20.Bölüm

4.2K 182 28
                                    

Deniz, bugün üniversitede daha enerjikti. Uykusunu iyi almıştı belli. Yüzü hep gülüyordu. Kızlarla otururken kendi fotoğrafımı çekip instagram hikayemde paylaşmıştım.

@_derin_cvkh instagram hikayesi

Deniz, arkadaşlarıyla eğleniyor, derse giriyor, çıkıyordu. Bugün daha bir mutlu gibiydi.

“Deniz’i izlemeyi ne zaman bırakacaksın?” dedi Serpil bir anda. “Kim izliyormuş Deniz’i ya?” dedim hızla. “Babaannem,” dedi Serpil gözlerini devirerek. “Kız 2 saattir çocuğu kesiyorsun.”

“Aşık mı oldun yoksa?” dedi Fatma koluma vurarak. “Ya saçmalamayın. Ne aşık olacağım? Yok öyle bir şey,” dedim hızlı bir şekilde. “Tabii canım tabii,” dedi Serpil alayla. “Cazibe nerede?” dedim hızla. “Ortalıkta gözükmüyor hiç.”

“Bak bak nasıl da dikkatimizi dağıtmaya çalışıyor,” dedi Serpil gözlerini kısarak. “Deniz konusunu kapatalım mı artık?” dedim hızlı bir şekilde. “Tamam ya. Demedik bir şey,” dedi Serpil de hızlı bir şekilde. Deniz kaç gündür aklımdan çıkmıyordu. Sürekli onunla konuşmak istiyordum. Onun için endişeleniyordum. Yazdığını görünce mutlu oluyordum. Bana ne oluyordu hiçbir fikrim yoktu.

Dersin başlamasına az bir süre kalmışken Deniz instagramdan hikayeme yanıt vermişti.

@atesh.akinn: Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?

O fotoğrafta hiç de güzel çıktığımı düşünmemiştim oysa.

@_derin_cvkh: Güzel değilim bir kere

Bunu yazıp telefondan başımı kaldırdığımda karşımda beni izleyen Deniz Ateş’le göz göze geldim. İki parmağının arasına sıkıştırdığı sigarasını dudaklarının arasına götürürken kafasını eğip telefonuna baktı. Sigarası dudaklarının arasındayken iki eliyle yazmaya koyuldu.

@atesh.akinn: Neden böyle düşünüyorsun ki?

@_derin_cvkh: Bilmem, kendimi sevemiyorum ki ben

@atesh.akinn: Siktir etsene, ben seviyorum seni

Şaşkınlıkla ekrana bakıyordum. “Ne oldu da rengin attı Derin?” dedi Serpil merakla. Seviyorum mu dedi o? Şaşkınlıkla kafamı kaldırıp karşımdaki çocuğa baktım. Gülümseyerek beni izliyordu. Sigara dumanını bana bakarak dışarıya bıraktı. Telefonu cebine atarak geriye doğru yürümeye koyuldu.

“Derin, sen iyi misin?” dedi Fatma endişeyle. “Geleceğim,” diyerek bir anda hızla ayaklandım ve Deniz’in gittiği yöne gittim. “Deniz,” dedim arkasından seslenerek. Durdu. “Efendim?” dedi gülümseyerek bana dönerken. “Sen ne yazdın az önce?” dedim kaşlarımı çatarak. “Bilmem, ne yazdım?” dedi omuzlarını çekerek.

“Delirtmesene oğlum beni. Niye öyle bir şey yazdın sen bana?”

“Ne okuduysan o,” dedi ciddi bir şekilde. “Bence çok güzelsin. Çok fazla güzelsin Derin.” Anlamayarak kaşlarımı çattım. “Çok güzelim diye mi aşık oldun bana?” O da kaşlarını çattı hızla. “Ben sana aşık oldum diye bir şey demedim. Seviyorum dedim. Aşk bambaşka bir şey. İnsan, her şeyi sevebilir ama her şeye aşık olamaz.”

“Deniz, ne demek istediğini anlamıyorum,” dedim sabrım taşmışçasına. Derin bir nefes verdi. “Bak, ben sana duygularımı ifade edemiyorum büyük ihtimalle,” dedi ciddi bir şekilde. “Seni seviyorum. Çok güzelsin. Çok iyisin. Gerçek değilmiş gibisin. Sana bir şey olunca benim burada nefesim kesiliyor. Aklımdan çıkmıyorsun hiçbir şekilde. Ama aşık olamam ben sana Derin. Olamam. Olmak da istemiyorum. Senin de bana aşık olmanı istemiyorum. Çünkü bu hem senin için, hem benim için felaket olur. Bak bana aşk yasak. Benim bu hayatta birine aşık olmam onun ölümüyle sonuçlanır. O yüzden lütfen, aşık olmayalım. Yavaş yavaş sana daha fazla tutulduğumu, bunun zamanla aşka dönüşeceğini biliyorum. Ama bunu durduramıyorum da. Kafayı yiyeceğim Derin. Ne yapacağım hakkında hiçbir-“

Bir anda hızla yakasından tutarak kendime çektim ve onu dudağından öpmeye koyuldum. Şaşkınlıkla donup kaldı. Bunu neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama o an sadece içimden bunu yapmak gelmişti. Şaşkınlıkla donup kalmıştı. Ondan biraz uzaklaşırken bakışlarımı kaldırıp ona baktım. Afallamayla beni izliyordu. “Sana ne oluyorsa...” dedim nefes nefese kalmış bir şekilde. “Bana da aynısı oluyor Deniz Ateş Akın.”

Ateş Böceği // Yarı texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin