30.BÖLÜM

1 1 0
                                    

Fotoğraflara bakınca tekrar anladım Doruk hayatımın en güzel zamanlarının geçtiği, geçeceği ve bana benim ona verdiğim ilginin kat kat fazlasını veren,  beni herşeyden çok sevdiğine inandığım biri.
Sadece inanmıyorum bundan eminim.

Dünya ne kadar da küçükmüş ki birbirimizi tekrar bulup hayatlarımız pahasına bir birimize böyle bağlanmışız dedirtti bana  bu fotoğraflar.

Harbiden de dünya ne kadar küçükmüş...

                       
Düşüncelerden kopup sohbete kulak verdim. Ben dışında herkes bir gezi planı oluşturmak için uğraşıyordu bende düşüncelere dalmış hiç fark etmemişim.

Abimin dizini dürttüm ve olay ne dercesine bi işaret yaptım.

Kulağıma yaklaşıp anlatmaya başladı,

"Babam yarın burdan erkenden yola çıkıp ayderi daha sonra bir iki yeri gezmemiz gerektiğini söylüyo. Ama annem aydede daha sonra gideriz önce Anzer yaylasına gidip orda güzel bi piknik yapalım diyo. "

"Ee ikisine de gidelim niye böyle bölündüler. "

"İşte doruk, ayaz, babam, murat amca ve ben ayder diyoruz ama annem ve melek teyze Anzer diye tutturdu. "

"Bende ayder diyorum. Bence biz genç tayfa olarak aydere gitmeliyiz onlarda Anzer yaylasına gitsin nası fikir abicim? "

Şirin ve istediğimi yaptırmak istercesine alttan alttan abime baktım.

"Mantıklı, bahara da derim bir gece kalırdık. Olabilir. "

"Bahar olmasa olmaz zaten. Abi yarın ayder deki şenliklerin ikinci günü lütfen gidelim. "

Tamam dercesine baktı ve babamlara aydere gitmek istediğimizi söyledi. Babam ve Murat amca fazla hanımcı olduğu için eşleriyle Anzere gitmeyi çoktan kabul etmişlerdi.

                               ***

Biz kendi kaldığımız eve geçtiğimizde saat dokuz buçuktu.

Herkes salondaki L koltuğun bir yerine yerleşmiş bir şeyler yapıyordu.

Doruk tam orta köşe noktasına oturmuş ayaz abinin anlattığı şirket olaylarını dinliyor abimse diğer tarafta uzanırken bahar ablayla konuşuyordu.

Tam ortaya Doruk'un yanına geçtim ve abim telefonu kapatınca konuşmaya başladım.

"Canım abilerim ve sevgili arkadaşım. "

Arkadaşım derken duraksamıştım ona öyle demek o kadar canımı sıkıyorduki..

"Gördüğünüz üzere burda eğlenmek  için sizden başka seçeneğim yok çünkü bütün kız arkadaşlarım malesef meşgul. Buda demek oluyo ki sizinle çok güzel bi kızlar gecesi yapıcaz. "

Abim,

"Ben baharı çağırayım abicim sana kız mı yok. "
Dedi gülerek.

Aldığım yastığı abime fırlattım.

"Ben baharı sevmiyorum dedikçe den bahar diyosun. Neyse konumuza dönelim, iş bölümünü yapıyorum iki kişi atıştırmalıkları ayarlasın biride malzemeleri indirmem de bana yardım etsin. "

Doruk,

"Ne malzemesi acaba bunlar çünkü ben kızlar gecesi deyince bi ufak tırstım. "

Ayaz abi atlatı hemen onlara önceden tranva bıraktığım için bilinçliler.

"Aa doruk Ece'nin en sevdiği şey bu evde ne kadar maske, bakım malzemesi, saçma sapan şey var hepsini getirir zorla hepsini üzerimizde dener."

Doruk hiç bir şey diyemedi bir ayaz abiye bir bana baktı.

GÜNAHSIZ AŞKIN KURBANLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin