2.6 - fotograf?

67 13 38
                                    

ooo efendim hosgeldiniz hosgittiniz

yine ve yine sohbet kismi

gelecek planlarinizj merak ettim hanxjehf

🙆🏻‍♀️💕

^^

Yazar Bakış Açısı

Minho uzandığı yerden tavanı seyrediyor, kulağında çalan müziğin ritmine göre düşüncelerini sıralıyordu, bir yandan da elindeki stres çarkını rastgele çevirmekle meşguldü.

Bunu sık sık yapıyordu, yoğun olduğu veya bazı şeylere kafa yorduğu zamanlar, belki de sadece kafasının içindeki bambaşka bir Lee Minho'yu dinlemek istediği zamanlarda.

Yan döndü, komodindeki çerçevelenmiş fotoğraflar dikkatini çekti, fotoğraf çekmeyi ya da çekilmeyi çok seviyordu ve evin neredeyse her bölümünü bu minik ve hatıra dolu çerçeveler süslüyordu.

Elini uzatıp üçünü de aldı, arkaları tozlanmıştı ve bu onlara nostaljik bir görünüm veriyordu.

Birinde Chan, annesi ve kendisi vardı: Minho elinde kamera, belli ki her şeyden habersiz, bu anı kaydetmişti; Chan'in gözü annesinin elindeki yemek tabağındaydı, annesi ise tabağı havaya kaldırmıştı, diğer eliyle onu uzak tutmaya çalışıyordu.

Bunu görünce gülümsedi, Chan onun annesinin yemeklerine bayılıyordu ama bir keresinde misafirlere ikram edilecek beş tabak ortadan gizlice kaybolduğunda, artık yemekler ona tamamen yasaklanmıştı.

İkinci fotoğrafta Jisung ve o vardı, bu sahneyi hemen hatırlamıştı; sevgilisinin kucağındaydı, elindeki telefonuyla Chan'le konuşuyordu ve diğeri de her zamanki gibi konuşmaları okuyordu, Minho tam ona kızacakken bu tatlı sahneyi çekmişti.

Üçüncü fotoğraftaysa annesi ve Han'ın koyu bir sohbette olduğu bir zamandı, Minho bıkkınlık takındığı ifadesiyle onlara göz devirmişti ve hemen yanındaki Jeongin doğru bir zamanlamayla özçekim yapmıştı.

Fotoğrafları yerine, kulaklıklarını da çıkarıp kutusuna koyduğunda hazırlanmak için kalktı. İlk önce Jeongin'i arayacaktı, sonrasında ise sevgilisiyle beraber yeni ebeveynleriyle tanışmak için ayarladıkları buluşmaya gidecekti.

 İlk önce Jeongin'i arayacaktı, sonrasında ise sevgilisiyle beraber yeni ebeveynleriyle tanışmak için ayarladıkları buluşmaya gidecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonki alışverişinden aldığı bu yeni parçaların üzerine yeterince uyduğunu düşünerek lavaboya girdi. 'Hayırsız' diye kaydettiği şahsın üzerine tıklayıp telefonu mermere koydu, bakım ürünlerini yüzüne sürerken arkadan gelen yüksek sesli müziğe karşı neredeyse elindeki kremi düşürüyordu.

"Efendim canooo..." Jeongin'in sesi garip geliyordu, kesinlikle içmişti.

"Jeongin, iki tane çarparsam canın kalmaz!" Eğlencesi en fazla iki gün sürer sanmıştı ama belli ki iyice alışmıştı.

defol git - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin