Εύας POV
Σήμερα το ξυπνητήρι χτυπάει στις 7:00 και εγώ έχω μόνο 20 λεπτά να ετοιμαστώ μιας και το λεωφορείο που παίρνω περνάει 7:25 με 7:30.Καλό το σχολείο αλλά μόνο τη πρώτη μέρα.. Μετά θα πρέπει να ξυπνάω κάθε πρωί τέτοια ώρα και να αντέχω μέχρι το 7ωρο..
Καλά πάμε...
Βάζω ένα κοντό, μαύρο, αμάνικο μπλουζάκι με ένα γκρι, φαρδύ, σκισμένο στα γόνατα τζιν, πλένω τα δόντια μου και το πρόσωπο μου, φτιάχνω τα μαλλιά μου, ρίχνω μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη του δωματίου μου και πάω στη κουζίνα.Φτιάχνω ένα τοστ για να το πάρω μαζί μου (αφού ποτέ δεν τρώω πρωινό στο σπίτι) και πάω να πω στη μάνα μου ότι φεύγω
-Μαμά πάω εγώ
-μμμ
Παίζει να μη κατάλαβε καν τι της λέω μέσα στον ύπνο της..Ο πατέρας μου είχε πάει ήδη για δουλειά και η αδερφή μου είναι με το αγόρι της στο δικό τους σπίτι
Άρα δεν έχω κάποιον άλλον να χαιρετήσω..
Α ΝΑΙ!!
-Γεια σου Μπούφιιι!!!! Λέω χαιδέυοντας το σκυλάκι μου, το φιλάω στο κεφαλάκι και φεύγω.
...
Φτάνω στο σχολείο και μπαίνω φορώντας τα ακουστικά μου γιατί ακόμα άκουγα μουσική από τη διαδρομή.
Φτάνω στη τάξη μου.
7:55 έδειχνε το ρολόι και βλέπω μόνο τον Ηλία και την Ελένη.
Με χαιρετούν και οι δύο νυσταγμένοι και απαντώ και εγώ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Μετά από λίγο έρχεται και η Αθήνα και μετά από 10 λεπτά η τάξη γεμίζει.
-Φτου αρχαία πρώτη ώρααα..Λέω και καταρρέω στο θρανίο.
-Έλα μωρέ παλεύονταιι! Μου απαντάει η Αθηνά με ένα ήρεμο ύφος..
-Δηλαδή εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα??
-Ιστορία.
-Α.
-Ναι. Μου λέει και χαμογελάει
...
Μετά από λίγο τελειώνει το μάθημα και τρέχουμε τρελά χαρούμενοι όλοι έξω μιας και έχουμε κενό μετά.
Ήμασταν εγώ, η Αθηνά, η Ιωάννα και η Μαριάννα σε ένα παγκάκι μπροστά από τις τουαλέτες.
Οι τρεις τους κάθονταν και εγώ ήμουν όρθια με τα χέρια μου στις τσέπες.
-Εσείς από πότε γνωρίζεστε? Μας ρωτάει η Αθηνά και κοιταζόμαστε μεταξύ μας..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRINCIPESSA
Genç KurguΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...