25.BÖLÜM

3 1 0
                                    

Sabah saat dört buçuklarda uyanmıştım. Yarım saat sonra artık Rize'ye varmış olacaktım. Abim 2 günlüğüne görevde olduğu için beni babam gelip alacaktı.

Nihayet uçak inmiş ben valizlerimi almıştım ve kapıda uzun zamandır görmediğim babamın yanına gidiyordum.

Babamı kapının önünde görünce valizlerimi bırakıp hemen babama koştum.

"Babam.. "

"Güzel kızım o kadar özledim ki seni. "

"Bende sizi çok özledim. "

Kısa bir sohbetin ardından babamla valizlerimi alıp arabaya bindik.

Uçakta dün gece düzgün uyuyamadığımdan arabada eve gidene kadar biraz kestirdim.

Saat daha sabahın körü olduğu için ve annemin geldiğimden haberi olmadığı için eve sessizce girip sabah anneme süpriz yapacaktım.

Evin önüne babam arabayı park edince kafam bir şeyleri dank etmiş olacak ki uyandım.

Evimiz  merkeze çok yakın değildi  , iki katlı ve şirin mi şirin bir evdi. Benim odam üst kattaydı ve odama bayılıyordum.

Babamın yardımı ile odama girdim  neyseki annem yada Ahu uyanmadı.

Babamda odama girince evimi ne kadar özlediğimi fark ettim.

Tekrardan babama sarıldım.

"Sen yorgunsundur kızım yat dinlen kahvaltı zamanı uyan ama sonra anneme süpriz yapamazsın. "

Babam odamdan çıkınca direk yatağıma atladım.

Ne zamandır burda olmadığım halde odam hala tertemizdi annem tam bir temizlik delisiydi. Tamamı ile temizlik hastası diyemem ama gerçekten çok titiz bir insandı.

Odam ağırlıklı olarak mavi ve beyaz renkler deydi. Odanın tam ortasında çift kişilik bir yatak  vardı. Ve odanın en sevdiğim özelliğiyle odamda banyo olmasıydı.
Bu oda için abimle çok kavga etmiştim ama babam beni kırmayarak odayı bana vermişti.

Dolabımı açıp evde buraktığım bir kaç parça şeyin içinden  pijamalarımı aldım ve üzerime geçirip yatağın yolunu tuttum.

Nevresimler hala mis gibi kokuyordu. Yolculuğunda verdiği yorgunlukla hemen uyudum.

Bir kaç saat sonra kurduğum alarmla uyandım ve sessiz olmaya özen göstererek banyoda girdim. Yüzümü yıkadım, üzerimi değiştirdim ve sesizce aşağıya inip mutfağa girdim.

Kimse uyanmamıştı. Hemen sofrayı kurdum kahvaltıyı hazırladım.

Annemlerin odasından tıkırtılar gelmeye başlayınca iyice heyecanlandım. Uzun bir aradan sonra annemi ve kardeşimi görecek ve ailecek kahvaltı edecektim.

Babam odadan çıkıl hemen mutfağa geldi ve bana sarılıl geri çekildi.

"Döktürmüşsün gene kızım, "

Dedi sesli bir şekilde.

Arkadan Ahu'nun sesi geldi,

"Ne yapmışım baba döktürmüşmüyüm. Ama ben daha yataktan bile kalkmadım. "

Sesini bile özlemişim. Bi an önce gelse de sarılıp koklasam.

"Baba annem nerde neden hala gelmedi? "

"Yatakları topluyor gelir şimdi. "

Annem odasının kapısını açtı ve mutfak tarafına hiç bakmadan Ahu'nun odasına yöneldi.

GÜNAHSIZ AŞKIN KURBANLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin