Εύας POV
Χτυπάει το ξυπνητήρι μου στις 7:00 και ανοίγω νυσταγμένη τα μάτια μου. Και ναι τις τελευταίες 2 νύχτες κοιμάμαι! Για πόσο δεν ξέρω...
Αφού βάζω κάτι πρόχειρα ρούχα, παίρνω το λεωφορείο και φτάνω στο σχολείο.
Δεν θέλω να πάω.. Εντωμεταξυ η Αθήνα δεν μου έχει απάντησει καν εδώ και τόσες μέρες που της είχα στείλει, αλλά το πρόβλημα με την Οδύσσεια νομίζω πως είναι πολύ πιο σημαντικό.. Για τώρα τουλάχιστον.
Ξέρω πόσο χάλια μπορεί να καταλήξει αυτό που έκανα, ξέρω ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσω τις συνέπειες αλλά θέλω απλά να κλείσω τα μάτια μου και όταν τα ξανανοίξω να είμαι σε σοκάκι στη Λευκάδα, να είναι νύχτα και να είμαι μόνη μου. Δεν ζητάω πολλά.
Κάνω ένα βήμα προς την είσοδο και έπειτα κατευθύνομαι γρήγορα προς στη τάξη μου. Ότι είναι να γίνει, να γίνει μετά τις 10!
Καταρρέω στο θρανίο μου και βάζω το πρόσωπο μου ανάμεσα στα χέρια μου.
Ευτυχώς ήμουν μόνη..Μετά από λίγο έρχονται και οι άλλοι. Και αφού έρχεται και ο καθηγητής αρχίζει το μάθημα.
Η Αθηνά καθόταν με τη Δήμητρα. Τη κοπέλα από τη παρέα της.
...
Χτύπησε για διάλειμμα και εγώ ήμουν σε μία άλλη παρέα με παιδιά από τη τάξη μου. Ψιλοβαριόμουν αλλά είναι πολύ καλά παιδιά και δεν έχω και όρεξη για νέες φιλίες...
Ήμασταν στον διάδρομο και βλέπω την Οδύσσεια να πηγαίνει στη τάξη που είχε μάθημα η Γάχου. Με είδε. Με είδε και κατευθείαν κοίταξε αλλού, όπως και εγώ.
Της είπα ότι δεν θα τη ξαναενοχλήσω και το εννοώ.-Πάω λίγο να πω κάτι στον Περιζόπουλο και επιστρέφω.
-Οκευ! Μου απάντησαν και κάθισαν να με περιμένουν εκεί που τους άφησα.
Τον είδα στο γραφείο των καθηγητών του γυμνασίου και τον πλησίασα.
-Εμ μπορώ να σας μιλήσω για λίγο..?
-Ναι φυσικά, πες μου!
-Θέλω να φύγω από την ορχήστρα. Τουλάχιστον για φέτος..
-Οκευ, δεκτό.. Αλλά τι έγινε..?
-Εε μεγάλη ιστορία... Του λέω και χαμογελάω ψεύτικα
-Άρα του χρόνου θα είσαι?
-Θαα δείξει...
...
Αφού πέρασαν οι ώρες γύρισα σπίτι και..
ΉΡΘΕ Η ΑΔΕΡΦΉ ΜΟΥΥ!!! ΕΠΙΤΈΛΟΥΥΣ!!!!Τρέχω και την αγκαλιάζω σφιχτά!
VOUS LISEZ
PRINCIPESSA
Roman pour AdolescentsΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...