3. Anna

96 0 0
                                    


Anna szemszöge:

- Megtaláltad. Ülj le egyél, mindjárt vége a vacsora időnek, már csak szendvicsek vannak.- nézett végig rajtam...

Leültem az egyik padra. A pad másik végén egy fiú ült, de nem érdekelt, le akartam végre ülni. Egy másik lány hozott egy szendvicset nekem és láttam a szemében, sajnálkozott felettem, de nem érdekelt csak az ételre tudtam koncentrálni.

- Lassíts, még beteg leszel...-szólt oda óvatosságra intve, közben a nevét is megtudtam Laura.

- Ma most eszek először...- nyögtem ki két falat között.

- Mi történt veled?-kérdezte egy másik.

- Hosszú sztori, hagyjuk inkább, nem is akarok nagyon rá gondolni! -mosolyogtam rájuk és az utolsó falatot is megrágtam és lenyeltem. Hátra dőltem a pad támlájának döntöttem a hátam, kicsit kifújva magamat.

Kicsit még beszélgettünk közben a neveiket is megtudtam. Felsőbb évesek voltak nálam, de nem zavart. Jól elbeszélgettünk.

-Anna, gyere megmutatom a szobádat.

- Jövök.-szóltam a kedves fiú hívására.

Bőröndömet megfogtam és elindultunk az emeletre, az egyik szoba ajtaja előtt álltunk meg és kezembe adta a kulcsát, valamint megmutatta a fürdőszobát. Bementem. Kellemes idő volt a szobában. A nyári melegben egy hűs kis szoba, nem volt nagyon berendezve, de éppen elég volt nekem.

Eszembe jutott, hogy a pizsamám a hátizsákban volt, kinyitottam a bőröndömet és megláttam, hogy a ruháim szét vannak vágva és egy kupac föld van bele dobva. Visszahajtottam fedelét a bőröndnek és elindultam kifelé. Megálltam a szomszédos szoba ajtajánál, összeszedtem a bátorságom és kopogtattam. Kinyílt az ajtó és Máté állt előttem, egy szál nadrágban. Elkaptam tekintetem, arcára meredtem, de így is láttam tökéletes testét. Haja oldalt rövidebb felül hosszabb, kissé kócos, hiszen már aludt zavarásomig. Szemei tengerkékek, ami minden lányról egy pillanat alatt leolvasztja a bugyiját. Ajkai tökéletesen íveltek, enyhén elnyíltak zavarodottságában. Kezével megdörzsölte férfias állát, ezzel kissé ébresztgetve magát.

- Ne haragudj Máté, tudnál adni egy pólót??-kérdeztem zavaromban.

-Mi történt a tieiddel?- kérdezte furcsálva.

-A ruháim... Maradjunk annyiban, hogy nem viselhető az állapotuk, kissé szellősek lettek...- nevettem el magam teljes zavaromban.

- Persze, tessék....- Nyomott egy fehér pólót a kezembe- itt egy mackónadrág is.-lépett vissza a már berendezett fiókhoz.

- Nagyon szépen köszönöm. Jó éjszakát Máté.-köszöntem meg neki, hogy kisegített.

-Jó éjt.- majd becsukta az ajtót.

Fogtam a ruhadarabokat és a fürdőszobába mentem és a biztonság esetére az ajtót is bezártam. Mivel semmim nem volt, szappannal mostam hajat és törülköző hiányában, megvártam míg megszáradok. Kezembe fogtam a pólót, melyből kellemes fűszeres illat áradt. Máté parfümjének finom illata. Bele szippantottam a pólóba, majd felvettem és a nadrágot is. Ruháimat kimostam kézzel a szappannal, ami ott volt a fürdőben. Így legalább lesz tiszta ruhám, ha megszárad.Visszamentem a szobámba és ismét a bőröndhöz léptem. Felnyitottam tetejét és elkezdtem feltúrni. Mire a bőrönd széléből egy kígyó harapott alkaromba.

- aaaahhhh... Még ez is.-mondtam fájóan. - ez nem jó.... nagyon nem jó...

Felálltam és próbáltam ismét Máté szobájáig eljutni. Karomat erősen szorítottam. Kopogtattam. Kinyílt az ajtó.

- Baj van...

Újra vele (Befejezett)Where stories live. Discover now