2.9 - bizimkiler olmuss

62 12 59
                                    

hosgeldinizz 😽😽

nasilsiniz 🥹

minhodan 1 aydir gonderi alamiyoruz, kaza haberi de son darbe oldu zaten bir haber alsam mutlu olcam 😔😥🥲

huncinden bile haber aldik st falan atiyo da bi bizimkinde cit yok of aglicma

az once neredeyse final yazacaktim ama ruh halim el vermedi, bu yuzden devam ediyoruz 🤏🏻💕😭

sizce iyi son mu kotu son mu 🤨🤔🧐

-?- en sevdiginiz oyuncu nedirr

-"- benimki sanirim Millie Bobby Brown 💋😙🤭

(aciklama tam bipolar oldu)

<↪↩️️>

Han Jisung, dizindeki bilgisayarıyla iş birliği yapacakları markanın sözleşmesini hazırlıyordu, odaya sadece klavye sesleri hâkimdi. Birkaç maddelik basitçe yazdığı sözleşme maddelerini, kalanları halletmesi için sekreterine dosya halinde gönderdi, oturduğu koltuktan uzanıp bilgisayarını masasının üstüne koydu.

Instagram

hankiss working is over 🤘🏻1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hankiss working is over 🤘🏻
1.310.219 Beğeni, 310.299 Yorum

gnabnahc oha eniste bu ne yakisikliliiikk saka midir
miniverse.___ eniste demeseydin coktan olmus olurdun
  i.2.n.8 sanirim kisitliyo 🤔

Han, gönderisine gelen yorumları okurken çalan kapının ardındaki kişiye "Girin," dediğinde telefonunu kapatıp bilgisayarının hemen yanına bıraktı.

Kapı henüz tamamen açılmadan bile sevgilisini gördüğü gibi kalkıp onu odanın ortasında karşıladı, belini sıkıca sarıp onu öptü, kokusunu içine çekti.

"Hoşgeldin bebeğim."

"Hoşbuldum," Minho şimdi saçlarında parmaklarını gezdiren küçüğüne her zamanki tatlı gülüşünü sundu, ikisi bir koltuğa geçtiklerinde, Han onu dinlemeye başladı.

"Bugünkü davalar çok saçmaydı!" başını parmaklarıyla ovalarken sanki hepsi birden tekrar aklına gelmiş gibiydi, "Mesela bir kadın, yoldan geçen gencin kulaklığını çaldığını iddia etti, ama kulağındaymış! İnanabiliyor musun?"

Jisung kendini tutamayıp gülmeye başladığında, Minho da ona eşlik etti.

"Diğeri ise yaşlı bir adam, üst kat komşularının ses yaptığını iddia etti ama bil bakalım sonra ne oldu?"

Diğeri hikayenin sonunu merak ederken devamını sordu.

"Adam sağırmış! Gıcıklık için yapmış..."

defol git - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin