"Benim ol istiyorum Ece. "Durdum ve duyduğum cümleyi sindirmeye çalıştım ne manada benim ol demek istiyordu ki.
"Benim ol derken nasıl? "
"Nasıl anlamak istersen... "
Ortamdaki hava birden demişmiş hüzünlü gergin bir hal almıştı.
Doruk'a anlamaz bakışlar atarak nerdeyse 5 dakikayı devirmiştim.
"Ee ben bi Ahu'ya bakayım uyumuşmu diye. Uyurken üstünü çok açıyor sınra üşütmesin."
Doruk kafasıyla onayladı bende direk kendimi odadan dışarıya attım
Ve Ahu'nun odasına gitmek için aşağıya indim.Annemlerin bakışlarını üzerimde hissediyordum. Direk odanın olduğu tarafa yönelip hiç onlara bakmadım. Çünkü kızardığımı biliyordum.
Odaya girdiğimdr Ahu mışıl mışıl uyuyordu. Üstünü örtüp odasındaki iki kişilik minik koltuğa attım kendimi.
Benim ol dan nasıl bir anlam çıkarmamı istiyordu anlamıyordum.
Fazla kafaya takmamam gerekiyordu. Yattğım yerden doğrulup odadan çıktım.Salonun önünden geçerken Doruk'un çoktan salona inmiş olduğunu gördüm ve bende oraya yöneldim.
"Ece kızım hiç oturma sen bi kahve yap en iyisi bize. "
Annemin sözüyle salonun ortasında dikili kaldım.
Doruk'un anne ve babasına dönerek,
"Nasıl içersiniz kahvenizi? "
İkiside orta şekerli deyince direk arkama döndüm ve mutfağa yürümeye başlamıştım ki babam,
"Kızım Doruk oğluma sırmadın nereye gidiyorsun? "
"Zaten bi- . Ee nasıl alırdın? "
"Benimkide orta şekerli olsun. "
Zaten bilmiyorum diyecektim az kalsın.
Mutfağa girip cezveye suyu ekliyordum.
Dolaptan kahve ve şekeri de ekleyip cezveyi ay gaza koydum.Kaynamaya başlayınca dikkatle köpükleri bardaklara boşalttım.
Tepsiyi elime alıp sallanmamasına özen göstererek içeriye doğru yürüdüm.
Sırasıyla önce Doruk'un babası ve annesi sonra anneme , babama ve abime verip en son Doruk'a verip kendi fincanımı alıp yerime oturdum .
Melek teyze (Doruk'un annesi)
"Maşallah kızım ne kadar köpüklü yapmışsın eline sağlık. ""Afiyet olsun Melek teyzecim. "
Melek teyze aşırı sempatik bir kadındı onu gördüğüm ilk an çok ısınmıştım ona.
Annem,
"Ece kızım gel biz yatakları ayarlayalım. "
"Tamam . "
Deyip oturduğum yerden kalktım.
Eve misafir gelince genellikle abim veya ben ofamızdan oluyoruz çünkü evde bir tane ve küçük bir misafir odası var.
Annemle nevresim leri almaya giderken mesaj geldi abimden.
"Geçen sefer benim odamı vermiştik sıra sende. Eğer benim odamı verirsen bu sefer bittin ömür boyu kokan çoraplarımı sana fırlatır sabahları soğuk su dökerek uyandırırım. "
"Küçük bi uyarı abicim🙂"
Abi terörü diyorum başkada bir şey demiyorum.
Abimin mesajını anneme gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHSIZ AŞKIN KURBANLARI
Novela Juvenil𝘒𝘪𝘮 𝘣𝘪𝘭𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘥𝘪 𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘻𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘰 𝘢𝘳𝘢𝘣𝘢 𝘺𝘢𝘳ı𝘴̧ı𝘯ı𝘯 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘣𝘪𝘳 𝘣𝘪𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘺𝘢𝘤𝘢𝘨̆ı𝘯ı. 𝘉𝘪𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘫𝘦 𝘰̈𝘥𝘦𝘷𝘪𝘯𝘪𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘱𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘣𝘰𝘴̧𝘭𝘶𝘬𝘭𝘢𝘳ı 𝘥�...