?" dedi gülümseyerek Azer.

"Yani, ona evlilik teklifi etmiş birisini tabii ki de bize anlatacaktı. Arkadaşız sonuçta."

"Sen niye bize evlilik teklifi ettiğini bu kadar geç söyledin lan o zaman? Biz arkadaş değil miyiz?" diye sordu Enes.

"Dün söyledim işte."

Mahperi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin