Hande salona geri geldiğinde Zehra koltuğa uzanmış filmini izliyordu. O içeri girince 1 buçuk saatlik huzuru da bitmişti.
Islak koltuğa göz ucuyla bakıp tepeden bağladığı dağınık saçlarıyla Zehra'nın yanına doğru ilerledi. ''Beynim yandı.'' Ama bitirmişti en azından sunumu sadece çalışmak ve çıktı almak kalmıştı.
Zehra'nın yanına kıvrıldı. ''Hı?'' Bir şey isteyeceği belliydi çünkü o filme bakarken o ona bakıyordu.
''Bana masaj yapar mısın?'' Al işte! Onun burnunun dibindeki gözlerinden kaçmak için bakışlarını televizyondan ayırmıyordu Zehra.
Hande ise alışık olduğu kokuyu içine çekti. Onda ne vardı bilmiyordu. Rahatlıyordu kokusunu duyunca. ''Ne olur.''
Zehra ona çevirdi gözlerini. ''Ben bu evin hizmetçi robotu muyum Hande?''
''Of Zehra ya.'' Daha da sırnaştı. Temas bağımlısı! Kolunu alıp sarılmıştı. ''Nolur. Ders çalışmaktan sürmenaj olacağım.''
''Film bitsin.'' Kolunu ondan kurtardı Zehra. Hande de biraz daha aşağı kayıp televizyona dönmüştü. ''Ne zaman bitiyor?'' Daha cümlesi bitmeden kumandayı bulmuş durdurmuştu bile. İsteyince de öyle hızlı hareket ediyordu ki Zehra şaşırıyordu bazen.
''Ya Handeee!''
''Kaç dakika kalmış diye bakıyorum.'' 7 dakika kalmıştı.
''Göbeğinin taşı yerine oturdu mu?'' Onun elinden kumandayı aldı Zehra. Huzuru kalmamıştı fani dünyada tak etmişti canına bu kara sevda!
''Evet.'' Sırıtıp ona döndü tekrar. Göbeğini avuçladı birden. ''Seninki yerinde mi?''
Zehra birden ciddileşti. Elini ittirdi. ''Şişman mıyım ben?!''
''Hayır. Ne alaka. Göbeğinin taşı yerine oturdu mu deyince bende seninkini... Şaka yaptım Zehra ya.''
''Git Hande Ya.'' Koltuğunu da ıslattığı için yanına gelmişti bir de. İlla onu sinirlendirecek bir şey buluyordu.
''Yavrum göbeğin falan yok. Sadece sevdim.''
''Sevme olmayan şeyi niye seviyorsun?'' Zehra'yı sevemiyordu da göbeğini niye seviyordu! ''Kalk yanımdan.''
Hande ciddileşmişti. Kalkmadı. ''Sinirleniyorum artık Zehra. Şişman falan değilsin. Sevdim sadece.'' Bu kadar da abartılacak ne vardı. Zaten beyni yanıyordu. Gece gece...
''Sinirlensen ne olur Hande?'' Kaşlarını kaldırıp kafasını salladı Zehra. Hayırdı yani. Sinirlense ne olacaktı da bir de uyarıyordu.
''Gıdıklarım.'' Göbeğine yönlendirdi ellerini. Zehra'yı tamamen sıkıştırmıştı köşeye. ''Çenin göbeyin mi var çenin.''
''Yaaağ!'' Zehra kahkaha atarken karşılık veremiyordu. ''Nefes alamıyorum.'' İtmeye çalıştı ama gücünü toplayamıyordu. ''Handeeeğ! Salaaak! Masaj yapmam!'' Son söylediği şey etkili olmuştu neyse ki durmuştu Hande. Koltuktan kalktı hızla. ''Masaj kremini getiriyorum.''
''Filmi mi de bitiremedim senin yüzünden!''
Hande içeri elinde kremle geri geldiğinde Zehra kendini doğrultup sırtını koltuğa dayadı. Bacaklarını açıp yastığı koydu. Hande kafasını yastığa koyup uzandığında sesi çıkmıyordu.
''Sende benim istediğim bir şeyi yapacaksın.''
''Söz.''
''Sessiz ol bak filme devam edeceğim.''
''Tamam.'' Kısa ve kesik cevaplar. Uykusu gelmişti kesin. Zehra alnına ellerini koyup masaj yapmaya başladığında cırladı birden. ''Şifa veren ele vefa bee!'' Alnına aynı anda şaplağı yemişti.