Kızın gözlerinin renginin tonu bile değişiyor sana bakarken!

854 89 46
                                    

Atış serbest....

***

Kampı yarıda kesmeye karar vermişlerdi oy birliğiyle. Zehra, Hande hastaydı. İlkin de onlara katılmıştı. Saliha her zamankinden daha sessiz ve içine tamamen kapanmış haldeydi. Erkeklerin keyfi yoktu. Soğuktan hiçbir şey yapılmıyordu.

Saliha sonunda aradığı fırsatı bulmuştu. Hande'yle yürüyüş yolunda ilerliyorlardı diğerleri toplanırken. Yeterince uzaklaştıklarını düşününce konuya girdi.

''Bana Zehra ile ilgili bir şey söylemek ister misin?'' İnsanın sevgilisine bunu sorması o kadar zordu ki...Kızarmış burnu ve dudaklarıyla titriyordu Saliha ama soğuktan değildi Hande'nin sandığının aksine sinirdendi.

''Hayır.'' Ne söyleyebilirdi ki Zehra'yla ilgili. İkisi birbirine takmış durumdaydı. Saliha ağzını bile açmadan belli ediyordu. Zehra ise alenen yapmıştı bu zamana kadar. Bu şekilde atlatamayacağını anlamıştı Saliha'nın bakışlarından. Peki. Madem konuşmak istiyordu. ''Ne gibi?''

''Bu aranızdaki şeyle ilgili.''

''Aramızdaki ne?'' Hande gülümsedi. Şaşırıyordu. ''Zehra'yı mı kıskanıyorsun?''

''Hande...'' Baladın dememişti yine. ''Sence tüm bu olanlar normal de ben mi kıskanıyorum?'' Abartıyor muydu?! ''Herkes aynı şeyi düşünüyor. Bunun dalgasını bile geçiyorlar.'' Daha fazla kendini küçük düşüremeyecekti Saliha. Ebrar bile daha bu sabah 3'lü demişti... Elif'i zaten saymıyordu. Okulda Hande ile çıktığını öğrenen arkadaşları Zehra ile sevgili değil mi onlar diye bile sormuştu.

''Aşkım Zehra'dan bahsediyorsun.'' Tamam fazla bir aradalardı, fazla birlikteydiler, fazla birdiler... Yine de Zehra'ydı.

''Ee? Zehra'dan bahsedince ne oluyor?'' Zehra gayet güzel, çekici, göze batan bir kadındı ayrıca aralarındaki sexual tension... Ve Hande bunun çok farkındaydı Saliha bundan emindi.

''O benim 20 yıllık arkadaşım. Biliyorsun.'' Aynı şeyleri anlatmaya gerek yoktu. Ama Zehra yokken Hande'nin anlattığı ilişki şekli sıradan ev arkadaşlığı ile devam eden bir arkadaşlıktı oysa gözüyle şahit olduğunda Saliha hiç de sıradan ve masum olmadığını görebiliyordu.

''20 yıllık arkadaşın olunca ne fark ediyor Baladın? Arkadaşlar birbirine karşı bir şey hissedemez diye bir kanun mu var?'' Kanun hükmünde kararname mi çıkmıştı da Saliha'nın mı haberi yoktu?! Dinden mi çıkılıyordu? Afaroz mu ediyorlardı arkadaşına aşık olanı? Arkadaşıyla evlenen insanlar vardı.

''Öyle bir şey yok.'' Hande bir an ne diyeceğini bilemedi. 3 yıl öncesine gidip hala Zehra'ya aşık olduğu anları hissediyor olamazdı değil mi? ''Saçmalıyorsun.''

''İnşallah yoktur Baladın. En azından senden yana.''

''Ne?'' Yine afalladı Hande. Onun bu hallerinden şaşırmasından Saliha gerçekten de bir şey olmadığını, anlamadığını anlıyordu. Hande bu kadar iyi bir oyuncu olamazdı. O kadar da değildi. Gülmeye başladı Hande. ''Zehra'dan yana bir şey mi var sanıyorsun?'' Güzel şakaydı. Saatlerce gülebilirdi buna. Zehra Güneş ona karşı bir şey hissedecekti? 14,15,16 ve 17 bir de 18 yaşı ona aşık olarak, aşık kalarak ve aşk acısı çekerek geçmişti. Yok mu arttıran?! Hande daha fazla arttıramayacaktı...

Zehra Güneş ona karşı bir şey hissetmiyordu. Havlu atmıştı Hande sonunda şimdi Saliha geçmiş karşısına Zehra'nın ona bir şey hissettiğini ima ediyordu. Bakışlarına ve öfkesine bakılacak olursa buna tüm kalbiyle de inanıyordu.

''Hande.''

''Zehra dünyanın en heteroseksüel insanı. Bana karşı bir şey hissetmesi imkansız.'' İmkansız bile zayıf kalırdı. "Filmlerde bile eşcinsel çiftleri izlemekten hoşlanmaz o.''

Aşktan AnlamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin