Siyah meleği gördüğüm günden iki gün geçmişti. Azer Bey hala kediyi getirmemişti. Siyah Meleği çok özlemiştim. Bir kediye bu kadar çabuk nasıl bağlandım hiçbir fikrim yoktu ama o kedi çok farklıydı.
"Ahsen Hanım." diyerek yanıma gelen Süleyman Bey'e dönmüştüm. Daha bir ay önce bana karşı hisslerinin olduğunu söylemiş iş arkadaşım olurdu kendisi.
"Buyurun, Süleyman Bey?"
"Bir adam gelmiş sizi soruyor. Yanında kedisi var ama kedi iyi durumda. Sadece sizi görmek istediğini söyledi." dedi ve gözlerini devirdi Süleyman Bey. Kıskanıyordu herhalde ama onun kıskançlığı benim umrumda bile değildi.
"Teşekkür ederim haber verdiğiniz için." dedim ve saygıyla gülümseyip hemen yanından geçtim. Kaçtım desek daha doğru olur.
Koridora çıktığım da Azer Bey'i ve kucağında olan Siyah Meleği gördüm. Kendini Azer Bey'e sevdiriyordu. Ben onları izlerken bir yandan da Azer Bey'in kıyafetine dikkat etmiştim. Yine siyah pantolon, kahverengi hırkasını giymişti ama bu sefer siyah tişört giymişti.
(Fotoğrafta siyah tişört değil ama biz öyle hayal edelim, lütfen.)
"Mrrr." Siyah Melek beni gördüğü an şirince mırıldandığında hemen yanına koştum. Azer Bey'in kolları arasından dikkatlice kediyi kendi kucağıma aldım.
"Miniğim." diyerek tatlı yanaklarını öptüm. Yine mırıldandı ve başını sol yanağımın üzerine koydu. Sevilmek istiyordu.
"Hoş geldiniz, Azer Bey. Siyah Meleği tekrar getirdiğiniz için teşekkür ederim." dedim ve gülümsedim.
"Hoş buldum, Ahsen Hanım. Ne teşekkürü, Siyah zaten buraya gelene kadar beni tırmaladı sürekli. Sizi çok sevdi sanırım." dediğinde ellerinde olan tırmık izlerini göstermişti. Siyah Melek erkek olduğu için Azer Bey ona Siyah diye hitap etmişti muhtemelen.
"Beni çok mu özledin, miniğim?" diyerek yanaklarını sevdiğimde yeniden mırıldandı ve kollarımın arasında daha da rahat bir uzanma pozisyonuna geçti.
"Bu arada bir erkeğe haber verip yanınıza gönderdiğim için özür dilerim. Geçen sefer ki hanımefendiyi göremedim." Azer Bey'in dedikleri ile bakışlarımı kediden ona çevirdim. Bu kadar dikkatli birisini sanırım ilk kez görüyordum. Erkeklerin böyle konularda dikkatsiz olduğunu, ya da çok fazla dikkat etmediğini düşünürdüm.
"Sorun değil." dediğimde Azer Bey'in bakışları arkama döndü. Bende merak edip bedenimi arkaya çevirdiğimde Mete Bey'i gördüm.
"Oğlum." diyerek Siyah Meleği sevmek isteyen Mete Bey istediğine ulaşamamıştı. Çünkü Siyah Mete Bey'in elini tırmalamıştı.
"Oğlum? Neden tırmalıyorsun beni? Sanırım kadın doktor gördün bizi unuttun, ha?" diyerek güldüğünde bende gülümsedim. Siyah, Mete Bey'in üzerinden bakışlarını çekmiş ve bana dönmüştü. Bana döndüğü an başını yanağıma sürterek sevilmek istediğini yine belli etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi
SpiritualAnnesinin doğma vatanına yaşamak için gelen Azer Memmedov, veteriner olan Ahsen Özçivit ile tanışır. ~~~ "Annemin vatanına geldiğimde nasibim ile karşılaşacağım aklıma gelmezdi. Bu hayatta sevdiğim tek kadın annemdi. Ama artık sevdiğim iki kadın va...