2.1 - ulu orta

73 16 86
                                    

hosgeldiniz nasilsiniz 😻😻😻😻😻

🫸🏻🫷🏻

Telefonum elimde, koltuğa uzanmış mutlu mutlu Tiktok izlerken gelen bildirimle gözlerim ekranın hemen yukarısını buldu, bildirimlerini engellemeyi unuttuğum haber sitesinden gelen haberle aklım ihtimaller yağmuruna yakalandı.

Siteye girip okumak iki saniyemi aldı - dün milletin önünde ulu orta öpüşürsen olacağı buydu, Minho.

Birçok kişiden mesajlar telefonuma yağarken Jeongin'i gıcık etmek için koyduğum bildirim sesini değiştirip telefonu sessize aldım. Vakit, mesajlara bakma vaktidir dostlar.

--

chan:
AGA1HAYUQAHQHAHQHQHQHHGAY
MINH8OOOOOOOOO
O GORUNTULER NE OYKE

minho:
YA SUS
SAK8N TEK KELIM3 ETMW

--

Chan'i engelleyip diğer hedefe geçtim.

--

jeongin:
abi
gelirken ekme
lqn
LAN HABWR BILDRIJMI GELDI

minho:
gelirkn al o ekmegi srfsz

--

anam:
WAR IS OVEERRRRR

--

peder:
lan
eve gel
anan cildirdi qmk noluyo

minho:
yok babcim bisi olmadi
🤗🤗🤗🤗🤗 ne olabilir ki
ara sira geliyolae ona
yuz7ne su puskurt bisey yap

--

Babamın mesajından sonra kahkahayı bastığımda Namjoon amca yine hazırda beklettiği süpürgesiyle tavanımı deldi.

--

felix:
ooo eniste :))

minho:
NUMARAMI NERDEN BULDUB

--

jisung:
bebegim 🥲🥲
rahatsiz olmadin degil mi
☹️

minho:
niye bu kadar tatlisin 😭😭
olmadim tabii ki 😠

jisung:
tamam aksam bendesin 😻

minho:
elimi versem kolumu ||
evey 😽

--

Uygulamadan çıkıp tekrar Tiktok'a girdim ve Jeongin ekmeği getirene kadar kıçımı kaldırmadım.

LAN!?

Sen şimdi bittin çocuk. 😽

Tıklanan kapıyla Tiktok sevdamı bile hiçe sayıp koşturdum ve beklemediği bir hızla açtım, ürkek bakışlar attı: Elindeki ekmek poşetini elime tutuşturup merdivenlerden koşarak inerken peşinden koştum.

"Lan! Gece nerede kaldın sen?" Ensesine bir tane geçirmek için var gücümle merdivenleri üçer beşer iniyordum.

"Hyung - hyung - HYUNG!"

Nihayet iki tane geçirdiğimde kızaran ensesini elleriyle tutarak bana döndü, yanımızdan geçen teyze kamerayla çekiyormuş gibi yapıp bizi apartman yöneticisine şikayet edeceğini söylerken ben de ona polisi arayacağımı söyledim.

Burada benden iyi kimse hukuk bilemez kardeşim, milleti böyle tehdit etmeyeceksem niye avukat oldum ki zaten.

"Hyung, Chan'de kaldım diyorum. Dur - dur atma onu!"

defol git - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin