Κεφάλαιο 29

113 3 0
                                    

Writter's POV

Αφού πέρασε το Σαββατοκύριακο, έφτασε η τελευταία εβδομάδα.
Μετά θα άρχιζαν οι εξετάσεις και η Εύα δεν ήξερε τίποτα άλλο εκτός από φυσική, χημεία και λίγα μαθηματικά.

Βέβαια για όλα τα άλλα ούτε που την ένοιαζε, οπότε πλέον τη προσοχή της την είχε στρέψει στα συγκεκριμένα μαθήματα και φυσικά...

Στην πΟλυΑγΑπΗμΕνΗ μας, Οδύσσεια!!!

Τη τελευταία μέρα, πριν τις εξετάσεις

Εύας POV

-Δηλαδή δεν σκέφτεσαι να κάνεις τίποτα?

-Απολύτως τίποτα Ιωάννα!   Είπα στην Ιωάννα ενώ πηγαίναμε στη τάξη μας για να κάνουμε και τη τελευταία ώρα.

-Καλά έτσι κι αλλιώς θα βλέπεστε στις εξετάσεις.

-Αυτό. Προσπαθώ να σκεφτώ τι ακριβώς θέλω να πετύχω μαζί της κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Πρώτον να μάθω αν θα είναι του χρόνου και δεύτερον...

Μπήκαμε μέσα στη τάξη και βλέπουμε πως ο καθηγητής δεν έχει μπει ακόμη

-Και δεύτερον να κλείσω την όλη φάση με ένα εντυπωσιακό φινάλε!!  Της λέω και της κλείνω το μάτι

Στις εξετάσεις

Writter's POV

Άρχισαν οι εξετάσεις και η Εύα με την Οδύσσεια ανταλλάζαν μόνο ματιές.
Δεν μιλήσαν καθόλου μέχρι και το τελευταίο πρωί. Η Εύα έμαθε πως υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μην είναι η Οδύσσεια του χρόνου στο σχολείο της, από τη Σίλβη. Και πραγματικά δεν ένιωθε τίποτα για αυτό. Η όλη κατάσταση την έκανε να μπερδεύεται με τον εαυτό της. Δεν ήξερε τι πρέπει να νιώσει, αν έπρεπε να νιώσει κάτι καλό ή κακό, για αυτό που έμαθε.
"Τα πράγματα ίσως να είναι καλύτερα του χρόνου, αν δεν τη βλέπω". Η αλήθεια είναι ότι όσο και να την ευχαριστούσε η επιρροή που ασκούσε στην Οδύσσεια, είχε κουραστεί να υποκρίνεται πως όλα είναι καλά για αυτήν. Είχε χάσει το μυαλό της.
Κάθε φορά που την έβλεπε το μόνο που ήθελε είναι, από το να αρχίσει να της χτυπάει το κεφάλι στον τοίχο, μέχρι και στο να της ρίξει οινόπνευμα, φωτιά και να τη κάψει. Απλά τις δολοφονικές της τάσεις τις έκφραζε με τον τρόπο της επιρροής που ασκούσε στην Οδύσσεια. Αλλά μέχρι πότε...?
Τη τελευταία μέρα πήγε στη τάξη της Αλεξανδράκης.
"Κυρία!!!"
"Εύα μουυυ!!!"
Αγκάλιασαν η μία την άλλη σφιχτά και αφού απομακρύνθηκαν, η καθηγήτρια έβαλε το πρόσωπο της Εύας στα χέρια της και τη χάιδευε απαλά.
"Πήρες 20 Εύα!" Είπε χαμογελώντας
"Ευχαριστώ... Για όλα..." Της απάντησε η Εύα και της χαμογέλασε και αυτή γλυκά.
"Χαρά μου ήταν που σε βοήθησα"
"Κυρία Αλεξανδράκη θα είστε του χρόνου μαζί μας..?"
"Αν τα καταφέρω, ναι... Μετακομίζω και δεν ξέρω κατά πόσο θα με βολεύει να έρχομαι, αλλά μπορεί και να είμαι"
"Μακάρι να είστε..."
Για λίγο υπήρξε ησυχία.
"Εύα μου δεν θα σε ξεχάσω, να το ξέρεις αυτό..." Είπε στην μαθήτρια και κύλισε ένα δάκρυ στο πρόσωπο της Αλίκης.
"Ούτε εγώ πρόκειται να σας ξεχάσω! Εξάλλου έχω και το τηλέφωνο σας!"
Η κυρία Αλεξανδράκη αγκάλιασε την Εύα ξανά, ακόμα πιο σφιχτά
"Ότι θες μπορείς να μου στείλεις, πάντα θα είμαι πρόθυμη να είμαι δίπλα σου και να σε βοηθάω σε ότι χρειαστείς. Θέλω να ξέρεις πως είσαι το καλύτερο και το πιο δυνατό κορίτσι που έχω γνωρίσει και μην τα παρατήσεις ποτέ στη ζωή σου. Να κυνηγάς τα όνειρα σου και να παίρνεις πάντα αυτό που σου αξίζει. Και μην ξανά αφήσεις ποτέ κανέναν να σε εκμετταλευτεί όπως σε εκμετταλεύτηκε η Οδύσσεια. Αξίζεις τα καλύτερα και όχι αυτήν, Εύα."
Χαμογέλασαν η μία στην άλλη. Μα πως ήξερε για την Οδύσσεια?
"Πρέπει να φύγω..." Είπε η Εύα θέλοντας να πάει να αποχαιρετήσει την Οδύσσεια. Για τελευταία φορά.
"Αντίο Εύα."
"Θα τα ξαναπούμε εμείς οι δύο"
Η κυρία Αλεξανδράκη χαμογέλασε στην Εύα και την χαιρέτησε βλέποντάς τη να φεύγει.
Η Εύα πήγε κάτω και είδε μέσα από την ανοιχτή πόρτα του γραφείου των καθηγητών, την Οδύσσεια. Υπήρχαν πολλοί καθηγητές γύρω της. Της μιλούσαν.
Παρόλα αυτά η Οδύσσεια κοιτούσε την Εύα.
Ξαφνικά χτυπάει το κινητό της Εύας.
"Έλα Εύα, κοντεύω στο σχολείο σου, βγες έξω!"
Ήταν ο Πατέρας της
"Τι λες ρε μπαμπά, σε μία ώρα ήταν να έρθεις!"
"Εύα, μου έτυχε δουλεία. Σε λιγότερο από 5 λεπτά θα είμαι εκει"
Η Εύα έκλεισε το κινητό της και κοίταξε τη Principessa, πανικοβλημένη.
Όμως αυτή δεν έκανε τίποτα. Απλώς τη κοιτούσε.
Όπως τη κοιτούσε και τη πρώτη φορά που κοιταχτήκαν.



























(Συνεχίζεται)

PRINCIPESSADonde viven las historias. Descúbrelo ahora